Onko Mersusta ollut apua kyvyttömyyden hoitoon, eli onko impotentille Mersu hyvä hankinta vai onko se enempi huhupuhetta.
Sanoivat, että pienetkin sukuelimet näyttävät Mersussa isommilta pitääkö paikkansa?
Kertokaa onko Mersusta ollut teille itsellenne apua.
Mersu tietoa?
16
1207
Vastaukset
- mese
mulla stondaa kokoajan vaikken edes
aja kokoajan ja se kasvaa kokoajan..- jr
Saat mersun hinnalla iskettyy monta piikkii pippelin juureen. stondaa ihan oikeesti!
Jätä kato ajaminen vaan niille joilla on ajokortti.
- Munalla töissä
Työskentelen rattopoikana Suomessa ja 10-vuoden kokemuksen perusteella voisi sanoa ettei Mersumiehillä ole munia ollenkaan , tai niita ei käytetä ollenkaan naisiin. Lähes jokaisen asiakkaani autotallissa seisoo se "asiakkaan" miehen lemmikki Mersu joka on hoihedettu viimmeisen päälle, mutta vaimo vaatii ulkopuolista hoitoa. Edellisen perusteella olen vetänyt johtopäätöksen että Mersumiehet ovat kaikki eunukkeja tai homoja.
- Jampe
kuinka usein olet käynyt sellaisessa noin 600 m2 talossa, jossa on uima-allas, autotallissa vuoden 2000 mallinen CLK ja isäntä Lapin kelomökillä K-kauppias kavereiden kanssa.
- Munalla töissä
Jampe kirjoitti:
kuinka usein olet käynyt sellaisessa noin 600 m2 talossa, jossa on uima-allas, autotallissa vuoden 2000 mallinen CLK ja isäntä Lapin kelomökillä K-kauppias kavereiden kanssa.
Haluatko viimeisen käynti kerran päivämäärän, vai kertojen määrän viimme vuodelta.
- Jampe
Munalla töissä kirjoitti:
Haluatko viimeisen käynti kerran päivämäärän, vai kertojen määrän viimme vuodelta.
kiinnostaa varmaan tämän palstan lukijoita. Kun käyt kyseisessä talossa niin kuuluuko sieltä jostakin huoneesta tietokoneen raplausta samaan aikaan kun sinä annat emännälle kyytiä. Täällä kun on vähän vahvistunut sellainen näkemys, että kyseisen talon isännältä puuttuu varsinainen elämä ja hän elelee lähinnä virtuaalisesti. Onko jopa käynyt niin, että isäntä on käynyt makuuhuoneen ovelta sanomassa, että vaimo ja vaimon vieras olisivat vähän hiljempaa, kun huohotus ja kiljunta häiritsee keskittymistä tekstien kirjoittamiseen.
Jotta tämän vain kysyisin suurten kansalaispiirien edustajana. - Heh heh heee........
Jampe kirjoitti:
Hyvä Jampe! Naurattaa vieläkin ihan sikana ?:-D Heh hee, tulee tuosta kuvauksestasi niin elävästi eräs herra mieleen...Heh heee,että terveisiä sinnekkin...heh heee........
- Yksityiskohdat kiinnostaa...
Jampe kirjoitti:
kiinnostaa varmaan tämän palstan lukijoita. Kun käyt kyseisessä talossa niin kuuluuko sieltä jostakin huoneesta tietokoneen raplausta samaan aikaan kun sinä annat emännälle kyytiä. Täällä kun on vähän vahvistunut sellainen näkemys, että kyseisen talon isännältä puuttuu varsinainen elämä ja hän elelee lähinnä virtuaalisesti. Onko jopa käynyt niin, että isäntä on käynyt makuuhuoneen ovelta sanomassa, että vaimo ja vaimon vieras olisivat vähän hiljempaa, kun huohotus ja kiljunta häiritsee keskittymistä tekstien kirjoittamiseen.
Jotta tämän vain kysyisin suurten kansalaispiirien edustajana.Eikös tämä samainen isäntä tapaa viettää yönsä kaatopaikalla vetoja lyöden ja liikennemerkkejä töhrien. Siinä jää rattopojalle koko yö aikaa pamputtaa emäntää, kun perheenpää on yötöissä.
