Mitä ostaa kummilahjaksi tyttövauvalle?
Kummilahja tytölle
15
36993
Vastaukset
- donna
Jos kyseessä on tulevat ristiäiset, niin
kultasepän liikkeistä ja silver liikkeistä kyllä
löytyy kummilahjoja joka lähtöön.
Valokuvakehyksiä johon voi kaivertaa nimen ym.
kummilusikka, hopeoituja "koriste"esineitä esim.
säästöpossuja, nokkamukeja, hammaskippoja, valokuvakansio kehyksineen,helistintä ym. ym...
varmasti löytyy sopiva lahja joka "kukkarolle".
käyppäs katsomassa valikoimaa, niin huomaat kyllä!
Jos muuten vaan lahjaa ajattelit, niin ehkä jotain tarpeellista...vaatetta, vaippaa, vedettävä
soittorasia, niitä on tosi söpöjä pehmolelu muodossa.
helistin, purulelu...jne. Tuttavan vauva sai aikoinaan hupullisen kylpypyyheen, varustettuna lahjakortilla, jolla sai liikkeestä brodeerattua lapsen nimen pyyheeseen (löytyy nykyään äidin lapselle keräämästä "muistolaatikosta" kerhopiirustusten sun muiden seasta).
1-vuotispäivänä paketissa oli itse tehty ristipistotaulu, jossa pikkutyttö yöpaidassaan lukee iltarukousta (edelleen lapsen huoneen seinällä).
2-vuotissynttäreillä paketissa oli pikku lelu, ja kortti, jossa luvattiin ottaa kummikäpy yökylään viikonlopuksi. Korttiin oli liimattu valokuvia sun muita niin, että lapsikin ymmärsi asian -uskomatonta mutta totta, siinä oli tosiaan nähty vaivaa asian eteen! Lapsi odottaa joka vuosi kärsimättömänä kummitätiä ja "adoptiokummisetää" synttäreille, aina on tiedossa jotain ei kallista-kivaa.
Esimerkit ehkä menivät vähän ohi ap aiheesta, mutta yritän sanoa, että käytä mielikuvitustasi! Lahjan ei tarvitse olla kallis, ajatus on pääasia.- Viia
Osta jotain sellasta joka säilyy koko elämän esim just sellanen kummilusikka johon on kaiverrettu lapsen nimi. Se ainakin säilyy ja on ihana muisto.
- extalkkarintytär
olisin halunnut omalle tyttärelleni lahjaksi sellaisen pienen sormuksen(eikös ne kulje ihan kastesormuksen nimellä?)
ja sitten kultaketju,jossa on pieni koru esim.sydän olisi kiva - hopeista
Itse olisin halunnut jotain hopeista, mikä olisi voinut sitten kulkea suvussa. Kaiverrus on minulle tärkeä juttu, nimikirjaimet ja päivämäärä. Kuitenkin käytännöllistä, ei pelkkä koriste. Esim. kynttilänjalka, lusikka, valokuva-albumi, kehys tms
- tuuli
Rannekoru, kummilusikka, vauvakirja, valokuvakehys, valokuva-albumi... Tietysti kaiverruksin. Kultasepän liikkeissä on vaikka mitä hopeakamaa kummilapsille. Vaatteet on hyvä lisä jos haluaa ostaa. Itse tykkään, että kummilta erityisesti jäisi semmonen pysyvä muisto lapselle loppu elämäksi eli just joku hopeinen kaiverrettu juttu.
- ap.
Nyt löytyi lahja. Valokuvakehys jossa on kaksi osaa eli toiseen tulee valokuva ja toiseen tulee sellainen savilaatta johon saa painaa vauvan käden ja jalanjäljet! =)) se savi tuli mukana paketissa.Aluksi olin niin tätä valokuvakehysaihetta vastaan mutta tämä oli kyllä ihana löytö =)
- Ninni
ap. kirjoitti:
Nyt löytyi lahja. Valokuvakehys jossa on kaksi osaa eli toiseen tulee valokuva ja toiseen tulee sellainen savilaatta johon saa painaa vauvan käden ja jalanjäljet! =)) se savi tuli mukana paketissa.Aluksi olin niin tätä valokuvakehysaihetta vastaan mutta tämä oli kyllä ihana löytö =)
Saako udella, mistä taulun ostit? Kuulostaa hyvälle ;)
- aloittaja
Ninni kirjoitti:
Saako udella, mistä taulun ostit? Kuulostaa hyvälle ;)
ostin sen kultajousi nimisestä liikkeestä.
- Ninni
aloittaja kirjoitti:
ostin sen kultajousi nimisestä liikkeestä.
Suurkiitos!
Nyt vaan metsästämään... - Newbie kummi
Ninni kirjoitti:
Suurkiitos!
Nyt vaan metsästämään...Kiitos kaikille.
Vaikken itse aloittanut ketjua tästä oli hyötyä minullekkin. Kitos
- Jutta I
Löydät kätevästi netistä,
esim: http://www.kummit.info/- kummisetä_corleone
http://www.reinokauppa.fi/epages/reinokauppa.sf/secsBvsnWtuL3_/?ObjectPath=/Shops/reinokauppa/Categories/Reinobaby/Ensiaskel
Aivan ihastuttavia ;)
- täti -10
Esim.Kummilusikka
Kuva albuumi
Joku astia
Koru
Rasia,jonne saa laittaa ensimmäiset maitohampaat
Tai jotain muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059