Luin aikani tätä keskustelu palstaa ja totesin ettei KUKAAN kertonut yhtikäs mitään....Siis temppua.....Mä n niintä osaa, muuta kuintällasii vitsejä.
Olet kapakassa ja istut jonkun kans samassa pöydässä, tää toinen henkilö tilaa esim. kossukolan,,,,no sä sanot sille et pystyt sen hänen paukkunsa juomaan lasiin koskematta, käyttämättä MITÄÄN apuvälineitä...No toinen yleensä aikansa miettii ja ei kuiteskaan ymmärä kuin (ihmiset yleensä tavattoman uteliaita) no sä ehdotat näin: kun nyt kuitenkin ei kantsi hirveestä rahasummasta vetoo laittaa et näytät todellista taikuutta, laitetaan VAIN 50senttii vetoa. toinen yleensä suostuu (mulla joka kerta näin) sitten sä otat sen lasin ja kulautat juoman nietuun,heh, ja sanot,,,,piru vieköön häsin vedon ja muista antaa se 50senttii....aina saa makeet naurut.
HITTO ! ! ! !
2
619
Vastaukset
- naurattanut
..........
- Antti
Mää kerron 1 mut en enempää ellei mulle kerrota koska osaan 24 temppua. noniin
Näytä korttipakkaa viuhkana kuvapuolialaspäin katsojalle. Pyydä häntä ottamaan 1 kortti pakasta mikä tahansa. Käske muistamaan korttinsa ja ei saa näyttää sulle. halkaise pakka noin puolilta ja pyydä katsojaa laittamaan valittu kortti niin ettei kuvapuoli sekaannu siihen puoliväliin. Laske puolisko päälle ja löydät sen helposti. RATKAISU: juuri kun se pakka on halkaistu niin katso sen puolikkaan pakan pohjimmainen kortti ja kun se laittee kortin sen alle katsot sillon kun selaat että mikä kortti on sen alapuolella. PS:Mulle pitää kertoo myös temppuja mut enemmän kortti temppuja ja laittakaa tulemaan niin laitan itekkin taikatemppuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444268Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1202724Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412482Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?841519Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466- 481199
- 781117
- 45986
- 59983
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En173965