- Goldfinger
Jampe kirjoitti:
Minä olen päivittäin sellaisessa talossa ja viihdyn vallan mainiosti. Tallissani on myös uutuuttaan hohtava CLK ja kaverin on K-kauppias, jolla on kelohuvila Lapissa.
Olen siis melkoinen poikkeus teidän tavallisten pulliaisten joukossa:D:D On minulla paljon muutakin mukavaa, joita en voi kaikkia edes kertoa, sillä jo nykyisetkin emmeeni ovat kiimaisen kateuden kohteina täällä:):):) - Goldfinger
Jampe kirjoitti:
Jotta tämän vain kysyisin suurten kansalaispiirien edustajana.Jampella näyttää taas posket paukkuvan entiseen malliin vaikket ole edes kunnolla toipunut entisistäkään kyykyttämisistäni.
Et uskaltanut lähteä edes Hyvinkäälle, koska pelkäsit taas sitä tilannetta, että naapurin maajussi pääsee taas vetäisemään löysät muijastasi sillä aikaa kun sinä ajelet riisipussillasi kohti etelän sivistystä sieltä satojen kilometrien takaa lantalan hajusta.
Vieläkö muuten analysoit työksesi kirjoituksia täältä?
Vieläkö olet vakaasti sitä mieltä, että Timo L on ainoa todellinen henkilö täällä ja kaikki muut ovat minun sivupersooniani?
Vielä pidät minua PIRUNA?
Eikö siellä böndeillä ole talvisin muuta tekemistä, kuin naurattaa typeryyksillään fiksuja ihmisiä täällä etelän rintamailla ja sivistyksen parissa.
Koska apulannan ajo isäsi pelloille yleensä alkaa, vai oletteko luomumiehiä?
Vieläkö olet vakaasti sitä mieltä, ettei rikoksella tarvitse olla kohdetta, kuten aiemmin täällä typeryyksissäsi väitit ja möhläilit?
Kaunko aoit vielä möhläillä täällä? Eikö kiintiösi ole jo täynnä ja aika vaihtaa nimerkkiä?
Kaunko sinulla vielä menee sen asian tajuamiseen, että sinun kapasiteettisi ei koskaan tule riittämään minulle? - Munalla töissä
Goldfinger kirjoitti:
Minä olen päivittäin sellaisessa talossa ja viihdyn vallan mainiosti. Tallissani on myös uutuuttaan hohtava CLK ja kaverin on K-kauppias, jolla on kelohuvila Lapissa.
Olen siis melkoinen poikkeus teidän tavallisten pulliaisten joukossa:D:D On minulla paljon muutakin mukavaa, joita en voi kaikkia edes kertoa, sillä jo nykyisetkin emmeeni ovat kiimaisen kateuden kohteina täällä:):):)Ovat luku sinänsä. Niiden luona en ole koskaan käynyt kun en satu olemaan homo. Meilläpäin muuten tyttökaveria jolla on munat kutsutaan mieheksi. Voit elää vastaisuudessakin
rauhassa niiden Swedu poikiesi kanssa. - Jampe
Goldfinger kirjoitti:
Jampella näyttää taas posket paukkuvan entiseen malliin vaikket ole edes kunnolla toipunut entisistäkään kyykyttämisistäni.
Et uskaltanut lähteä edes Hyvinkäälle, koska pelkäsit taas sitä tilannetta, että naapurin maajussi pääsee taas vetäisemään löysät muijastasi sillä aikaa kun sinä ajelet riisipussillasi kohti etelän sivistystä sieltä satojen kilometrien takaa lantalan hajusta.
Vieläkö muuten analysoit työksesi kirjoituksia täältä?
Vieläkö olet vakaasti sitä mieltä, että Timo L on ainoa todellinen henkilö täällä ja kaikki muut ovat minun sivupersooniani?
Vielä pidät minua PIRUNA?
Eikö siellä böndeillä ole talvisin muuta tekemistä, kuin naurattaa typeryyksillään fiksuja ihmisiä täällä etelän rintamailla ja sivistyksen parissa.
Koska apulannan ajo isäsi pelloille yleensä alkaa, vai oletteko luomumiehiä?
Vieläkö olet vakaasti sitä mieltä, ettei rikoksella tarvitse olla kohdetta, kuten aiemmin täällä typeryyksissäsi väitit ja möhläilit?
Kaunko aoit vielä möhläillä täällä? Eikö kiintiösi ole jo täynnä ja aika vaihtaa nimerkkiä?
