Mitä mieltä Minnan stringeistä?

Utelias...

hei mitä mieltä ootte Minnan stringeistä joita on näytetty paljon etenkin nettiteeveessä... ei kai niiden käytöllä oo mitään ylä- tai alaikärajaa??? Mua vaan huolettaa ne stringien... öö... mahdollistamat näkymät.. ainakaan ite en pysty katsomaan minnaa stringeissä jos oon just syöny... :(

7

1855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä taas

      vaatii tietynlaisen kropan että niitä voi pitää. voi mielestäni stringejä käyttää yli 40 v, jos vain kroppa sen sallii....

      • helvetin....

        Jos stringeissä viihtyy, niin mielestäni ei ole ikärajaa sille kuka niitä saa käyttää!
        Joka helvetin asiaa pitää arvostella!


      • muttamutta
        helvetin.... kirjoitti:

        Jos stringeissä viihtyy, niin mielestäni ei ole ikärajaa sille kuka niitä saa käyttää!
        Joka helvetin asiaa pitää arvostella!

        kropparaja kyllä, hyvä peba, ni vaikka yli nelikymppinen... hirvee läski, ni kaameen näköstä vaikka ois 20.


      • täti vaan
        muttamutta kirjoitti:

        kropparaja kyllä, hyvä peba, ni vaikka yli nelikymppinen... hirvee läski, ni kaameen näköstä vaikka ois 20.

        Nyt saatte tätinkin kohta näkemään punaista!!!! Eikö se ole aivan sama, millaisia kalsareita kukakin käyttää???? Yleensä siinä päällä on hamonen tahi housut. Tietysti voisi hivenen ajatella missä seurassa niitä haaruksiaan esittelee :)))
        Ite en häpeä takamustani, vaikka sillä ikää jo onkin...kokoa ei niinkään....


      • muttamutta
        täti vaan kirjoitti:

        Nyt saatte tätinkin kohta näkemään punaista!!!! Eikö se ole aivan sama, millaisia kalsareita kukakin käyttää???? Yleensä siinä päällä on hamonen tahi housut. Tietysti voisi hivenen ajatella missä seurassa niitä haaruksiaan esittelee :)))
        Ite en häpeä takamustani, vaikka sillä ikää jo onkin...kokoa ei niinkään....

        Tottakai, vaikka ilman pökiä yksityisesti mutta tulla telkkuun (tai muuten vaan ihmisten ilmoille) esittelee isoa persustaan ja "oksennus tulee katsomisesta" pökiää eli vakoon uppoavia stringejä jotka ei todellakaan ole seksikkäät kuin hyvä kroppasilla jos niilläkään...


    • Makusen veli

      2 viikkoo paastoo edessä ja terapia.Hirveetä kattoo.

    • Ihan tiedoksi.Ei niitä stringejä käytetä vaan sen takia että ne näyttäisi jotenkin seksikkäiltä kun on alusvaatteisiltaan.Stringejä käyttäessä ei näy housujen läpi pikkuhousun rajoja.Jos ei satu olemaan tosi seksyä pikkupeppua niin ei kyllä halua tavallisia pikkareita käyttää kireimpien housujen kaa koska se vasta korostaakin niitä pieniä liikakiloja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe