Mulla ei vaan ala jölli kasvaan... ollu varmaan saman pitunen 4-vuotiaasta asti. Eli seisoessaan 5-6 senttiä. Oon 14 vuotias, munakarvotus on jo alkanu. Arvatkaa vaan kuinka paljon mua oikeen vituttaa. En oo käyny missään suihkussa ym. sitten ekan luokan. Oon lievästi ylipainonen mutta oon alkanu kuurille harrastaan liikuntaa... mä en käsitä mikä siinä voi olla, johtuuko se muka joistain geeneistä vai mistä. Mun isoveljelläkin oli mun iässä jo paljo pitempi vaikka sekin oli ylipainonen... mitkä kaikki voi siihen vaikuttaa ettei jölli ala kasvaan??
Ei vaan ala kasvaan... =(
9
1894
Vastaukset
- Nimetön-91
Tää ei oo provo tai mikälie!
- ...
Sinä olet vasta 14-vuotias. Usko pois, sinulla on vielä monta vuotta aikaa kehittyä.
- Nimetön-91
Missä järjestyksessä murrosiän muutokset tapahtuvat? Ei mulla oo vielä äänenmurrostakaan! :(
- tallinkgalaxy
vai et oo käyny suihkussa sitten eka luokan =) noniii ja asiaan, kyllä se sun jöllis siitä varmaan kasvaa kun sulla kuiteski on tuota ikää sen verran vähän. tsemiä=)
- Wiiwuska
Jokainen on omanlaisensa persoona! Älä välitä! Käy kommentoimassa kuviani! Minö oon tosi nätti nuori neito.
- Äiti
Poikani on syntynyt -92 ja hän ei ole vielä kehittynyt lainkaan, pituudeltaan on kyllä normaalin mittainen, mutta sukupuolisesti hän ei ole kehittynyt. Minuakin hiukan huolettaa pojan puolesta miten henkinen kantti kestää, kun itse ei kehity samaa tahtia kuin muut. Ja tietysti sekin kehittyykö lainkaan.
- ...
Poikasi on 13-vuotias, ja sinusta hän on alikehittynyt? Kuule, kertaapa miehen kasvuprosessi.
- Äiti
... kirjoitti:
Poikasi on 13-vuotias, ja sinusta hän on alikehittynyt? Kuule, kertaapa miehen kasvuprosessi.
se on kerrattu moneen kertaan ja asiasta keskusteltu lastenlääkärinkin kanssa (tietysti ilman pojan läsnäoloa). Ja hänen mukaan pitäisi jotakin kehityksen merkkejä jo alkaa näkyä, mutta silti odottelen vielä ihan rauhassa. Olisi vaan kiva ollut kuulla toisilta, että kyllä se kehitys tapahtuu :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750