NBK ja RG

hahhahwww

luulevat kai olevansa jotain koviakin... ei tarvii kun mennä Venäjälle niin siinä olisi Johanssonit ja kumpanit puntti märkänä!!! Italiasta ja USA:sta puhumattakaan!!!

Mutta nämä karpaasithan leikkivätkin Suomessa!! hahaha

106

87387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitten

      NIIN KOVIKSIA.Paskat ne mitään koviksia ole,toisiaan vastaan uhoovat,ja kun ei ole sanoja otetaan pyssyt esille ja sen jälkeen niitetään mainetta kun on yhden ampunu hengiltä.On ne kovia poikia,omasta mielestään.

      • Sarja Tuli

        toiset puhuu ja toiset tekee, paskahousut on paskahousuja, ei yks nahkatakki viä miestä tee.


      • Mää
        Sarja Tuli kirjoitti:

        toiset puhuu ja toiset tekee, paskahousut on paskahousuja, ei yks nahkatakki viä miestä tee.

        En mä ainakaan mee niille aukoo naamaani...


      • 18+19=?

        niin on ei kovempaa olekkaan ku kaveri joka tappaa liikuntakyvyttömän vanhuksen siis sen jälkeen kun on pumpannut sen suoneen amfetamiinia,ku olis ite yhtä kova jätkä mut harmi vaan et oon tämmönen vässykkä!!!!!!!!!!


    • muukalaislegioonaan

      Muukalaislegioonassa saisi tappaa työkseen ja saisi palkkaakin. Aikanaan pääsisi eläkkeellekin.

      • parhaat puhujat

        Helppohan se täällä netissä on uhota vaikkapa NKB:N johtaja Johanssonille. Mutta menkääpä Johanssonin kanssa kaksistaan metsään niin saattaa kättelyssä jo paska valua puntista. Ja mitä tulee Venäjän, USA:n ja Italian alamaailmaan niin kyllä Johansson niissäkin karkeloissa olisi kunnioitettu tyyppi. Tosin rehelliseltä kansalaiselta ei näille henkilöille mitään kunnioitusta pitäisi antaa.


      • niin-aina
        parhaat puhujat kirjoitti:

        Helppohan se täällä netissä on uhota vaikkapa NKB:N johtaja Johanssonille. Mutta menkääpä Johanssonin kanssa kaksistaan metsään niin saattaa kättelyssä jo paska valua puntista. Ja mitä tulee Venäjän, USA:n ja Italian alamaailmaan niin kyllä Johansson niissäkin karkeloissa olisi kunnioitettu tyyppi. Tosin rehelliseltä kansalaiselta ei näille henkilöille mitään kunnioitusta pitäisi antaa.

        On se ala-maailma muuttunut nykyään.

        Nykyään ne kertoilee tarinoita lehdissä.

        Tota olen ihmetellyt jo pitkään.


      • katsovat
        niin-aina kirjoitti:

        On se ala-maailma muuttunut nykyään.

        Nykyään ne kertoilee tarinoita lehdissä.

        Tota olen ihmetellyt jo pitkään.

        muualle.


      • myöhässä
        katsovat kirjoitti:

        muualle.

        Poliisi on tavallaan voimaton, kun lain mukaan voi puuttua tapahtumiin vasta, kun joku on murhattu. Jos joku haluaa todistaa olevansa kova jätkä, tekee lehdistö näille vain toivotun julkisuuskampanjan murhan esittelyllä. Tietyt organisaatiot voitaisiin kieltää lailla. Lisäksi tuomiot ovat liian lyhyitä.


      • Muahaha
        parhaat puhujat kirjoitti:

        Helppohan se täällä netissä on uhota vaikkapa NKB:N johtaja Johanssonille. Mutta menkääpä Johanssonin kanssa kaksistaan metsään niin saattaa kättelyssä jo paska valua puntista. Ja mitä tulee Venäjän, USA:n ja Italian alamaailmaan niin kyllä Johansson niissäkin karkeloissa olisi kunnioitettu tyyppi. Tosin rehelliseltä kansalaiselta ei näille henkilöille mitään kunnioitusta pitäisi antaa.

        Enhän toki sanonut, että menisinkään niille ******* mitään sanomaan, mutta kyllä vain niin on, että Nämä latet sun muut olisi yleinen naurunaihe OIKEISSA alamaailmoissa!!!

