Mikähän lie kun oon sairaanhoitaja ja määräaikaisessa työsuhteessa. Nyt olen kipeänä ja soitin työnantajalle tilanteesta. Ei siinä mitään, mut tulee joka ainut kerta tosi syyllinen olo, kun jää sairauslomalle. Vaikka en oo ees paljon ollu. Tiedän kyllä, et sijaisia ei ole (ja vaikka olis niin ei oteta uusia). Teenkö oikein kun oon sairaana pois töistä, vai pitäiskö olla töissä kipeänä?? Entä jos potilaat sairastuu, jos olen sairaana töissä?? Kamala olo. Pahenee vielä tän takia.
Teetä ja sympatiaa??
3
357
Vastaukset
- mäh
hei!samanlaiset on tunteet.Olo on kamala.terveenäkö on niin sitä vastaan kapinoi,mutta kohta alkaa esim. taas flunssakausi ja vakituiset kaatuu sängynpohjalle sairastamaan niin itse vääntää suunnilleen pää kainalossa töihin.Sijaistenhan ei kuulu sairastella vaikka ihmisiä mekin vain ollaan.Sellainen tuntuu olevan ajatusmaailma.Ja kait se pelko,että loppuu ne vähäisetkin työt kun ilmoittaa olevansa sairas,saa niin tekemään,että töihin vaan ja lääkettä naamaan!
- pippurisi
Mut entä jos tulee vielä sairaammaks tai tartuttaa taudin sellaisiin potilaisiin, jotka sen seurauksena kuolee... Ei ihan flunssan pahimmassa vaiheessa viitsi töihin mennä. Mä aion sairastaa, vaikka sijainen olenkin. Jos tän takia työ menee niin se sit menee. Varmasti löytyy lisää töitä.
- mirkku
pippurisi kirjoitti:
Mut entä jos tulee vielä sairaammaks tai tartuttaa taudin sellaisiin potilaisiin, jotka sen seurauksena kuolee... Ei ihan flunssan pahimmassa vaiheessa viitsi töihin mennä. Mä aion sairastaa, vaikka sijainen olenkin. Jos tän takia työ menee niin se sit menee. Varmasti löytyy lisää töitä.
Olen ollut joskus samaisessa tilanteessa (pottumaista on). Jos olet sairas et mene töihin, se on terveysriski sinulle ja potilaillesi. Voit olla ihan hyvällä omalla tunnolla pois, kun olet työkyvytön. Ei keneltäkään voi vaatia, että pitäis olla sairaana töissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1257139Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1234934L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa664276TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153463Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242271Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2761701- 671465
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221446Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581428Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j581394