Mihin perustuu nämä kaikki stereotypiat siitä, etteivät lestaadiolaiset käyttäisi ikkunallista pyykinpesukonetta ja kuivattaisi pyykkiä ulkona? Höpöllöpö. Jotkut vielä väittävät, etteivät he pidä hyvänä hiuksenvärjäystä tai meikkaamista. Ettekö te ihmiset ymmärrä, että nämä ovat vain teidän itse keksimiänne juttuja, joilla ei nykyään ole minkäänlaista todellisuuspohjaa. Kosmetiikkaa ajatellen lestaadiolaisten osuus esimerkiksi huulirasvojen kulutuksen suhteen on huomattava. Uskokaa tai älkää, kyllä hekin elävät. Kyllä minua nauratti tuo hiusjuttu yli kaiken. Hoh hoijaa, keksikää jotain muuta tekemistä kuin lestadiolaisten nälviminen. Sitä paitsi hyvin monella perheellä on aivan varmasti televisio, sitä ei vaan niin viitsitä mainostaa. Missä te olette eläneet viimeiset kymmenen vuotta?
STEREOTYPIAT JYLLÄÄ
2
381
Vastaukset
- ...ilimoja..
...on pielly...
- Tittamaria
miksi noita stereotypioita on.
Meitä on hyvin monenlaisia.
No tuosta televisiojutusta vaan, että aika harvoilla meistä televisiota kuitenkaan on.
No täytynee tunnustaa, että minulta sellainen rakkine löytyy, mutta se ei ole este kuitenkaan uskomiselleni. Mutta sitä en voisi kiistää, etteikö siitä joskus olisi haittaa uskonelämälleni. Onneksi olen oppinut painamaan of nappulaa, jos ohjelman sisältö ei miellytä.
Kaikilla ei ole tätä taitoa, ja siksipä yleisesti kielteinen kanta televisioon on perusteltua.
Niin ja huulirasvoja kuluu, vaan ei meikkejä ja korvakoruja. Mitä minä niillä, kun ilmankin tulen toimeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062731Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382441- 332359
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060