Siis siis, kenen tekemä remix tai cover on tämä joka nyt soi radioissa useimmiten, jopa kiss fm:ltä kuullut. Ja biisihän on se Enjoy the silence. Maaliskuun kuudetta odottaen.. :D
Enjoy the silencen cover/remix
6
660
Vastaukset
- patu
Dm n oma -04 remix. 2-3cd Remix albumilta
- Asandra
Yritän löytää :)
- SisterOfNight
Niitä ETS-versioita Mode tilas useita remix-levylle, joista tämä Shinodan versio valittiin singleksi ja se soi myös sen animoidun videon taustalla, Sinkkuversio on se joka on soinut eniten radiossa on siis Mike Shinodan (Linkin Park) tekemä. Hiukan siis LP:n soundeja. Tykkään kovasti.
Muitakin niistä ETS remixeistä oon onnistunut kuulemaan radiosta, mutta aika harvoin. Mode ei ite tehnyt uusia remixejä ko. levyjulkaisulle, vaan levyllä oli vanhoja ja sit tilattiin uusia muilta. Tsekkaa http://remixes8104.depechemode.com/ - Windy City
Mike Koglin on tehnyt pari vuotta takaperin remixin ko. biisistä
- stratocumulus
Olen antanut korvieni kuulla myös seuraavien artistien esittämät Enjoy the Silencet...
-DeSaloon & Lucybell
-Entwine
-Evergreen Terrace
-Matthew Good band
-Paul Oakenfold
-Tori Amos
-Apoptygma Berzerk
-Breaking Benjamin
-HIM
-It dies today
Kuinka moni noista sitten onkaan kaupallisia julkaisuja (tai edes levytyssopimuksia saaneita bändejä) on eri asia... - godisawoman
stratocumulus kirjoitti:
Olen antanut korvieni kuulla myös seuraavien artistien esittämät Enjoy the Silencet...
-DeSaloon & Lucybell
-Entwine
-Evergreen Terrace
-Matthew Good band
-Paul Oakenfold
-Tori Amos
-Apoptygma Berzerk
-Breaking Benjamin
-HIM
-It dies today
Kuinka moni noista sitten onkaan kaupallisia julkaisuja (tai edes levytyssopimuksia saaneita bändejä) on eri asia...Strange Little Girls cover albumilta. Uskomattoman kaunis, suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823263
- 922945
- 532212
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201655- 191544
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81497Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351325Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61268