Olin paratiisisaarella..

..viimeyönä; heräsin, ja uni jatkui vain ;)
Kenen seurassa, se jäi hämärän peittoon.
Oli niin upeaa, että edes arkeen herääminen ei tuntunut hankalalta.
Muistan harvoin uniani hetkeä pidempään.
Millaisia muilla? Hauskoja/hurjia/outoja, mitä tahansa unikokemuksia. Miten hyvin yleensä muistat niitä..

15

1087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marion.T

      värikkäitä ja hauskoja, en näe painajaisia, pahimmatkin uneni muuttuvat jotenkin aina iloisiksi.
      Unia on niin paljon että mietin mitä kirjoittaisin......
      Näen aika paljon myös ihan selviä enneunia...

      Katsotaan mitä muut saavat aikaiseksi..

      • ehkä mulla.
        Olen joskus ollut myös jännitysleffa -tyyppisessä unessa. Olin vähän kipeänä silloin, heräilin välillä, ja sama meno jatkui kun nukahdin..
        Toivotaan joo, että tulisi erilaisia 'tarinoita' :))


      • Krisnamurtin Lukija

        Hempeä höpöttäjä olet mikä on todellisuutesi!!
        Onkohan arki ihan muuta mitä täällä retostelet?


      • Krisnamurtin Lukija kirjoitti:

        Hempeä höpöttäjä olet mikä on todellisuutesi!!
        Onkohan arki ihan muuta mitä täällä retostelet?

        kyllä sit joskus näkee niin ihania ja selviäkin unia,jossa on joku ihana mies....:) harmi ku pitää herätä ja huomata ettei se ihanuus olekkaan totta...


    • olin saunassa Teemu Selänteen kanssa - siis unessa. Nam! Tosin siitä on jo monta vuotta aikaa. Nykyään näen pääasiassa painajaisia, joskus olen herännyt jopa siihen että itken! Onneksi niitä on aika harvoin kuitenkin:)

      • sulla oli sentäs teemu...mä menin kerran Kari Tapion kanssa huvilalle...en kyllä tiiä mitä me mentiin sinne tekemään ku heräsin kesken kaiken :)))))


      • mii-su kirjoitti:

        sulla oli sentäs teemu...mä menin kerran Kari Tapion kanssa huvilalle...en kyllä tiiä mitä me mentiin sinne tekemään ku heräsin kesken kaiken :)))))

        ei tuu ketään julkimoa mieleen, voi olla että oon joskus nähnytkin.
        Aika usein unet taitaa heijastaa päivän tapahtumia..
        Pitäisköhän joku ilta katsoa oikein eläytyen esim. Johnny Depp -leffa ;))


      • Sanin kirjoitti:

        ei tuu ketään julkimoa mieleen, voi olla että oon joskus nähnytkin.
        Aika usein unet taitaa heijastaa päivän tapahtumia..
        Pitäisköhän joku ilta katsoa oikein eläytyen esim. Johnny Depp -leffa ;))

        kahdesti,niin eiköhän ala johnnyniki unessa näkyileen..;)


      • mii-su kirjoitti:

        kahdesti,niin eiköhän ala johnnyniki unessa näkyileen..;)

        sellanen, jossa myös juoni 'sopiva' ;)
        Kyllähän joku 'kotoinenkin' esim. Mikko Leppilampi ois aika hmm.. ;) Paitsi että se on niin nuori.. voisinhan mäkin unessa nuorentua ?!


      • Sanin kirjoitti:

        sellanen, jossa myös juoni 'sopiva' ;)
        Kyllähän joku 'kotoinenkin' esim. Mikko Leppilampi ois aika hmm.. ;) Paitsi että se on niin nuori.. voisinhan mäkin unessa nuorentua ?!

        eihän siinä ihanassa unessa tarvi ikää kattoa...:)) jos ei sit satu vastaan joku vanha papparainen..;)


    • Nukku-Matti2

      Pitkä ja se jatkuu ja jatkuu ja jatkuu...
      Kuolema on unen veli...

      • ei olekaan tullut asiaa ajateltua, että uni ja kuolema veljeksiä.. Onkohan oma 'mietelmä'?
        Kyllä niiden elonpäivien, ja öiden kuitenkin toivoo jatkuvan ja jatkuvan ja jatkuvan...


      • Mumbs mumbs

        Kunpa kuolema olisikin kuin unta josta ei vaan koskaan herää. Mielellään jotain hyvää unta.


    • Loistava.polku

      Näin joskus unta, että olin murhaaja ja uhreja jo kymmenittäin takapihalle haudattuna. Toisen kerran taas työnsin miespuolisen ystäväni pilvenpiirtäjän ikkunasta alas - eikä ehjäksi jäänyt kuin yksi kumisaapas.

      Terapeutti tulkitsi unien ilmaisevan valtavia syyllisyydentunteita.

      Vaikka ei minulla mitään syyllisyydentuntoja ole koskaan ollut....

      • Tuollaisista varmaan mukava herätä, ainakin mä huokaisisin helppotuksesta, ihan noin hurjaa en oo kyllä nähnyt?
        Jos sä katsot kauhuleffoja, voiskohan osittain selittyä sillä.
        En mä usko silleen uniin; onhan noita 'vanhan kansan' selityksiä; jos hammas irtoaa, joku läheinen kuolee, ei ole kuollut vaikka on irronnutkin.
        Jos näkee käärmeitä, takanapäin puhutaan pahaa, mistäs sitä voi tietää, puhutaanko ;)
        Olikohan syöminen ja nauraminenkin ikäviä asioita merkitseviä, esim. sairautta. Molempia oon tehnyt unessa, muttei ne mitään tienneet, en ainakaan muista.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      991
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      739
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      632
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      15
      555
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      450
    Aihe