hei mitä mieltä ootte Minnan stringeistä joita on näytetty paljon etenkin nettiteeveessä... ei kai niiden käytöllä oo mitään ylä- tai alaikärajaa??? Mua vaan huolettaa ne stringien... öö... mahdollistamat näkymät.. ainakaan ite en pysty katsomaan minnaa stringeissä jos oon just syöny... :(
Mitä mieltä Minnan stringeistä?
7
1855
Vastaukset
- minä taas
vaatii tietynlaisen kropan että niitä voi pitää. voi mielestäni stringejä käyttää yli 40 v, jos vain kroppa sen sallii....
- helvetin....
Jos stringeissä viihtyy, niin mielestäni ei ole ikärajaa sille kuka niitä saa käyttää!
Joka helvetin asiaa pitää arvostella! - muttamutta
helvetin.... kirjoitti:
Jos stringeissä viihtyy, niin mielestäni ei ole ikärajaa sille kuka niitä saa käyttää!
Joka helvetin asiaa pitää arvostella!kropparaja kyllä, hyvä peba, ni vaikka yli nelikymppinen... hirvee läski, ni kaameen näköstä vaikka ois 20.
- täti vaan
muttamutta kirjoitti:
kropparaja kyllä, hyvä peba, ni vaikka yli nelikymppinen... hirvee läski, ni kaameen näköstä vaikka ois 20.
Nyt saatte tätinkin kohta näkemään punaista!!!! Eikö se ole aivan sama, millaisia kalsareita kukakin käyttää???? Yleensä siinä päällä on hamonen tahi housut. Tietysti voisi hivenen ajatella missä seurassa niitä haaruksiaan esittelee :)))
Ite en häpeä takamustani, vaikka sillä ikää jo onkin...kokoa ei niinkään.... - muttamutta
täti vaan kirjoitti:
Nyt saatte tätinkin kohta näkemään punaista!!!! Eikö se ole aivan sama, millaisia kalsareita kukakin käyttää???? Yleensä siinä päällä on hamonen tahi housut. Tietysti voisi hivenen ajatella missä seurassa niitä haaruksiaan esittelee :)))
Ite en häpeä takamustani, vaikka sillä ikää jo onkin...kokoa ei niinkään....Tottakai, vaikka ilman pökiä yksityisesti mutta tulla telkkuun (tai muuten vaan ihmisten ilmoille) esittelee isoa persustaan ja "oksennus tulee katsomisesta" pökiää eli vakoon uppoavia stringejä jotka ei todellakaan ole seksikkäät kuin hyvä kroppasilla jos niilläkään...
- Makusen veli
2 viikkoo paastoo edessä ja terapia.Hirveetä kattoo.
Ihan tiedoksi.Ei niitä stringejä käytetä vaan sen takia että ne näyttäisi jotenkin seksikkäiltä kun on alusvaatteisiltaan.Stringejä käyttäessä ei näy housujen läpi pikkuhousun rajoja.Jos ei satu olemaan tosi seksyä pikkupeppua niin ei kyllä halua tavallisia pikkareita käyttää kireimpien housujen kaa koska se vasta korostaakin niitä pieniä liikakiloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683