Meitä henkilökuntaa vitutti aikoinaan hemmetisti Malmin Veholla, kun nuo kaksi homoa päivät pitkät norkosivat liikkeessämme ja joivat ilmaista kahvia, toivossa että saisivat alennusta meidän romuvaihtoautoista. Vaihdossa he tarjosivat GF:n faijan vanhaa Lada 1200:sta, johon pojat olivat konepellin päälle ruuvanneet vanhan Mersun merkin. Toivottavasti pariskuntaa ei näy täällä Herttomiemessä.
Hinttarit GF ja Jeeves
2
354
Vastaukset
- Jesse James
Olet yksi Gf:n kyykyttämistä kateellisista poikasista, joita Gf potkii persuuksille aina kun tapaatte.
Ymmärrän, että sinua ahdistaa GF:n ylivoima täällä ja normaalissa elämässä. Pikkuiset aivosi eivät sitä tietoa sulata.
Kyllä minuakin vituttaisi jos saisin joltain turpiini täällä, sekä siviilissä. Sinua vituttaa se olemassa oleva TIETO, että olet joka suhteessa GF:n alapuolella. Rahoissa, tiedoissa ja omaisuudessa. Olet vaivainen finnejäsi puristeleva nörtti, joka haluaa saada välttämättä turpiinsa.- Voi pyhä perkele
Keksi GF jo uusia nimimerkkejä, alkaa nämä jessejamekset sun muut olla vähän liian ilmeisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58869
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31584- 35542
- 86527
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 41481
- 37465
- 70436