Siis siis, kenen tekemä remix tai cover on tämä joka nyt soi radioissa useimmiten, jopa kiss fm:ltä kuullut. Ja biisihän on se Enjoy the silence. Maaliskuun kuudetta odottaen.. :D
Vastaukset 6
- patu
Dm n oma -04 remix. 2-3cd Remix albumilta
- Asandra
Yritän löytää :)
- SisterOfNight
Niitä ETS-versioita Mode tilas useita remix-levylle, joista tämä Shinodan versio valittiin singleksi ja se soi myös sen animoidun videon taustalla, Sinkkuversio on se joka on soinut eniten radiossa on siis Mike Shinodan (Linkin Park) tekemä. Hiukan siis LP:n soundeja. Tykkään kovasti.
Muitakin niistä ETS remixeistä oon onnistunut kuulemaan radiosta, mutta aika harvoin. Mode ei ite tehnyt uusia remixejä ko. levyjulkaisulle, vaan levyllä oli vanhoja ja sit tilattiin uusia muilta. Tsekkaa http://remixes8104.depechemode.com/ - Windy City
Mike Koglin on tehnyt pari vuotta takaperin remixin ko. biisistä
- stratocumulus
Olen antanut korvieni kuulla myös seuraavien artistien esittämät Enjoy the Silencet...
-DeSaloon & Lucybell
-Entwine
-Evergreen Terrace
-Matthew Good band
-Paul Oakenfold
-Tori Amos
-Apoptygma Berzerk
-Breaking Benjamin
-HIM
-It dies today
Kuinka moni noista sitten onkaan kaupallisia julkaisuja (tai edes levytyssopimuksia saaneita bändejä) on eri asia... - godisawoman
stratocumulus kirjoitti:
Olen antanut korvieni kuulla myös seuraavien artistien esittämät Enjoy the Silencet...
-DeSaloon & Lucybell
-Entwine
-Evergreen Terrace
-Matthew Good band
-Paul Oakenfold
-Tori Amos
-Apoptygma Berzerk
-Breaking Benjamin
-HIM
-It dies today
Kuinka moni noista sitten onkaan kaupallisia julkaisuja (tai edes levytyssopimuksia saaneita bändejä) on eri asia...Strange Little Girls cover albumilta. Uskomattoman kaunis, suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811233- 42824
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga72719Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden240717Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35591- 46575
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️77560- 37512
- 24505
- 26482