Kuten tossa jo toisessa keskustelussa kysyin mutta ette varmaan oo huomannu, niin haluaisin tietää monta kertaa olette käyneet Turkissa ja jos olette käyneet enemmän kuin kerran niin kertokaa miksi olette menneet takaisin?
olis mielenkiintoista kuulla perusteluja.
Voihan se olla että olette joskus kertoneetkin mutta en jaksa kahlata kaikkia juttuja läpi, enkä ole seurannut tätä palstaa kun muutaman kuukauden. Vastatkaa!
Repelle ja kumppaneille..
23
1870
Vastaukset
- cat
laskin juuri että 15 kertaa on tullut käytyä, tällä hetkellä suosikkikohde on marmaris ja on tullut myös käytyä bodrumissa, kusadasissa, altinkumissa, alanyassa ja istanbulissa. loput vuodet sitten marmariksessa.pidämme mieheni kanssa turkista, johon on tottuneesti tullut aina vain varattua matka.kiva maa matkustaa, en siihen muuta osaa sanoa. vaikka nyt on hintataso noussut, niin luulen että ensi vuonna taas turkkiin kuitenkin.olemme muissakin maissa käyneet paljon, ja rantaloma kohteena turkki on hyvä.
- cat
laskin juuri että 15 kertaa on tullut käytyä, tällä hetkellä suosikkikohde on marmaris ja on tullut myös käytyä bodrumissa, kusadasissa, altinkumissa, alanyassa ja istanbulissa. loput vuodet sitten marmariksessa.pidämme mieheni kanssa turkista, johon on tottuneesti tullut aina vain varattua matka.kiva maa matkustaa, en siihen muuta osaa sanoa. vaikka nyt on hintataso noussut, niin luulen että ensi vuonna taas turkkiin kuitenkin.olemme muissakin maissa käyneet paljon, ja rantaloma kohteena turkki on hyvä.
- cat
- Tusa
Voisi ilmoittaa montako kertaa on käynyt turkissa?
- Kirsikka
Mulla on semmonen muistikuva,että nissas ois kerran käynny isin ja äitin kaa.
En oo kyll ihan varma oliko se Turkki missä nissas kävi. - kika
Kirsikka kirjoitti:
Mulla on semmonen muistikuva,että nissas ois kerran käynny isin ja äitin kaa.
En oo kyll ihan varma oliko se Turkki missä nissas kävi.Hänkö täälä vaahtoaa sitten ilman parempaa tietämystä?
- sivusta seuranut. nissasfani
kika kirjoitti:
Hänkö täälä vaahtoaa sitten ilman parempaa tietämystä?
Ei se määrä vaan laatu. Jospa käyt aina samassa turistipaikassa niin paljoa et maasta tiedä. Se sanoma pitää täysin paikkaansa useinpien Turkkifanien kohdalla. Lainatakseni Repeä; baari, baari, baari, ravintola, ravintola jne. siinäpä sitä kulttuurikierrosta. Päivät horroksessa ja yöt juhlitaan. Mikä sinä olet Kikka ketään arvostelemaan.
- nissas_
sivusta seuranut. nissasfani kirjoitti:
Ei se määrä vaan laatu. Jospa käyt aina samassa turistipaikassa niin paljoa et maasta tiedä. Se sanoma pitää täysin paikkaansa useinpien Turkkifanien kohdalla. Lainatakseni Repeä; baari, baari, baari, ravintola, ravintola jne. siinäpä sitä kulttuurikierrosta. Päivät horroksessa ja yöt juhlitaan. Mikä sinä olet Kikka ketään arvostelemaan.
Olen käynyt useammin kuin kerran Turkissa ja tiedän mistä kerron kun vanhemmat on minut väkisin sinne viennyt. Lisäksi luotan repen tietouteen ja hänellähän on paras asiantuntemus Turkin asioista tällä palstalla.
- Kirsikka
nissas_ kirjoitti:
Olen käynyt useammin kuin kerran Turkissa ja tiedän mistä kerron kun vanhemmat on minut väkisin sinne viennyt. Lisäksi luotan repen tietouteen ja hänellähän on paras asiantuntemus Turkin asioista tällä palstalla.
Säälin sinua,koska vanhempasi ovat niin ilkeitä, että ovat sinut väkisin vieneet Turkkiin lomalle.
Meidän perheessä on tapana,että yhdessä luetaan matka-esitteitä ja etsitään kiinnostavat kohteet.
Yhdessä päätetään,mihin mennään koska myös lapsen mielipide on tärkeä.
Aina on löytynyt sopuratkaisu,ikinä en ole lastani väkisin mihinkään maahan viennyt.
