elämä ilman kissaa

poju

Aatelkaa milt musta tuntuu kun mulla ei oo aamulla ketään kaveria kun herään. Kun olen vasta lapsi niin on vaike ymmärtää kun toisillakin on eläin ja meillä on sietten jotakin muuta erikoista. musta tuntuu, että joskus te haluisitte päästä siitä eroon, mutta silloin kun halusittte eläimen jka saitte kissan ajattelitte ehkäpä vain että muilla on mutta ette jaksaisikaan hooitaa sitä jollion eläin saa huonon elämän. Kohdelkaa siis eläinetänne kuon kultakimpaletta... Huonoina hetkinä ajatelkaa vaikka niita kenellä ei ole niin luulenpa että te kuitenkin haluatte säilyttää kissanne tai muun eläimenne!

6

7873

Vastaukset

• Lapzi kans (?)

Mikä yritys tuo oli? Mikä oli kirjoittajan motiivi? Aikuinenhan sinä lienet käyttämistäsi lauseista päätellen..:) Kerro pliis.

• poju

juu, oon lapsi.. En nyt kyllä aivan tajunnut, mitä haet takaa, mutta olen lapsi jos sinä sitä yrität kysyä.

• ymmärrän sua

on mullakin vaikeeta. mä en saanut mopoa vaikka melkeen luvattiin. elämä sucks.

• poju

En oieen saa mitään siltä musta tuntuu ... karit saa mopoja ja peltoautoja uusii eläimiä.. Mä oon ihna kade kaikkille !!

• Antero..

Syystä tai toisesta on monia ihmisiä, jotka eivät voi elää yhdessä lemmikkieläimen kanssa. Rakkaasta korvaamattomaksi koetusta karvaisesta perheenjäsenestä on luovuttava tai sitä ihanaa kirkassilmäistä pentua ei voi ottaa omaksi. Kerrassaan karmea yhtälö, kenen kohdalle se milloinkin sattuu asettumaan. Ei ole reilua.

Kotiin tullessa ei ole kukaan naukaisemassa ja rientämässä ovelle vastaan tulijaa. Ei valjaiden solkien sulkemista ja vatsapuolen hihnan asettelua lenkille lähtiessä. Liha-annoksia ei tarvitse ottaa sulamaan eikä pilkkoa ruokakuppiin. Jääkaapin oven avaaminen ei aikaansaa vähäisintäkään liikahdusta huoneistossa. On niin hiljaista.

Kukaan ei ole tunkemassa syliin, kun illan hiljaisina hetkinä kirjoittelet tietokoneellasi. Poissa on myös painon tunne peitteen jälkopäässä, kun heräät yöllä ja käännät kylkeäsi. Vain unen häivähdyksen verran leikit lemmikkisi kanssa, kunnes aamun valjetessa olet jälleen yksin.

Sitä puuttuvaa ulkomaansertiä ei enää tarvita. Ei ole pestävää ja vaahdotettavaa turkkia eikä föönillä kuivattavia kainaloita. Näet näyttelylistan kokonaisuutena ilman että mikään yksityinen tapahtuma kiinittäisi sen enempää huomiotasi. Sinulle ne sopivat kaikki tai sitten ei mikään. Enää ei tarvitse suunnitella.

Ajattelen näitä asioita pienen kiitävän hetken ja hiljennyn huomatessani etten ole valmis luopumaan mistään mitä kuvittelen vaikkapa onneksi. Se voisi olla sitä, etten toistaiseksi ole allerginen millekään eläimelle, enkä omaa kielteisiä tunteita mitään lemmikkiä kohtaan.

Kirjoituksesi sai minut miettimään tiettyjä itsestään selvyyksiä toisesta näkökulmasta ja se on: jos?... Olisiko minulla tyyneyttä hyväksyä asiat, joita en voi muuttaa. Voimaa muuttaa mitkä voin ja viisautta erottaa nämä toisistaan?

Ketjusta on poistettu 563 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe