internet vahdit(yhteiskunta maksaa)
on haukkumassa scientologiaa, jotta voivat kääntää huomion pois psykiatrian toimimattomuudesta ja rikollisuudesta.
ei toimi.
psykiatria ei voi puolustautua
5
567
Vastaukset
- koskaan
ajatellut, että tuolla älyvapaalla tyylilläsi, onnettomalla kirjoitustaidollasi ja kertakaikkisen tolloilla jutuillasi teet vain asiallesi vahinkoa?
Opettelisit edes kirjoittamaan.- puupäät sillä he pysyvät pi...
Hyvä oletko koskaan!
Niinhän me pääsemme helposti tästä onnttomasta harhautusopista, kun emme viitsi edes reagoida näihin älyttömiin väitteisiin.
Aika ajoin nämä nostavat aina päätään, kunnes taas kuolevat omiin mahdottomuuksiinsa ja yksinkertaisempikin käännytetty hoksaa että rahastuksestahan tässä vain on kyse!
- samaa mieltä
Olen kanssasi samaa mieltä - scientologia ei todellakaan toimi, eikä kenenkään kannata sitä yrittää. Ei toimi, ei.
- lahoa vastaan
Niin kummassakaan argumentit eivät ole kestävällä pohjalla. Laho seiväs lahoa seivästä vastaan ei johda mikään muuhun kuin sekaannukseen. Uskontojen uhreja hoidetaan psykoterapialla ja psykoterapian uhreja uskonnolla!
Tunnepohjaiset argumentit eivät johda mihinkään.
Paljon pahaa on tehty tarjoamalla avun etsijälle lahoa seivästä.
- Dekkari.
...se scientologian ongelma onkin siinä, että te scientologit luulette osaavanne jotain ja muut pystyvät osoittamaan, että ette osaa vaan luulette osaavanne.
Kerro edes yksi puolueeton todiste siitä, että scientologia olisi onnistunut jossakin.
Minäpä laitan tässä muutaman esimerkin siinä, missä te ETTE onnistuneet:
-ristiintakaus
-Lisa McPherson
-Hannu Hyttinen
-Beslan
-Tsunami (se kilpikonnan kanniskelu)
-Kalifornia yliopisto (narconon)
-Hawaiji (narconon)
-Jeremy Perkins
Jatkanko listaa ?
D:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m563879Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163715Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983501Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813327Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363089Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582578- 502495
- 1042344
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142109Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182099