Siis siis, kenen tekemä remix tai cover on tämä joka nyt soi radioissa useimmiten, jopa kiss fm:ltä kuullut. Ja biisihän on se Enjoy the silence. Maaliskuun kuudetta odottaen.. :D
Enjoy the silencen cover/remix
6
652
Vastaukset
- patu
Dm n oma -04 remix. 2-3cd Remix albumilta
- Asandra
Yritän löytää :)
- SisterOfNight
Niitä ETS-versioita Mode tilas useita remix-levylle, joista tämä Shinodan versio valittiin singleksi ja se soi myös sen animoidun videon taustalla, Sinkkuversio on se joka on soinut eniten radiossa on siis Mike Shinodan (Linkin Park) tekemä. Hiukan siis LP:n soundeja. Tykkään kovasti.
Muitakin niistä ETS remixeistä oon onnistunut kuulemaan radiosta, mutta aika harvoin. Mode ei ite tehnyt uusia remixejä ko. levyjulkaisulle, vaan levyllä oli vanhoja ja sit tilattiin uusia muilta. Tsekkaa http://remixes8104.depechemode.com/ - Windy City
Mike Koglin on tehnyt pari vuotta takaperin remixin ko. biisistä
- stratocumulus
Olen antanut korvieni kuulla myös seuraavien artistien esittämät Enjoy the Silencet...
-DeSaloon & Lucybell
-Entwine
-Evergreen Terrace
-Matthew Good band
-Paul Oakenfold
-Tori Amos
-Apoptygma Berzerk
-Breaking Benjamin
-HIM
-It dies today
Kuinka moni noista sitten onkaan kaupallisia julkaisuja (tai edes levytyssopimuksia saaneita bändejä) on eri asia... - godisawoman
stratocumulus kirjoitti:
Olen antanut korvieni kuulla myös seuraavien artistien esittämät Enjoy the Silencet...
-DeSaloon & Lucybell
-Entwine
-Evergreen Terrace
-Matthew Good band
-Paul Oakenfold
-Tori Amos
-Apoptygma Berzerk
-Breaking Benjamin
-HIM
-It dies today
Kuinka moni noista sitten onkaan kaupallisia julkaisuja (tai edes levytyssopimuksia saaneita bändejä) on eri asia...Strange Little Girls cover albumilta. Uskomattoman kaunis, suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167200- 1992597
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082190En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761608Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911119- 431015
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va461009- 99951
- 45759
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6753