        Ajattele nyt!!! Jos vaikka joku NBK pomo haluaisi jonkun pois päviltä (tämä on hypoteetti), niin hän varmaan käskisi jotain alaistaan tehtävään!! Sitten tämä alainen menisi ja ostaisi Alkon tyhjäksi ottaisi muutaman päivän rohkaisu ryyppyjä!!! lähtisi 10promillen kännissä ajamaan tappaisi siinä sivussa pari jalankulkijaa, menisi vahingoissa väärään taloon ja ei kuitenkaan raukka osaisi/pystyisi suorittamaan tehtävää!!

        Jos vaikka otetaan vastakohdaksi U.S.A:n CN2 Capo di tutti di Capi joka sanoisi saman käskyn, niin se hoituisi HETI!!!


      • asioista paskaakaan..
        Muahaha kirjoitti:

        Enhän toki sanonut, että menisinkään niille ******* mitään sanomaan, mutta kyllä vain niin on, että Nämä latet sun muut olisi yleinen naurunaihe OIKEISSA alamaailmoissa!!!

        Ajattele nyt!!! Jos vaikka joku NBK pomo haluaisi jonkun pois päviltä (tämä on hypoteetti), niin hän varmaan käskisi jotain alaistaan tehtävään!! Sitten tämä alainen menisi ja ostaisi Alkon tyhjäksi ottaisi muutaman päivän rohkaisu ryyppyjä!!! lähtisi 10promillen kännissä ajamaan tappaisi siinä sivussa pari jalankulkijaa, menisi vahingoissa väärään taloon ja ei kuitenkaan raukka osaisi/pystyisi suorittamaan tehtävää!!

        Jos vaikka otetaan vastakohdaksi U.S.A:n CN2 Capo di tutti di Capi joka sanoisi saman käskyn, niin se hoituisi HETI!!!

        Ootko sä pikkunen ikinä ollu tekemisissä NBK:n kanssa?? kysytääs ihan näin aluksi, kuka on NBK:n voimassa oleva pressa? sähän tunnut niin paljon tietävän näitä asioita.. ensinnäkin, jos NBK:n pressa haluaa jonkun hengiltä, se tekee sen ihan itse.. ei siinä tarvitse ketään muita!


      • hehehehah
        asioista paskaakaan.. kirjoitti:

        Ootko sä pikkunen ikinä ollu tekemisissä NBK:n kanssa?? kysytääs ihan näin aluksi, kuka on NBK:n voimassa oleva pressa? sähän tunnut niin paljon tietävän näitä asioita.. ensinnäkin, jos NBK:n pressa haluaa jonkun hengiltä, se tekee sen ihan itse.. ei siinä tarvitse ketään muita!

        No mitäs pomoja ne on, ellei alaisiaan saa puolestaan mitään tekemään

        ja ei vioisi vähempää kiinnostaa, kuka on NBK:n (hahaha) "pomo" siis presidentti... hahah!!!


      • leijona
        hehehehah kirjoitti:

        No mitäs pomoja ne on, ellei alaisiaan saa puolestaan mitään tekemään

        ja ei vioisi vähempää kiinnostaa, kuka on NBK:n (hahaha) "pomo" siis presidentti... hahah!!!

        en sano etteikö sais mitään tekemään vaan jos NBK:n pressa haluu tapaa jonkun se tekee yleensä sen ihan itse!!

        Mutta enpä mä jaksa enempää selitellä tollaselle tarhaikäselle.. mee kotiis kasvamaan, äläkä tuu tänne selittää asioita joista sulla ei oo paskaakaan hajuu!!


      • tikeria
        leijona kirjoitti:

        en sano etteikö sais mitään tekemään vaan jos NBK:n pressa haluu tapaa jonkun se tekee yleensä sen ihan itse!!

        Mutta enpä mä jaksa enempää selitellä tollaselle tarhaikäselle.. mee kotiis kasvamaan, äläkä tuu tänne selittää asioita joista sulla ei oo paskaakaan hajuu!!

        ottakaapa asioista ja sen porukan toiminnasta selvää ennen kuin puhutte mitään. Rikollisliigat hallitsee suomea aika hyvin, vaikka sitä ei kaikki näekkään.


      • muassa
        tikeria kirjoitti:

        ottakaapa asioista ja sen porukan toiminnasta selvää ennen kuin puhutte mitään. Rikollisliigat hallitsee suomea aika hyvin, vaikka sitä ei kaikki näekkään.

        rikollisliigat nimeltä Sdp, Keskusta ja Kokoomus.


      • julia
        muassa kirjoitti:

        rikollisliigat nimeltä Sdp, Keskusta ja Kokoomus.

        Mä oon ite nähnyt niin läheltä miten tuo porukka toimii.Suosittelen et kukaan ei sekaannu siihen porukkaan.Voin itse sanoa että olen menettänyt tärkeän ihmisen sen porukan takia vaikka ne ei sitä tappaneetkaan.
        Sen porukan kanssa ei ole todellakaan leikkimistä.