Ei ole kivaa olla lomalla paikassa jossa ei haluaisi olla. - säälittää
nissas_ kirjoitti:
Nissas on saanut turkkifobian, kun vanhemmat ovat väkisin vieneet hänet sinne. No nyt ymmärrän kaikki hänen Turkkia kohtaan tunteman pelkonsa. Mutta tälläiseenkin fobiaan on apua saatavilla, suosittelisin, että keskustelisit asiasta aluksi vaikkapa kouluterkkarin kanssa.
- kika
Montako kertaa on tullu käytyä turkissa? vastaus perusteluineen kiitos!
- Hanna
Oon käyny ainakin 10 kertaa turkissa. Pyysit vielä perusteluita, kävin lomalla ja hakemassa vähän seksiä. Kun on niin vaikeeta täällä suomessa saada, miehet ovat täällä niin kranttuja ettei niille tälläinen lyhytjalkainen suomineito kelpaa.
- kika
Hanna kirjoitti:
Oon käyny ainakin 10 kertaa turkissa. Pyysit vielä perusteluita, kävin lomalla ja hakemassa vähän seksiä. Kun on niin vaikeeta täällä suomessa saada, miehet ovat täällä niin kranttuja ettei niille tälläinen lyhytjalkainen suomineito kelpaa.
Et vaan ole eksynyt oikeaan paikkaan. suomessa nimittäin.
Mutta miksi turkkiin, eikö joku muu paikka vaihteeks. - Hanna
kika kirjoitti:
Mutta miksi turkkiin, eikö joku muu paikka vaihteeks.Oon käyny muissakin maissa muutamia kertoja mutta niissä miehet ovat krantumpia samoin kuin Suomessa. Turkkilaisille kelpaan mukisematta ja tapaanhan Turkinmatkalla aina jonkun kuten hotellinomistajan jne.
- Hanna
kika kirjoitti:
Mutta miksi turkkiin, eikö joku muu paikka vaihteeks.Oon käyny muissakin maissa muutamia kertoja mutta niissä miehet ovat krantumpia samoin kuin Suomessa. Turkkilaisille kelpaan mukisematta ja tapaanhan Turkinmatkalla aina jonkun kuten hotellinomistajan jne.
- repefani
Ovathan nuo moneen kertaan kertoneet Turkin matkoistaan.
- kika
repefani kirjoitti:
Ovathan nuo moneen kertaan kertoneet Turkin matkoistaan.
Kuten tossa yhdessä kirjoituksessa sanoin että en ole seurannut tätä palstaa kun muutaman kuukauden enkä jaksa kahlata näitä kaikkia väittelyitä läpi, siksi kysyin.
- terveiset Kikalle
kika kirjoitti:
Kuten tossa yhdessä kirjoituksessa sanoin että en ole seurannut tätä palstaa kun muutaman kuukauden enkä jaksa kahlata näitä kaikkia väittelyitä läpi, siksi kysyin.
Olisi reilua Kikka jos kirjoittaisit samalla nimimerkillä koko ajan ja et vastailisi itsellesi eri nimimerkkien takaanta.
- laaja tietämys
Mitäs mieltä olette YK:n, EU:n ja Amnestyn kannanotoista liittyen Turkin mm. naisten oikeuksiin, epäluetettavaan oikeusjärjestelmään, sananvapauteen Turkissa, Kurdien asemaan jne. Siis Turkkifanit ovatko YK, EU ja Amnesty antaneet vääriä kannanottoja Turkista?
- Opettaja1
oikeinkirjoitusta, nissas....
- oikein?
Opettaja1 kirjoitti:
oikeinkirjoitusta, nissas....
Kirjoituksessasi oli muutama virhe esimerkiksi yksi virhe oli, että lause olisi pitänyt aloittaa isolla kirjaimella. Sitten toinen kirjoitusvirheesi oli, että oikeinkirjotusta sanan jälkeen ei tule pilkkua. Kolmas kirjoitusvirheesi oli, ettei opettaja sanaa kirjoiteta isolla vaan pienellä aloituskirjaimella.
Älä välitä ja sattuhan sitä, vaikka muutaman sanan kirjoitettuasi niin kirjoituksessasi ei ollut kuin vähintä kolme kirjoitusvirhettä :-) hihihihihih....
- käyny
tasan kerran, ja siinä oli tasan kerta liikaa. Niin paljon parempiakin paikkoja on olemassa. Itse asiassa, kaikki paikat on parempia.
- arttu
vastasin jo tähän kerran, mutta se mahtoi olla liikaa palstan valvojalle. no tässä uusi sensuroitu versio. kerta riitti. ei enään toistakertaa.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475425Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612246Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181830Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451761- 171555
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301467Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5135881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171107Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771078Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se213963