lapselleni toista nimeä ollenkaan?näin on suvussa tapana...mutta mikä on teidän mielipiteenne?nimiehdoituksia olisivat Ellen,Elin;ja Frida?mikä paras..p.s.tytön isä ruotsalainen
onko hyvä ios en anna
17
1033
Vastaukset
- ihan kiva
mutta jos on kaksi saman nimistä. siis myös sukunimi, niin toisen nimen alkukirjain olis hyvä apu sekaannuksen välttämiseksi. Tietysti eri asia jos sukunimi on vain teillä.
- tykkään
että on toinenkin nimi....noista paras FRIDA
- hyvä
nimi parempi kuin monta huonoa. Jos vain yksi nimi, mielestäni sen pitäisi olla tosi persoonallinen. Ei mitään Ella Virtasta.
- Gil
Annatte yhden nimen, jos se oikealta tuntuu. Se ei ole yhtään sen huonompi tai parempi vaihtoehto kuin esim. kolmen etunimen yhdistelmä.
Kauniita nimiä olette pohtineet. Elinkin on ääntyy kauniisti, mutta kirjoitusasu verottaa muuten kauniin nimen suosiota Suomessa. Suosikkini kolmikosta on Ellen. :) - .........
Täytyyhän toinen nimi olla jolla ei kutsuta ja jos lapsi ei vaikka pitäisi ekanimestään niin hän voisi vaihtaa sen toiseen nimeen niin ei aikuisena tarttis kokonaan nimeää vaihtaa!!
- Täti.
Olen täysin samaa mieltä.Lapsellehan ne nimet annetaan eikä suvun mielipide saa olla tärkein peruste.
- Krisse
Täti. kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä.Lapsellehan ne nimet annetaan eikä suvun mielipide saa olla tärkein peruste.
Frida paras nuista, ja kantsii toinenki nimi laittaa. Älä ainakaan sitä elintä nimeksi anna.
- olen
minä,
- annakka
asutteko suomessa vai ruotsissa?
jos suomessa, niin ellen. frida on kaunis nimi, mutta se istuu paremmin ruotsiin kuin suomeen...
unohda se elin... - Penasetä
Elin on hyvä. Tosi maskuliininen!
- jesanda auraalia cassandra
minusta on ihan hienoo jos jollain on vaan yksi se ikään kuin korostaa sitä ainutta nimeä ja ei ei elintä nimeksi siitä tulee ihan penis mieleen.frida sopii ihan hienosti suomalaisellekkin lapselle.
- ääppä
en oikkeen tykkää fiona..amerikkalainen nimi..tossa elin jutussa ol unohtunu toinen e pois..eli eelin olis se:Dollaan sitte suomessa asuvia mutta puhutaan vaa ruotsia:/paitsi minä
- helmi-rihma
tykkät nimestä Fiona?Voisi myös toimia tytöllä..noista Frida paras..
- mmm....
jos isä on ruotsalainen hyvä nimi olisi dolm!!
- maaamu
tulee kellot mieleen
- ruotsalainen niin
Anna lapselle nimeksi Camilla. Se on maailman kaunein nimi.
- neidonhiuspuu
Miksipä ei, kyllähän yksikin nimi riittää. :) Elin on kaunis nimi samoin Frida. Mitä mieltä Erinistä? Ellenistä ei erityisesti miellytä, ei tosi vikaakaan. Miellän vähän pehmoksi ja noita kahta yleisemmäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760