      • don corleone
        Muahaha kirjoitti:

        Enhän toki sanonut, että menisinkään niille ******* mitään sanomaan, mutta kyllä vain niin on, että Nämä latet sun muut olisi yleinen naurunaihe OIKEISSA alamaailmoissa!!!

        Ajattele nyt!!! Jos vaikka joku NBK pomo haluaisi jonkun pois päviltä (tämä on hypoteetti), niin hän varmaan käskisi jotain alaistaan tehtävään!! Sitten tämä alainen menisi ja ostaisi Alkon tyhjäksi ottaisi muutaman päivän rohkaisu ryyppyjä!!! lähtisi 10promillen kännissä ajamaan tappaisi siinä sivussa pari jalankulkijaa, menisi vahingoissa väärään taloon ja ei kuitenkaan raukka osaisi/pystyisi suorittamaan tehtävää!!

        Jos vaikka otetaan vastakohdaksi U.S.A:n CN2 Capo di tutti di Capi joka sanoisi saman käskyn, niin se hoituisi HETI!!!

        Kattokaa lisää leffoja "capo di tutti capi" voi vittu.netin paras palsta löyty nyt!


      • pikku nilkki
        don corleone kirjoitti:

        Kattokaa lisää leffoja "capo di tutti capi" voi vittu.netin paras palsta löyty nyt!

        tää on huvittavaa ku ihmiset kattoo vähän leffoja ja lukee uutisista tai jopa ALIBI:sta suomen rikoksista ja sitte tulee tänne tieteilemään mitä "alamaailman" jätkät suomessa on miehiään.. ei voi ku nauraa


      • falcon
        pikku nilkki kirjoitti:

        tää on huvittavaa ku ihmiset kattoo vähän leffoja ja lukee uutisista tai jopa ALIBI:sta suomen rikoksista ja sitte tulee tänne tieteilemään mitä "alamaailman" jätkät suomessa on miehiään.. ei voi ku nauraa

        samaa mieltä ja julia jos olet oikeesti se keneks luulen niin koita jaksaa tsemppiä


      • _mä vaan_
        julia kirjoitti:

        Mä oon ite nähnyt niin läheltä miten tuo porukka toimii.Suosittelen et kukaan ei sekaannu siihen porukkaan.Voin itse sanoa että olen menettänyt tärkeän ihmisen sen porukan takia vaikka ne ei sitä tappaneetkaan.
        Sen porukan kanssa ei ole todellakaan leikkimistä.

        joo. miten menetit sen sitte? jos saa kysyä?`siis se liitty niihin vai miten? hei haluaisin jutella sun kaa muutenki ku .. no joo. mutta ole kiltti nimim. julia ja vastaa tähän :/


      • VapaaPanoKuntalainen
        julia kirjoitti:

        Mä oon ite nähnyt niin läheltä miten tuo porukka toimii.Suosittelen et kukaan ei sekaannu siihen porukkaan.Voin itse sanoa että olen menettänyt tärkeän ihmisen sen porukan takia vaikka ne ei sitä tappaneetkaan.
        Sen porukan kanssa ei ole todellakaan leikkimistä.

        Tiedän Laten henk.koht. Tunnen hänen parhaita ystäviänsä. Late on mikä on mutta ystäville hiton lojaali. Hän on oikeastaan hiton fiksu, yleissivistynyt, sen takia hän on elossa. Mutta hänellä on omassa mielessään oma maailma jossa on kuningas, se tekee hänestä arvaamattoman. Ja se joka luulee että tää loviisalainen Huhtimon Sami jonka Late tappoi on ainoa uhri, se ei tiedä asoista mitään. Alamaailma on oikeasti tosi raaka paikka, siellä ei heikot selviydy. Latella on hurjat jutut, mutta on sillä tekojakin... Älkää edes miettikö sitä miestä ja älkää menkö mukaan laten tai nbk:n juttuihin. Ne ei välitä kenestäkään, ja kyllä ne jätkät itkee, mut sä katoat kuitenkin jos loukkaat niitten kunniaa.


      • side
        tikeria kirjoitti:

        ottakaapa asioista ja sen porukan toiminnasta selvää ennen kuin puhutte mitään. Rikollisliigat hallitsee suomea aika hyvin, vaikka sitä ei kaikki näekkään.

