ja rakastan sinua ! Sanoit ettet halua minua, ettei ole tunteita minua kohtaan ja että mun täytyy unohtaa sinut, MITEN VOISIN ????!!!
Minä vain rakastuin
4
1082
Vastaukset
- samassa jamassa
vielä muutama kuukausi sitten mutta minulla ainakin auttoi :"pois silmistä pois mielestä".
hän tosiaan sanoi että ei ole tarpeeksi tunteita minua kohtaan...- tutti
Minullekin kävi näin, mutta hirveintä on se, että mies kun on JUHLATUULELLA, hän ottaa minuun yhteyttä ja kertoo kuinka kaipaa minua...
Törkeää ja rikkovaa sanon minä... - liila26
tutti kirjoitti:
Minullekin kävi näin, mutta hirveintä on se, että mies kun on JUHLATUULELLA, hän ottaa minuun yhteyttä ja kertoo kuinka kaipaa minua...
Törkeää ja rikkovaa sanon minä...joo, mulla kesti aikoinaan kauan myöntää itselleni miksi ukko otti yhteyttä vaan ja ainoastaan 'juhlatuulella'.Kyllä nuori nainen voi olla sitten naivi ja sinisilmäinen.
- pilvi
vaikka siitä on jo kohta 3 vuotta.mies rakasti minua, ja minä miestä. ite hölmö pilasin kaiken ja saan syyttää vaan itteeni. mies väitti ettei enää rakasta minua.tiesin ettei niin ole.näin miten minun rakas kaipasi minua.."rakastan sinua aina,mutta mikään ei voi olla niinkuin ennen"ne oli sen viimeset sanat mulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026508
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h844954Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073218Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303062Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262265Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191636Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961231Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391222Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311136- 48904