onko tietoa onko Tallinassa askarteluliikkeitä. Ovatko halvempia kuin Suomen ? Teen paljon ja haluasin edullisia askartelutarvikkeita. Suomen
hinnat pilvissä. Saksassa halvemmat, mutta kokei-
lisin Tallinan myymälöitä. Jos tiedät niin kiitos
kun paljastat minulle halvemman liikkeen.
askarteluliikkeet Tallinassa
5
3649
Vastaukset
- pilvissä
Olen itsekkin yrittänyt etsiä Tallinnan keskustasta askarteluliikkeitä, en ole löytänyt. Tiimari siellä nököttää olla. Eikö heillä harrasteta askartelua siinä mittakaavassa kuin Suomessa. Hinnoista Suomessa olen samaa mieltä, että jopa tukuissa on hinnat pilvissä, saisivat hiukan tarkistella niitä alas päin, muutamia yksittäistuotteita on hiukan alennettu.
- .......
Onhan suomessa hinnat pilvissä, mutta pienellä hintavertailulla säästää paljon. Täällä paikallisissa liikkeissä lasinhiomakone 140-150€ suomalaisessa nettikaupassa 100€ ja Saksassa samanhintanen plus hieman kalliimmat postikulut.
Ja jos askartelee paljon niin kannattaa kaikki ostaa kerralla saa tuntuvia alennuksia, sekä kannattaa lähettää tarjouspyyntöjä ympäri suomen (emailitse se onnistuu kätevästi kerralla). Vaikka posti/transpoin kulut aika korkeat niin usein silti tulee paljon halvemmas.
Sekä kannattaa harkita tilaamista Saksasta/Usasta.
Eipä Tallinnassa oikein ole varsinaisia askatelu liikkeitä, käsityö tarvikkeita, lankoja jne... löytää paljon ja halvalla vanhasta kaupungista.
Ihan tavarataloista sekä rautakaupoista löytää myös riippuu mitä tavaroita haluaa.
Sinooperi on talousvaikeuksissa, kenties suurin syy taitaa olla liian kalliit hinnat, monet kiertää sen kaukaanta. - vertaileva
....... kirjoitti:
Onhan suomessa hinnat pilvissä, mutta pienellä hintavertailulla säästää paljon. Täällä paikallisissa liikkeissä lasinhiomakone 140-150€ suomalaisessa nettikaupassa 100€ ja Saksassa samanhintanen plus hieman kalliimmat postikulut.
Ja jos askartelee paljon niin kannattaa kaikki ostaa kerralla saa tuntuvia alennuksia, sekä kannattaa lähettää tarjouspyyntöjä ympäri suomen (emailitse se onnistuu kätevästi kerralla). Vaikka posti/transpoin kulut aika korkeat niin usein silti tulee paljon halvemmas.
Sekä kannattaa harkita tilaamista Saksasta/Usasta.
Eipä Tallinnassa oikein ole varsinaisia askatelu liikkeitä, käsityö tarvikkeita, lankoja jne... löytää paljon ja halvalla vanhasta kaupungista.
Ihan tavarataloista sekä rautakaupoista löytää myös riippuu mitä tavaroita haluaa.
Sinooperi on talousvaikeuksissa, kenties suurin syy taitaa olla liian kalliit hinnat, monet kiertää sen kaukaanta.Olen hintavertailuja tehnytkin ja siinä säästänyt monta euroa. Ostan myös paljon kerralla. Rauta ym. kauppoja myös kiertelen. Nyt olen aikeissa ostaa netin kautta kun olen tehnyt selvityksen posti ym kuluista.
Eivät kaikki tuotteet Sinooperissa olleet kalliimpia vertaillessani. Hintatietoinen vain täytyy olla.
- susa
En ole käynyt täällä, linkki on löytynyt joskus jollain haulla googlesta
Pirni 5 Tallinn Tel. 656 4003 Fax. 656 4216 e-mail [email protected]
http://www.vunder.ee/index.php?id=61
http://www.vunder.ee/index.php?id=16 - erro
Tänne on koostettu Tallinnan liikkeitä
http://www.ihanitse.com/viewtopic.php?t=2691
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756