Kaunko sinulla vielä menee sen asian tajuamiseen, että sinun kapasiteettisi ei koskaan tule riittämään minulle?1) Et tainnut huomata, että sinua vietiin kuin riisipussia Hyvinkään kaatopaikkajutussa. Kaikki muut täällä ovat sen huomanneet mutta sinä et.
2) En ole koskaan analysoinyt täällä kirjoituksia. Jossakin vaiheessa tosin väitin, että kirjoituksia on tutkittu Jyväskylässä kehitetyllä analyysikoneella mutta sen jutun jokainen sivistynyt henkilö tajusi Bullsshitiksi mutta sinä et. Eli siinäkin asiassa jouduit kuoriämpärin asemaan.
3) Sitä olen vähän miettinyt, että voihan olla niinkin, että Timo L kuvastaa persoonasi asiallista puolta ja nämä muut nimimerkit todellista raadollista minääsi. Tiedä häntä.
4) Piruksi olet liian mitätön.
5) On täällä paljonkin tekemistä talvisin. Nytkin pitäisi viikonloppuna lähteä jäniksiä metsästämään. Syksy meni metsoja yms eläviä jahdatessa. Välillä pitää käydä sorvin ääressä kirjoittelemassa paskajuttuja, jottei kirjallisen tuottamisen kyky aivan näivettyisi.
6) maatalous on sen verran laaja-alainen ja älyä vaativa laji, etten ryhdy pitämään siitä sinulle mitään esitelmää. Jos olet kiinnostunut aiheesta kehoittaisin hankkimaan jonkin alan perusoppikirjan tai hakeutumaan vaikkapa Kiteen maatalousoppilaitokseen tms.
7) Rikosasiassa muistaakseni B. Honkasalo rökitti sinut mennen tullen kun väitit, että rikoksella pitää olla konkreettinen kohde. Tosin hätäpäissäsi taisit vaihtaa jo mielipidettäsi kesken keskustelun, mikä onkin sinulle ominainen piirre.
8) Minulla on hyvin suuri maito- ja möhlimiskiintiö eikä se ole vielä ollenkaan täynnä. Täällä en ole juurikaan möhlinyt. Live-elämässä tulee aina välillä vähän morsmaikulta sanomista mutta se on toinen juttu.
9) En ole vielä tajunnut, että kapasiteettini ei riitä sinulle. En oikein ymmärrä, milloin sen tulisin tajuamaan. Mutta kuten A. Karjalainen kirjoitti muistelmateoksessaan Tyhjät Lasit: ennustaminen on vaikeaa ja erityisen vaikeaa on tulevaisuuden ennustaminen.
10) Hyvää ja menestyksekästä kevättä. toivon, että kaikista mahalaskuihin päättyneistä väittelyistäsi huolimatta et lannistu vaan jatkat tämän palstan vakituisena pellenä. - Herra MB
Jampe kirjoitti:
1) Et tainnut huomata, että sinua vietiin kuin riisipussia Hyvinkään kaatopaikkajutussa. Kaikki muut täällä ovat sen huomanneet mutta sinä et.
2) En ole koskaan analysoinyt täällä kirjoituksia. Jossakin vaiheessa tosin väitin, että kirjoituksia on tutkittu Jyväskylässä kehitetyllä analyysikoneella mutta sen jutun jokainen sivistynyt henkilö tajusi Bullsshitiksi mutta sinä et. Eli siinäkin asiassa jouduit kuoriämpärin asemaan.
3) Sitä olen vähän miettinyt, että voihan olla niinkin, että Timo L kuvastaa persoonasi asiallista puolta ja nämä muut nimimerkit todellista raadollista minääsi. Tiedä häntä.
4) Piruksi olet liian mitätön.
5) On täällä paljonkin tekemistä talvisin. Nytkin pitäisi viikonloppuna lähteä jäniksiä metsästämään. Syksy meni metsoja yms eläviä jahdatessa. Välillä pitää käydä sorvin ääressä kirjoittelemassa paskajuttuja, jottei kirjallisen tuottamisen kyky aivan näivettyisi.
6) maatalous on sen verran laaja-alainen ja älyä vaativa laji, etten ryhdy pitämään siitä sinulle mitään esitelmää. Jos olet kiinnostunut aiheesta kehoittaisin hankkimaan jonkin alan perusoppikirjan tai hakeutumaan vaikkapa Kiteen maatalousoppilaitokseen tms.
