Joudun työn takia hakemaan välillä tietoa kirjastoista. Hankalaa lainata kirjoja kotiin tai kirjoittaa kirjastossa tietoa ylös, niistä mitä ei voi lainata. Minulla ei ole kanettavaa.
Onko olemassa mitään pienikokoista skanneria, jonka voisi ottaa kassiin ja tökätä kirjaston koneeseen ja skannata jutun sieltä toisen täältä muistitikulle?
Sitten toinen kysymys: salliiko kirjastot skannaamisen, kun en nyt sentään koko kirjoja olisi skannaamassa?
Kirjastoon skannaamaan?
6
343
Vastaukset
- poistelija
Kyllä mä ainakin oon nähnyt jossain sellasia pieniä skannereitä joilla voi jus A4:jän skannata. En muista missä mut kyllä sellasia kannettavia malleja on ainakin ollu markkinoilla.
Selaileppa nettiä niin varmaan löytyy. MB netissä ainakin aina vähän väliä juttua kaikesta tietokoneisiin liittyvästä, ehkä arkisto. - olisi
digikamera?
- tumppu1st
...tekijänoikeuksista? Mitä luultavimmin kirjastoskannailukokeilusi loppuisivat jo siinä vaiheessa, kun konttaat pc:n äärellä kytkemässä laitetta. Tuskinpa omien laitteiden kanssa kikkailuja muutenkaan hyvällä katsoisi.
Minulla ei ole asiasta tietoa, kunhan arvailin. Kokeilemalla voit todentaa väittämäni oikeaksi/vääräksi.
-T- Holopainen
Omaan käyttöön saa kopioda, myös kirjoja.
- Kaisa
Tässä kirjastot:
http://www.kirjastot.fi/
Soita ja kysy, asia varmasti selviää. - alkuperäinen kysyjä
Kiitos vastaajat. Löysin kirjaston, jossa pitäisi olla skanneri yhdessä koneessa, joten suuntaan sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780