Paljonko kannattaa tänä päivänä maksaa n. 400 000 tkm. ajetusta "väyrysestä" vm 1998.
Onko "väyrysen" automaattilaatikossa ollut ongelmia? Asiasta liikkuu melkoisesti huhuja.
Onko muita vaihtoehtoja ko. hintaluokassa?
Kysymys GF:lle
9
699
Vastaukset 9
- Goldfinger
Ko autosta ei kannata maksaa kuin korkeintaan 155-165 tmk, riippuen varusteista. Oletan, että tarkoitat vanhaa taxia. Liikkeiden pyyntihinnat ovat tosin korkeammat, mutta taxarit myyvät autoja myös suoraan, koska Veho ei aina maksa tarpeeksi vaihdossa.
Ko. vuosimallin Taxeja putoilee juuri nyt runsaasti myyntiin ja se on jo alentanut hintatasoa viime vuodesta aika tavalla.
Väyrysmallin automaatteja on jonkinverran levinnyt vanhemmissa malleissa, mutta uusimmissa malleissa ko. ongelma on jo korjattu.
Ko. hintaluokassa ei ole juurikaan muita vaihtoehtoja ainakaan diesel taxeista puhuttaessa.
400 000 km, on vielä kohtuullinen kilometrilukema diesel mersussa, mutta muissa merkeissä on jo ongelmia näissä lukemissa.- Adenauer
Goldfinger:
"Väyrysmallin automaatteja on jonkinverran levinnyt vanhemmissa malleissa, mutta uusimmissa malleissa ko. ongelma on jo korjattu."
Näinhän olisi voinut vastata kuka tahansa. Mutta sinunhan pitäisi olla Mersuasiantuntija, mutta et osaa vastata mitä ongelmia näissä laatikoissa on ollut. Todellakin kuka tahansa olisi voinut vastata, että 400 000 km ajetuissa autoissa on ollut ongelmia. Totta vitussa on ollut ongelmia, mutta mitkä ovat tyyppivikoja? Siihen et kykene vastaamaan! - Kantapään kautta
Adenauer kirjoitti:
Goldfinger:
"Väyrysmallin automaatteja on jonkinverran levinnyt vanhemmissa malleissa, mutta uusimmissa malleissa ko. ongelma on jo korjattu."
Näinhän olisi voinut vastata kuka tahansa. Mutta sinunhan pitäisi olla Mersuasiantuntija, mutta et osaa vastata mitä ongelmia näissä laatikoissa on ollut. Todellakin kuka tahansa olisi voinut vastata, että 400 000 km ajetuissa autoissa on ollut ongelmia. Totta vitussa on ollut ongelmia, mutta mitkä ovat tyyppivikoja? Siihen et kykene vastaamaan!Älä osta ikimaailmassa Väyrystä! On nimittäin tullut kalliiksi se vehje. Huono ajaa ja tekniikka ei ole erikoisen kestävää sorttia. Kantapään kautta sekin tuli valitettavasti koettua--tyhmä kun olin ja menin vaihtamaan vanhan w124:n siihen...
- Goldfinger
Adenauer kirjoitti:
Goldfinger:
Näinhän olisi voinut vastata kuka tahansa. Mutta sinunhan pitäisi olla Mersuasiantuntija, mutta et osaa vastata mitä ongelmia näissä laatikoissa on ollut. Todellakin kuka tahansa olisi voinut vastata, että 400 000 km ajetuissa autoissa on ollut ongelmia. Totta vitussa on ollut ongelmia, mutta mitkä ovat tyyppivikoja? Siihen et kykene vastaamaan!Suksi kuuseen epäilyinesi. Mistä sinä tiedät etten pysty vastaamaan??? Kyllä minä tiedän mistä ko. ongelma johtui, mutta koska se on jo korjattu, niin asia ei ole enää ajankohtainen. Soita Vehoon jos asia sinua kiinnostaa, kyllä sieltä tieto löytyy.
Sitäpaitsi en olekaan mikään tekninen asiantuntija, vaan kaupallisen puolen.
