Itse olen Skorpioni ja seurustelen kalamiehen kanssa.. Onko tietoa/kokemuksia sovimmeko astrologisesti ollenkaan toisillemme?
Skorpioni (n) ja Kala (m) ??
7
2607
Vastaukset
- 15.11
itse olen skorppari tyttö,ja kalamies on ollut ainoa joka saa jalat alta.eikä ihmekään, mikäli horoskooppeihin uskomista, tämä yhdistelmä on paras mahdollinen.mutta rakkaus näiden kahden välillä, sekä se sähköinen kenttä, voi tuntua jopa liian raskaalta.tutulta voisi varmaan kuullostaa sanaton tunteiden kuuntelu ja ruumiinkielen lukeminen.toisin sanoen kalat ovat sielunkumppanisi.mutta muista että kalamies saa helposti jalat muidenkin, kuin sinun altasi.
- Kalamies
Ihan ok! Ite en usko horoskooppeihin mut kaksi edellistä heilaa oli skorppioneja ja nyt 5v ollut kolmannen skorpparin kans ja hyvin toimeen tullaan.
- Neve
Ihastunut juuri kalamieheen. Itse skorppari ja ajattelin ihan samaa.. Kolme ed. härkiä ja nou vei tullut mitn.
- elämää täydeltä
Oi mikä sielujen kohtaaminen - olen skorpioni nainen ja tutustunut muutaman vuoden ajan kala-mieheen - meillä on harvoin mahdollisuus tavata mutta jutellaan sitäkin enemmän, puhelimitse, sähköpostitse, tekstarimuodossa...olen saanut harjoitella maltillisuutta suurin mitoin, ja se jos jokin on kasvattanut minua ihmisenä (vaikka omasta mielestä olen jo päässyt aikuisen ikään - jo vuosia sitten!).
Yhteys mikä on välillämme tuntuu välillä taivaalliselta - on helppo puhua asioista - niin sellaisistakin mitä en ole aikaisemmin kenenkään kanssa osannut puhuakaan - ja silti olen aika puhelias ja uskalias...
yhteys on välillä kosminen - voidaan rakastella toistemme kanssa vaikka kilometrejä on enemmänkin välillämme...;)
eli - voiko olla sopivampaa merkkiä toisilleen, kuin skorpioni ja kala? - fiSutin-
uiuiuiii..
- fiSutin-
muutama kysymys:
että kumpi teki aloitteen?
miten?
kauan kesti että seurustelu alkoi?
onko kestänyt?
entäs kaukosuhteissa?
kumpi hallitsevampi suhteessa?
kiitos, jos joku vaivautuu. (:
- kalaan rakastunut
mun ja mun kalamiehen suhde ainakin toimii! ollaan oltu jo jonkun aikaa yhdessä eikä minkäänlaisia kyllästymisen merkkejä näy! nauramme ja pidämme hauskaa yhdessä ja viihdymme hyvin yhdessä.. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11576Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras951501Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva200948- 123842
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29760Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60693