Tässä olen jokusen kerran lueskellut näitä keskusteluja ja huomannut, ettei ihan kaikki ole tajunneet tämän ohjelman ideaa. Taloon siis on valittu keskenään mahdollisimman erilaisia persoonia. Luulen että testeissä esim. Minna on osoittautunut hyvin läheis riippuvaiseksi, Timo narsistiseksi ja itsekeskeiseksi, samaten kuin Anttikin, Mika on ollut machon ja symppiksen välimaastoa, Perttu symppis jne. Ja ohjelman viehätysvoimahan on just siinä, että nuo ihmiset ärsyttävät katsojia. Lisäksi hyvin moni taloon lähtijöistä on mennyt sinne juuri siksi, että saisivat naamansa telkkuun ja sen pienen hetken julkisuudessa, ajattelematta sen kummemmin seuraamuksia. Ja ton tyyppisiä ihmisiä suomessa riittää, mutta tuossa oli tällä erää mahdollisimman ristiriitainen porukka keskenään. Jos sinne taloon olis tungettu 12 perusjamppaa, tuskinpa se silloin kauheesti keskusteluja tai mielenkiintoa herättäisikään. En itsekään kovin innolla noita ihmisiä katsele, eikä niistä oikeastaan kukaan olisi sellainen ihminen, kenen kanssa jaksaisin aikaani viettää.
BB ja ärsyttävät ihmiset
minää
1
250
Vastaukset
- ku vähän ees
ku kirjotatte niin on helpompi lukee
ku se ei oo yhes
löntis ;;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750