voiko....

nainen

Voikohan jotkut lääkkeet aiheuttaa hiustenlähtöä, mulla alkoi tää hiustenputoaminen sille, et kun olin ottanut yhden (rauhottavan, oxepam 0,15 mg), niin noin tunnin kuluttua alkoi kuin "hiiri olisi kävellyt päälaellani), silloin se vain huvitti. Nyt vuoden käyttämisen jälkeen on selkeätä hiustenlähtöä (kaljua sellaista)juuri niiltä alueilta jossa "se hiiri käveli", heh. Mut nyt tosiaan jo huolettaa, lääkkeet aion lopettaa, ja tilaan nyt sitten sen ihotautilääkärin. Voi harmi, voi harmi !

2

486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roffa

Joo kyllä ainakin joihinkin mielialalääkkeisiin
      on muistettu laittaa maininta hiustenlähdöstä.
      Haittavaikutuksista terveydelle kun on pienin ja
      taas myyntiä jarruttavista tekijöistä melkoinen.
      Tiedät kai että syöpähoidoista että hiukset ovat
      aika herkät mömmöille. Oleppa tarkka mitä syöt.

• ehkäpä

Lääkkeet voivat aiheuttaa hiustenlähtöä, mutta tuo "hiiren käveleminen" kuulostaa itseasiassa enemmän siltä, mitä yksi pälvikaljua sairastanut kerran sanoi, hänen mukaansa hiusten lähtemistä edelsi "nipistävä" tunne päässä. Myös jos hiuksia on lähtenyt nimenomaan vain tietyiltä alueilta (eli tullut kaljuja läikkiä), olisi pälvikalju (alopecia areata) todennäköisen kuuloinen diagnoosi. Ihotautilääkärille kannattaisi kenties mennä käymään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      49
      3295
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2945
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      40
      2491
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1589
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe