Olen myymässä kerrostaloasuntoani, joka on rakennettu v. 2000. Minulla on ollut asunto puolisen vuotta nyt vuokralla. Nyt ostaja on tehnyt tarjouksen asunnosta, jonka hyväksyin. Tarjouksessa ei ole ehtona kosteusmittaus.Nyt välittäjä kuitenkin soitti minulle, että kosteusmittaus kannattaisi tehdä siten, että maksan sen puoliksi ostajan kanssa (150 euroa per nuppi!). Kysyisinkin, onko minulle mitään hyötyä tästä mittauksesta, joka on kuitenkin suht hinnakas? Ja jos jotain löytyisi esim. vuoden päästä, niin korvaako rakennuttaja nämä vauriot, kun kyse on näin uudesta talosta?
Kosteusmittaus kannattaako?
4
1608
Vastaukset
- Pulun tansittaja
hinnakas, meidän taloon tehtiin tuon hintainen, vaikka vasta kunnollinen oltaisiin saatu n.800€.
Muista et laatu maksaa. - kerrostalossa
Talo on suhteellisen uusi, rakentajatakuut vielä voimassa. Lisäksi mahdollisesta kosteusvauriosta, mikäli et ole poraillut kauheita reikiä kosteisiin tiloihin, vastaa taloyhtiö, et sinä!
Jos se on kaupan este, niin anna mennä, ja sano ettet osallistu maksuihin. - pääsuunnittelija
Soita välittäjälle ja sano että mittaa itse nuppinsa kosteuden.
- Osmo
Ei kannata. Kosteusmittaaja on luultavasti välittäjän kaveri jolta välittäjä saa provikan. Luulen että tämä on ehdotuksen syy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760