Teknistä asioista minun ei ole tarvinnutkaan tietää kuin aivan perusasiat. Korjaamopuoli autolikkeesä vastaa teknisestä puolesta. Myyntipuoli ei niihin puutu. - Vähään tyytyväinen
Goldfinger kirjoitti:
Suksi kuuseen epäilyinesi. Mistä sinä tiedät etten pysty vastaamaan??? Kyllä minä tiedän mistä ko. ongelma johtui, mutta koska se on jo korjattu, niin asia ei ole enää ajankohtainen. Soita Vehoon jos asia sinua kiinnostaa, kyllä sieltä tieto löytyy.
Sitäpaitsi en olekaan mikään tekninen asiantuntija, vaan kaupallisen puolen.
Teknistä asioista minun ei ole tarvinnutkaan tietää kuin aivan perusasiat. Korjaamopuoli autolikkeesä vastaa teknisestä puolesta. Myyntipuoli ei niihin puutu."Minä vaan myyn autoja, en minä tiiä mittään." Siinäkö se nyt on tämän tolvanan asiantuntemuksen taso ? Kun ei tiedä mitään, niin rupeaa selittelemään. Sitä paitsi hullu on jos rupeaa ostamaan pari vuotta vanhaa, 400 tkm ajettua mersua, kun suurin piirtein samalla rahalla saa jo 406/Mondeo/Passat-kokoluokasta tuliterän vehkeen, takuineen päivineen. Ja kun tilaa riittäää niissäkin, niin ei tarvitse tähdestä keulalla maksaa maltaita. Pysy helvetissä erossa mersusta.
- vanha mersu
Vähään tyytyväinen kirjoitti:
"Minä vaan myyn autoja, en minä tiiä mittään." Siinäkö se nyt on tämän tolvanan asiantuntemuksen taso ? Kun ei tiedä mitään, niin rupeaa selittelemään. Sitä paitsi hullu on jos rupeaa ostamaan pari vuotta vanhaa, 400 tkm ajettua mersua, kun suurin piirtein samalla rahalla saa jo 406/Mondeo/Passat-kokoluokasta tuliterän vehkeen, takuineen päivineen. Ja kun tilaa riittäää niissäkin, niin ei tarvitse tähdestä keulalla maksaa maltaita. Pysy helvetissä erossa mersusta.
Sama mitä täällä sanoo niin aina pieleen menee.
Välillä olen ihmetellyt kuuluvatko gf:n jutut ja kommentit tälle palstalle ollenkaan ja useasti olen ollut sitä mieltä että ehdottomasti ei.
Nyt kun mies puhuu selvää asiaa niin heti alkaa tulla kommenttia ja vittuilua.
Itse olen todella hämmästynyt hänen tiedoistaan ja kiinnostuksestaan ja selvistä vastauksista niitä kysyville.
Jos siis hyvästä vastauksestakin vaan etsitään pään aukomisen aihetta sensijaan että asiallisesti kysyttäisiin vaikka lisätietoja niin ei tästä palstasta tule ikinä mitään.
Itselleni riittää aivan hyvin tietää onko jossain vaihdelaatikossa ongelmia vai ei. Ne jotka haluavat tietoa lisää niin kysykää älkääkä heti vittuilko.
Näyttää siltä että herra gf osaa tarpeen tullen myös vastata asiallisesti eikä siinäkään mene ensimmäisenä "puihin". - vanha mersu
Adenauer kirjoitti:
Goldfinger:
Näinhän olisi voinut vastata kuka tahansa. Mutta sinunhan pitäisi olla Mersuasiantuntija, mutta et osaa vastata mitä ongelmia näissä laatikoissa on ollut. Todellakin kuka tahansa olisi voinut vastata, että 400 000 km ajetuissa autoissa on ollut ongelmia. Totta vitussa on ollut ongelmia, mutta mitkä ovat tyyppivikoja? Siihen et kykene vastaamaan!Meidän perheen vm-88 300D:llä on nyt ajettu noin 520 000 km.
