sie minut tänään, vai ajoitko niin ajatuksissasi vain ohi??????
Näitkö
22
2725
Vastaukset
- mitään enkä ketään
nähny. Yleensäkään mitään nää.
Ja taas ajoin liian kovaa.- oman
turvallisuuden vuoksi kysyn, että missä päin ajelet?
- Autolla
Näin.
Ajoin kaks kertaa ohi.
Huomasitko?- minä sit
ajoin ja missä päin?
- Ajoin autolla
minä sit kirjoitti:
ajoin ja missä päin?
Kävelit taluttaen koiraa, jota sulla ei ole.
- mie
sinut aina huomaan. Olisit kättä heilauttanut niin olisin tiennyt että sinäkin huomasit.
- Minä
mie kirjoitti:
sinut aina huomaan. Olisit kättä heilauttanut niin olisin tiennyt että sinäkin huomasit.
Mutta oli jo hiukka hämärää ja mulla autossa ulkovalot päällä. Aattelin ettet huomais kuitenkaan.
- mie
Minä kirjoitti:
Mutta oli jo hiukka hämärää ja mulla autossa ulkovalot päällä. Aattelin ettet huomais kuitenkaan.
milloin taas ajelet samaa reittiä jotta nähdään???
- Ajella
mie kirjoitti:
milloin taas ajelet samaa reittiä jotta nähdään???
Tänään.
Joskus illalla, tuutko kyytiin? - mie
Ajella kirjoitti:
Tänään.
Joskus illalla, tuutko kyytiin?en tänään nouse kyytiisi mutta voi olla että muuten nähdään.
- Jepjep
mie kirjoitti:
en tänään nouse kyytiisi mutta voi olla että muuten nähdään.
Nähdään.
- mie
Jepjep kirjoitti:
Nähdään.
näin sinut.
Nyt on pakko kysyä et mitä sinä näit? Minkä näköisen ihmisen? Kerro vähän tuntomerkkejä minusta?????
Kiitos! - Tänään
mie kirjoitti:
näin sinut.
Nyt on pakko kysyä et mitä sinä näit? Minkä näköisen ihmisen? Kerro vähän tuntomerkkejä minusta?????
Kiitos!Mutta tänään en nähnyt sinua.
- mie
Tänään kirjoitti:
Mutta tänään en nähnyt sinua.
olit liikenteessä?
- Minä olin
mie kirjoitti:
olit liikenteessä?
16.30-17.30
- mie
Minä olin kirjoitti:
16.30-17.30
autoa ajoit tänään? Väri, koko ym.???
- Minä
mie kirjoitti:
autoa ajoit tänään? Väri, koko ym.???
Sininen suuri ja komea.
- Minäkään en
Minä kirjoitti:
Sininen suuri ja komea.
Minäkään en nähnyt sinua tänään... Sininen suuri ja komea(?) kyllä kääntää minun pääni...
- mie
Minä kirjoitti:
Sininen suuri ja komea.
autosi henkilöauta, paku, kuormuri, bussi vai rekka?
- Näemmekö?
mie kirjoitti:
autosi henkilöauta, paku, kuormuri, bussi vai rekka?
Ajelen. Huohhhhh. Nyt huokaan. Sähkönsinisellä samanmerkkisellä pienellä,kuin aikaisempi autoni.
Näemmekö? kirjoitti:
Ajelen. Huohhhhh. Nyt huokaan. Sähkönsinisellä samanmerkkisellä pienellä,kuin aikaisempi autoni.
kenties työksesi sillä autollasi vai huviajeluja???
- tyttö
Missäspäin tällaista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332549
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070