7) Rikosasiassa muistaakseni B. Honkasalo rökitti sinut mennen tullen kun väitit, että rikoksella pitää olla konkreettinen kohde. Tosin hätäpäissäsi taisit vaihtaa jo mielipidettäsi kesken keskustelun, mikä onkin sinulle ominainen piirre.
8) Minulla on hyvin suuri maito- ja möhlimiskiintiö eikä se ole vielä ollenkaan täynnä. Täällä en ole juurikaan möhlinyt. Live-elämässä tulee aina välillä vähän morsmaikulta sanomista mutta se on toinen juttu.
9) En ole vielä tajunnut, että kapasiteettini ei riitä sinulle. En oikein ymmärrä, milloin sen tulisin tajuamaan. Mutta kuten A. Karjalainen kirjoitti muistelmateoksessaan Tyhjät Lasit: ennustaminen on vaikeaa ja erityisen vaikeaa on tulevaisuuden ennustaminen.
10) Hyvää ja menestyksekästä kevättä. toivon, että kaikista mahalaskuihin päättyneistä väittelyistäsi huolimatta et lannistu vaan jatkat tämän palstan vakituisena pellenä.Goldfinger näyttää olevan pahasti kyselyiässä oleva pojankoltiainen. Ei edes ymmärrä milloin häntä viedään kuin kuoriämpäriä. Kasvaessaan isoksi hän kyllä oppii ymmärtämään :):) ...senkin, että lasista voi tehdä kattoja ja että ne eivät romahda jos päälle sataa lunta ;);)
- Goldfinger
Herra MB kirjoitti:
Goldfinger näyttää olevan pahasti kyselyiässä oleva pojankoltiainen. Ei edes ymmärrä milloin häntä viedään kuin kuoriämpäriä. Kasvaessaan isoksi hän kyllä oppii ymmärtämään :):) ...senkin, että lasista voi tehdä kattoja ja että ne eivät romahda jos päälle sataa lunta ;);)
Sori poijaat olen alkanut kokea valaistuksen se on tää ikä nääs... sitä rupee pehmeneen. Muutamia pahoja fiboja on tullut ei aina jaksa... kesittyä kirjottamiseen, jätän nämät jutut pariksi viikoksi ja keskityn perheeseen. Iloisesti teidän...
- Jampe
Goldfinger kirjoitti:
Sori poijaat olen alkanut kokea valaistuksen se on tää ikä nääs... sitä rupee pehmeneen. Muutamia pahoja fiboja on tullut ei aina jaksa... kesittyä kirjottamiseen, jätän nämät jutut pariksi viikoksi ja keskityn perheeseen. Iloisesti teidän...
Itseään voittamattomana pitänyt Goldfinger poistuu tappion kärsineenä perheen pariin haavojaan nuolemaan. Toivottavasti saat sieltä sitä sympatiaa, jota täältä ei ole herunut. Tulet sitten uudella innolla, kun itkut on itketty ja kyyneleet pyyhitty poskilta.
- mokkiss
Pitää täysin paikkansa. Pikku mokkakikkeli näyttää paaaljon isommalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak1094545Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka653372- 841133
Alkuperäinen kristillinen kaste on uskoville annettava upotuskaste
Kreikan sana BAPTIZO merkitsee upottamista. Alkuseurakunta kastoi upottamalla Apostolien tekojen kirjan mukaan: Ap.t 2552939- 171834
Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purraa jatkamaan valtiovarainministerinä!
Ja jollei valtiovarainministerinä, niin sitten pääministerinä. Purra on nostanut Suomen talouden nyt komeaan kasvuun Ma84831- 57789
Pitäisikö naisen haluta "puolisomies"?
Toivottavasti saan nyt tämän idean purettua hyvin sanoiksi? Mutta tuossa eräässä aloituksessa tuli vastaan tälläinen tek141782Miksi piti uhota naapuri Venäjälle ja tehdä itsestä heidän vihollinen?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f0eee963-3605-47e6-9989-a21347ce7757 "Jos sota syttyy Suomessa, näin tapahtumat vois195748Asiantuntijat todistavat: Rydman valehteli.
Virta oli oikeassa jokaisessa kolmessa eri väitteessä, sen sijaan RYDMAN VALEHTELI kaikissa kolmessa väitteessä. https:/189726