Faktaa "Bingolappu-Simosta" ??

Ruletti

Kyseinen tyyppihän oli paikallinen stara 80-90-luvun taitteessa, oikea kumikäsi. Sokoksen vessan seinässäkin luki: "Bingolappu-Simo iski jälleen".

Muistan että silloin huhuttiin olevan entinen maajoukkuetason voimistelija, kun heitti torilla volttia muutamasta lantista. Pitääkö paikkansa ? Sittemmin 90-luvun alkupuolella kyseinen herra katosi kuvioista liki 10 vuodeksi !!
Taas huhu kertoo, että oli tämän ajan läheisessä teollisuuskaupunkissa "lomailemassa" ??
2000-luvun alkupuolella ilmestyi taas kuvioihin, ajellut fillarilla Vähärauman suunnalla, mutta ei tuppaa onneksi enään vanhaanmalliin iholle, kuten Isolinnankadulla aikoinaan ...
Pistäkää faktaa kyseisestä hepusta !

11

2554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hamekangas

Onko tää juoruämmien kokoontumispaikka? Tai "mies" taidat olla.

• tietoa on

Kyseinen Simo on todellakin maajoukkuetason urheilja. On loukkaantunut jossain vaiheessa. Oli aikamoinen riesa -90 luvulla pelikoneiden vieressä. Nyt asuu ilmeisesti kuukkarissa ja ajelee kaupungilla polkupyörällä. Vippaa mielellään rahaa. Ikä ehkä 60v. Harmaatukkainen mutta vielkäkin aika liukasliikkeinen pappa

• gabriel

oli pic'n payssa pari päivää sitten, osti sixpäkin.

• -K-

Mutta ei kaikki Bingolappusimon viestit ole miehen itsensä kirjoittamia. Löytyyhän niitä naisten vessoistakin ja myös ulkomailta. Itsekin myönnän kirjoittaneeni vessaan tuon legendaarisen "Bingolappu-Simo iski jälleen" joskus nuorempana.

• Pri 202

Simo liikkuu Länsi-Porissa. Ihmeteltiin joskus 2000-luvun alussa yläasteen välitunnilla et miten noin ketterä pappa heittää noin komeita voltteja :D

• siimo

Simo ei kyllä ole kirjoitellut yhtäkään noista eri paikoissa olevista "bingolappu simo iski taas" kirjoituksista, ja painia mies on aikanaan ainakin harrastanut aktiivisesti.

• Jake

muistaakseni joskus vuosina -97-98. En ole sen jälkeen pahemmin nähnyt.. Hauska persoona....

• Oiva Toukka

Tunnetaanhan tyyppi myös nimellä Pelihimo-Simo !!

Tapahtui joskus 80-luvun alkupuolella kun odotin isäukkoa Sokoksesta tai Isolinnan viinakaupasta autossa parkissa niin Simo tuli koputtamaan auton sivuikkunaan ja kauppas mulle rannekelloa. Pelkäsin pirusti kun olin sellanen 10v pikkunuija.

Joskus toisella kertaa samassa paikassa Isolinnankadulla Simo tuli taas pummaamaan rahaa kun sillä oli mukamas nälkä. Meijän ukolta paloi hihat välittömästi ja otti simppaa niskasta kiinni ja tokaisi mulle:"Anna perkele poika kauppakassista patongia niin tumppaan sen äijän kurkkuun !!"
        Sillon muuten tuli pummille kiire häipyä johonkin ,heh,heh

Myöhemmin joskus 80-90-luvun taitteessa Simo oli Yyterissä toukokuussa kun oltiin lukiosta retkellä. Se tuli piruvie pummaamaan meiltä grillimakkaraa ja mehua. Heitteli se siellä ainakin volttia vielä sillon . . .

Sitten sitä ei tosiaan moneen vuoteen näkynyt.

• ääliöjoo
        Oiva Toukka kirjoitti:

Tunnetaanhan tyyppi myös nimellä Pelihimo-Simo !!

Tapahtui joskus 80-luvun alkupuolella kun odotin isäukkoa Sokoksesta tai Isolinnan viinakaupasta autossa parkissa niin Simo tuli koputtamaan auton sivuikkunaan ja kauppas mulle rannekelloa. Pelkäsin pirusti kun olin sellanen 10v pikkunuija.

Joskus toisella kertaa samassa paikassa Isolinnankadulla Simo tuli taas pummaamaan rahaa kun sillä oli mukamas nälkä. Meijän ukolta paloi hihat välittömästi ja otti simppaa niskasta kiinni ja tokaisi mulle:"Anna perkele poika kauppakassista patongia niin tumppaan sen äijän kurkkuun !!"
        Sillon muuten tuli pummille kiire häipyä johonkin ,heh,heh

Myöhemmin joskus 80-90-luvun taitteessa Simo oli Yyterissä toukokuussa kun oltiin lukiosta retkellä. Se tuli piruvie pummaamaan meiltä grillimakkaraa ja mehua. Heitteli se siellä ainakin volttia vielä sillon . . .

Sitten sitä ei tosiaan moneen vuoteen näkynyt.

olet ääliö.heh heh

• Hapa & Vähy

On porilainen legenda !

• noista

Teinit uskoo kaiken noiden legendoisto puhuttavan soopan. Uuno turhapurokin on ihan voimissaan porissa vielä. Kiertää porin katuja päivittäin satoi tai paistoi... Usko pois!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe