Hei!
Ostin Gigantista nokia 9300 puhelimen ja se on aiheuttanyút jka kaupassa hälytyksen kun menen kassan ohi:(
Onko gigantti laittanut niihin hälyttimet ja unohtanut kassalla siihen??
Onko muilla vastaavia tapauksia gigantin puhelimilla?
Gigantin puhelimessa
5
688
Vastaukset
- sade
Itsellä ei ole ollut hälytintä. Mut oli muuten susi puhelin joka oli ostettu gigantista. Lisäksi meillä on muutama muukin laite olleet aika susia ja nekin oli tuolta. En osta enään ruuviakaan gigantista.
- juua
Olen kuullut kans et gigantin kännykät on jotenkin "huono laatuisempia"
- tyttö
juua kirjoitti:
Olen kuullut kans et gigantin kännykät on jotenkin "huono laatuisempia"
gigantin puhelit kiertää eri lenkin. tulevat saksasta, tosin niin myöskin elisa shopitin koneet´, siinä on semmonen että saksa saa mallinsa ennen kun esm. suomi. väjhän kyllä toita häläriä epäilen, mutta kuitti ja puhelin kainaloon ja giganttiin kyselemään.
- ...
Taidan olla ainoa ihminen täällä jolla on toimiva gigantista ostettu puhelin(nokia 6100):-).Ostin sen n.1,5 vuotta sitten
- Annie
Tiedoksi teille kaikille.
Kaikki Gigantissa myytävät Nokia puhelimet tulevat ihan samoilta Suomen tukkureilta kuin muillekin liikkeille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862