Olin paratiisisaarella..

..viimeyönä; heräsin, ja uni jatkui vain ;)
Kenen seurassa, se jäi hämärän peittoon.
Oli niin upeaa, että edes arkeen herääminen ei tuntunut hankalalta.
Muistan harvoin uniani hetkeä pidempään.
Millaisia muilla? Hauskoja/hurjia/outoja, mitä tahansa unikokemuksia. Miten hyvin yleensä muistat niitä..

15

1060

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marion.T

värikkäitä ja hauskoja, en näe painajaisia, pahimmatkin uneni muuttuvat jotenkin aina iloisiksi.
      Unia on niin paljon että mietin mitä kirjoittaisin......
      Näen aika paljon myös ihan selviä enneunia...

Katsotaan mitä muut saavat aikaiseksi..

• ehkä mulla.
        Olen joskus ollut myös jännitysleffa -tyyppisessä unessa. Olin vähän kipeänä silloin, heräilin välillä, ja sama meno jatkui kun nukahdin..
        Toivotaan joo, että tulisi erilaisia 'tarinoita' :))

• Krisnamurtin Lukija

Hempeä höpöttäjä olet mikä on todellisuutesi!!
        Onkohan arki ihan muuta mitä täällä retostelet?

• Krisnamurtin Lukija kirjoitti:

Hempeä höpöttäjä olet mikä on todellisuutesi!!
        Onkohan arki ihan muuta mitä täällä retostelet?

kyllä sit joskus näkee niin ihania ja selviäkin unia,jossa on joku ihana mies....:) harmi ku pitää herätä ja huomata ettei se ihanuus olekkaan totta...

• olin saunassa Teemu Selänteen kanssa - siis unessa. Nam! Tosin siitä on jo monta vuotta aikaa. Nykyään näen pääasiassa painajaisia, joskus olen herännyt jopa siihen että itken! Onneksi niitä on aika harvoin kuitenkin:)

• sulla oli sentäs teemu...mä menin kerran Kari Tapion kanssa huvilalle...en kyllä tiiä mitä me mentiin sinne tekemään ku heräsin kesken kaiken :)))))

• mii-su kirjoitti:

sulla oli sentäs teemu...mä menin kerran Kari Tapion kanssa huvilalle...en kyllä tiiä mitä me mentiin sinne tekemään ku heräsin kesken kaiken :)))))

ei tuu ketään julkimoa mieleen, voi olla että oon joskus nähnytkin.
        Aika usein unet taitaa heijastaa päivän tapahtumia..
        Pitäisköhän joku ilta katsoa oikein eläytyen esim. Johnny Depp -leffa ;))

• Sanin kirjoitti:

ei tuu ketään julkimoa mieleen, voi olla että oon joskus nähnytkin.
        Aika usein unet taitaa heijastaa päivän tapahtumia..
        Pitäisköhän joku ilta katsoa oikein eläytyen esim. Johnny Depp -leffa ;))

kahdesti,niin eiköhän ala johnnyniki unessa näkyileen..;)

• mii-su kirjoitti:

kahdesti,niin eiköhän ala johnnyniki unessa näkyileen..;)

sellanen, jossa myös juoni 'sopiva' ;)
        Kyllähän joku 'kotoinenkin' esim. Mikko Leppilampi ois aika hmm.. ;) Paitsi että se on niin nuori.. voisinhan mäkin unessa nuorentua ?!

• Sanin kirjoitti:

sellanen, jossa myös juoni 'sopiva' ;)
        Kyllähän joku 'kotoinenkin' esim. Mikko Leppilampi ois aika hmm.. ;) Paitsi että se on niin nuori.. voisinhan mäkin unessa nuorentua ?!

eihän siinä ihanassa unessa tarvi ikää kattoa...:)) jos ei sit satu vastaan joku vanha papparainen..;)

• Nukku-Matti2

Pitkä ja se jatkuu ja jatkuu ja jatkuu...
      Kuolema on unen veli...

• ei olekaan tullut asiaa ajateltua, että uni ja kuolema veljeksiä.. Onkohan oma 'mietelmä'?
        Kyllä niiden elonpäivien, ja öiden kuitenkin toivoo jatkuvan ja jatkuvan ja jatkuvan...

• Mumbs mumbs

Kunpa kuolema olisikin kuin unta josta ei vaan koskaan herää. Mielellään jotain hyvää unta.

• Loistava.polku

Näin joskus unta, että olin murhaaja ja uhreja jo kymmenittäin takapihalle haudattuna. Toisen kerran taas työnsin miespuolisen ystäväni pilvenpiirtäjän ikkunasta alas - eikä ehjäksi jäänyt kuin yksi kumisaapas.

Terapeutti tulkitsi unien ilmaisevan valtavia syyllisyydentunteita.

Vaikka ei minulla mitään syyllisyydentuntoja ole koskaan ollut....

• Tuollaisista varmaan mukava herätä, ainakin mä huokaisisin helppotuksesta, ihan noin hurjaa en oo kyllä nähnyt?
        Jos sä katsot kauhuleffoja, voiskohan osittain selittyä sillä.
        En mä usko silleen uniin; onhan noita 'vanhan kansan' selityksiä; jos hammas irtoaa, joku läheinen kuolee, ei ole kuollut vaikka on irronnutkin.
        Jos näkee käärmeitä, takanapäin puhutaan pahaa, mistäs sitä voi tietää, puhutaanko ;)
        Olikohan syöminen ja nauraminenkin ikäviä asioita merkitseviä, esim. sairautta. Molempia oon tehnyt unessa, muttei ne mitään tienneet, en ainakaan muista.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      41
      2365
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      300
      1951
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      20
      1750
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1565
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      23
      1404
    6. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1299
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      41
      1272
    8. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1235
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      35
      992
    10. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      32
      975
    Aihe