Ee.

Tee.

Voi kun voisit vaan kertoa koko totuuden teidän suhteesta ja ihastumisestasi. En haua enää tentata mitään, kun aina kiistät vain kaiken ja reagoit niin voimakkaasti. Olisi paljon helpompaa aloittaa jälleenrakennus, kun kaikki vanha olisi purettu.

9

1394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elina

Sinäkö siellä? Eikö sulla oo pokkaa tulla mulla juttelemaan ihan henkilökohtaisesti, jos sulla hampaankolossa on joku kökkö, minkä haluut selvittää? En mä nyt nielemättä pure sua!! Mut se nyt on selvää usko jo, että ei tässä jälleenrakentelua eikä restaurointia tapahdu. Pikemminkin uudisrakennus...

• Tee.

Onko se nyt sitten jälleenrakennusta vai uudisrakennusta, kun talo aletaan pystyttää tyhjälle tontille. Pilkunviilausta ja epäolennaista tässä vaiheessa, vaikka et olekaan se jolle kirjoitin. Jokatapauksessa se tontti ei ole vielä tyhjä...

• eräs ee

Tämä voisi olla minulle kirjoitettu. Kuinkahan moni ee, jolla e t historia kirjoitustasi pohtii? Sanoisit sen oikeesti kohteelle itselleen, voisit saada vastauksen.

• Tee.

sitä yritetty, mutta niinkuin saoin, kaikki kiistetään, suututaan epäilyistä ja juostaan karkuun. Haluaisin kuulla sen hänen aloitteestaan.

• hoo
        Tee. kirjoitti:

sitä yritetty, mutta niinkuin saoin, kaikki kiistetään, suututaan epäilyistä ja juostaan karkuun. Haluaisin kuulla sen hänen aloitteestaan.

anna menneen jo olla, mitä äijäs on tehnytkin, niin usko pois: kaikkea ei ole kiva tietää!

• Tee.
        hoo kirjoitti:

anna menneen jo olla, mitä äijäs on tehnytkin, niin usko pois: kaikkea ei ole kiva tietää!

Minulla ei ole äijää vaan avovaimo! Ja uskon/tiedän hyvin ettei kaikkea ole kiva tietää, kivasta tässä ei ole nyt kysymys. Tilanne on se, että minä tiedän JO, mutta haluan kuulla sen hänen suustaan.

• hoo
        Tee. kirjoitti:

Minulla ei ole äijää vaan avovaimo! Ja uskon/tiedän hyvin ettei kaikkea ole kiva tietää, kivasta tässä ei ole nyt kysymys. Tilanne on se, että minä tiedän JO, mutta haluan kuulla sen hänen suustaan.

vaikutti nimittäin niin neitimäiseltä tämä ensimmäinen kirjoituksesi. Jos tiedät jo, mitä on tapahtunut, niin kerro hänelle mitä tiedät. Ihan naisen logiikkaa sulla...

• toinen Tee
        hoo kirjoitti:

vaikutti nimittäin niin neitimäiseltä tämä ensimmäinen kirjoituksesi. Jos tiedät jo, mitä on tapahtunut, niin kerro hänelle mitä tiedät. Ihan naisen logiikkaa sulla...

ajattelin tässä, että miksi itse käyttäydyt tavallaan samalla tavoin kuin avokkisi? Ole avoin, kerro faktat jotka tiedät, mistä tiedät jne. Kyllä sen avoimuuden tulee olla ihan molemminpuolista.

• nyt sillai

Ihastumisia on vaikea purkaa, jälleenrakentamiseen tarvitaan molemminpuolista intressiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      35
      2875
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2671
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      30
      2385
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    7. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      27
      1389
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1203
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe