kauanko laskeutumisesta kulunut ennenkuin synnytys alkanut? Mulla nyt rv39 6 ja vaavi laskeutu vasta eilen.
kauanko laskeutumusesta
2
764
Vastaukset
- sillä
laskeutumisella ole viime kädessä mitään tekemistä synnytyksen alkamisen kanssa. Voi laskeutua vasta itse synnytyksessä tai voi olla laskeutuneena viikkoja tai jopa kuukausia ennen jo. Tai voi laskeutua ja nousta sitten vielä takaisin ylös vaikka montakin kertaa päivässä. Tai sitten on toisen lääkärin tai terveydenhoitajan mielestä laskeutunut, mutta toisen ei...
Eli veikkaisinpa, että sun vauvasi syntyy koska tahansa seuraavien noin kahden viikon sisään - joko itsellään tai sit käynnistettynä...
Mulla oli laskeutunut ekan kerran jo 36 viikolla lääkärintarkastuksessa. Lääkäri sanoi, että niin alhaalla on kuin vain voi olla. Mutta sen jälkeen on ollut kyllä taas ylhäällä monilla neuvolakäynneillä ja itsekin sen tuntee kun laskee ja nousee. Nyt on viikkoja 41 täynnä ja sisällä pysyy eikä aikeitakaan ulos tulla. Viime päivinä ei oo tainnut alhaalla viihtyä lainkaan - liekö mahtuukaan enää... - kätsy
perinteisesti ajatellaan, että vauva syntyy kahden viikon sisällä laskeutumisesta. Näin ei kaikissa tapauksissa kuitenkaan ole, koska siihen (siis laskeutumiseen) vaikuttaa paljon lantion koko ja malli. Osalla vauva kellottelee alhaalla alusta asti ja toisilla vauva ei laskeudu varsinaisesti missään vaiheessa, kuin vasta synnytyksen alkaessa tai ollessa jo hyvässä vauhdissa.
Viimeistään kahden viikon sisällä hän on kyllä jo syntynyt, joten kassit valmiiksi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805