Huomattavaa yhteneväisyyttä ulkonäössä Don Quijoteen, mutta se ei ollut pääasiani, vaan se, että Timo on tällä hetkellä sekä talon paras peluri että epätoivoisin hahmo. Todella hukassa se ihmisraunio, vakavia henkisiä ongelmia, muun muassa sosiaalinen kyvyttömyys, joita se pakenee ylettömään seksinhakuun ja siitä puhumiseen.
Surullisinta on, että se ei myönnä ongelmiaan eli ei pääse aloittamaan mahdollista paranemista.
Taitava pelaaja se on siinä, että voi rauhassa mässätä tyttöpoloilla kuin sika ja silti saa teidän kansansuosionne.
Timo - surullisen hahmon ritari
5
690
Vastaukset
- timo
timo on noussut kansansuosikiksi ja vakavimmaksi ehdokkaaksi voittaa koko bb.
- miäs
se luihu kikkelin vilkuttelija pitäs hirttää palleista!
- pena
Jos laittaisin rahaa noihin äänestyksiin, ni Kukkakeppi-Timo olis eka, jonka äänestäsin sielt ulos.
Siis kunnon hiiri ja neiti koko tyyppi.
Itse lääpin ehkä yläasteen diskoissa akkoja samalla lipevällä tyylillä ku timo nyt "aikuisena".
Vittu et puistattaa ku näänkin sen naaman.- kuule
helppo täällä moralisoida.
- erkki
kuule kirjoitti:
helppo täällä moralisoida.
No tuo oli kyl ehkä filosofisin ja syvällisin lause, minkä oon ikinä täältä lukenut.
Olitko pitkää miettinyt tuota vai kuulitko jostain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760