Vielä ei ole ollut mitään ongelmia eikä korjaustarvetta muutaman ohjausnivelen ja iskareiden vaihtoa lukuunottamatta.
Siis ei voi sanoa että totta vitussa 400 tkm ajetuissa autoissa olisi ongelmia jo.
Kuulemani mukaan väyrysissä niitä ongelmia on enemmän kuin vanhassa 124:ssä. - Goldfinger
vanha mersu kirjoitti:
Meidän perheen vm-88 300D:llä on nyt ajettu noin 520 000 km.
Vielä ei ole ollut mitään ongelmia eikä korjaustarvetta muutaman ohjausnivelen ja iskareiden vaihtoa lukuunottamatta.
Siis ei voi sanoa että totta vitussa 400 tkm ajetuissa autoissa olisi ongelmia jo.
Kuulemani mukaan väyrysissä niitä ongelmia on enemmän kuin vanhassa 124:ssä.Nämä "totta vitussa" äijät eivät tiedä autoista hevon huitua, kunhan vaan tyhmää päätään paukuttavat.
400 000 ajettu diesel mersu on varsin usein vielä aivan hyvässä iskussa, mikäli sitä on vain huollettu hyvin ja säännöllisesti.
Tiedän 124 koppaisia 300 D mersuja joilla on ajettu yli 800 000 km, eikä koneelle tai laatikolle ole vielä tarvinnut tehdä mitään.
Autot ovat kuitenkin yksilöitä ja vikoja saattaa tulla lähes uusiinkinn autoihin. Koskaan ei voi olla täysin varma kuinka auto tulee käytössä kestämään, paljon ajetun auton ostoon sisältyy aina määrätty riski.
Kuluttajansuojalaki ei myöskään enää kata läheskään täysillä paljon ajettuja autoja. Ostettaessa paljon ajettua autoa kannattaa aina pyytää myyjältä 3 kuukauden takuu, joka kattaa kallimmat kokonaisuudet kuten koneen ja laatikon. Ellei myyjä pysty ko. takuuta antamaan, auto kannattaa jättää mieluimmin ostamatta. - Goldfinger
vanha mersu kirjoitti:
Sama mitä täällä sanoo niin aina pieleen menee.
Välillä olen ihmetellyt kuuluvatko gf:n jutut ja kommentit tälle palstalle ollenkaan ja useasti olen ollut sitä mieltä että ehdottomasti ei.
Nyt kun mies puhuu selvää asiaa niin heti alkaa tulla kommenttia ja vittuilua.
Itse olen todella hämmästynyt hänen tiedoistaan ja kiinnostuksestaan ja selvistä vastauksista niitä kysyville.
Jos siis hyvästä vastauksestakin vaan etsitään pään aukomisen aihetta sensijaan että asiallisesti kysyttäisiin vaikka lisätietoja niin ei tästä palstasta tule ikinä mitään.
Itselleni riittää aivan hyvin tietää onko jossain vaihdelaatikossa ongelmia vai ei. Ne jotka haluavat tietoa lisää niin kysykää älkääkä heti vittuilko.
Näyttää siltä että herra gf osaa tarpeen tullen myös vastata asiallisesti eikä siinäkään mene ensimmäisenä "puihin".Aika teräviä huomoita. Olen havainnut aivan saman ilmiön täällä. On todella outoa, että vastaan miten tahansa, aina on jollain jotain nokan koputtamista.
Aiemmin vastasin täällä omaa CLK:ta koskeviin kysymyksin niin täydellisesti, että kysyjä alkoikin väittää minun hakeneen tiedot suoraan Vehosta.
Jos taas EN olisi vastannut niin hyvin ja täydellisesti, niin sama tyyppi olisi tietenkin alkanut väittää, ettei minulla olekkaan CLK:ta, koska en osannut vastata täydellisesti.
Siis vastaanpa miten hyvänsä, niin lopputulos on useinkin sama. Aina on joku aukomassa päätään jostain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013178Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721023- 40906
- 70815
- 88637
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit59633Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi44608- 44518
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k28517Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.87504