        Todellakin..ite oon kanssa syntyny sellaseen perheeseen misä isä tekee mitä tekee, kuuluu rikollispiireihin.
        En todellakaan leveile sillä mut en sitä sen enempää häpeä..oon ainaki turvassa.
        Tiiän niistä jutuista aika paljon, vaikka en läheskää kaikkea enkä edes halua tietää kaikkea.
        Mut ei NBK mikään lälläriporukka ole, omasta kokemuksesta voin sanoa.
        Ottakaa selvää ennenkuin alatte arvostelemaan.


      • naturaL BOrn KilleRs
        pikku nilkki kirjoitti:

        tää on huvittavaa ku ihmiset kattoo vähän leffoja ja lukee uutisista tai jopa ALIBI:sta suomen rikoksista ja sitte tulee tänne tieteilemään mitä "alamaailman" jätkät suomessa on miehiään.. ei voi ku nauraa

        N.B.K. c.o. Lauri Johansson
        PL 100
        11311 RIIHIMÄKI
        http://nbk.fi/?page=pictures&lang=&show=5


      • SamiP
        katsovat kirjoitti:

        muualle.

        nOV IYYU JOOO OLKAA MITÄ HALUATTET
        Sä kyl ti kukmäoo
        vittu
        påerkele
        sinä veit sen loppuun





























































































































































        uskon


      • zcvnzxc
        VapaaPanoKuntalainen kirjoitti:

        Tiedän Laten henk.koht. Tunnen hänen parhaita ystäviänsä. Late on mikä on mutta ystäville hiton lojaali. Hän on oikeastaan hiton fiksu, yleissivistynyt, sen takia hän on elossa. Mutta hänellä on omassa mielessään oma maailma jossa on kuningas, se tekee hänestä arvaamattoman. Ja se joka luulee että tää loviisalainen Huhtimon Sami jonka Late tappoi on ainoa uhri, se ei tiedä asoista mitään. Alamaailma on oikeasti tosi raaka paikka, siellä ei heikot selviydy. Latella on hurjat jutut, mutta on sillä tekojakin... Älkää edes miettikö sitä miestä ja älkää menkö mukaan laten tai nbk:n juttuihin. Ne ei välitä kenestäkään, ja kyllä ne jätkät itkee, mut sä katoat kuitenkin jos loukkaat niitten kunniaa.

        Ei johanssonilla ja nbk:laisilla ole mitään kunniaa jota loukata. Varkaan ja murhamiehen kunnia ei ole kunniaa.


      • Tosi asia
        parhaat puhujat kirjoitti:

        Helppohan se täällä netissä on uhota vaikkapa NKB:N johtaja Johanssonille. Mutta menkääpä Johanssonin kanssa kaksistaan metsään niin saattaa kättelyssä jo paska valua puntista. Ja mitä tulee Venäjän, USA:n ja Italian alamaailmaan niin kyllä Johansson niissäkin karkeloissa olisi kunnioitettu tyyppi. Tosin rehelliseltä kansalaiselta ei näille henkilöille mitään kunnioitusta pitäisi antaa.

        On muutama sellainen ystävä,että Johanssonikaan ei uskaltaisi mennä metsään heidän kanssaan.Voitte täällä väittää mitä tahansa mutta näin se vaan on.


      • huhhuh!
        don corleone kirjoitti:

        Kattokaa lisää leffoja "capo di tutti capi" voi vittu.netin paras palsta löyty nyt!

        on kyl paras palsta! nauroin itteni melkeen hengiltä ku luin näitä juttuja!! ihmiset ei selvästi tiedä mistä puhuu!


      • Järki käteen!
        Tosi asia kirjoitti:

        On muutama sellainen ystävä,että Johanssonikaan ei uskaltaisi mennä metsään heidän kanssaan.Voitte täällä väittää mitä tahansa mutta näin se vaan on.

        Ei kukaan ole voittamaton kyllä kaikki jotain pelkää! Tuskin kukaan on latea väittäny maailman hulluimmaks tai pelottavimmaks? Paha sälli varmasti mut tottakai pahempiaki on! Älä ole tyhmä ja tuu tollisii tänne kirjottaa!


      • Anonyymi
        asioista paskaakaan.. kirjoitti:

        Ootko sä pikkunen ikinä ollu tekemisissä NBK:n kanssa?? kysytääs ihan näin aluksi, kuka on NBK:n voimassa oleva pressa? sähän tunnut niin paljon tietävän näitä asioita.. ensinnäkin, jos NBK:n pressa haluaa jonkun hengiltä, se tekee sen ihan itse.. ei siinä tarvitse ketään muita!

        m.o.r.e.?.ja noi muut.ei paskaa.muukalais legioona.?.palkka armeija.tapetaan rahasta.ei siihen normi ihminen pysty.paitsi suomalainen.ei rahan takia,vaan isänmaan.1939-1944.oli pakko.muuten puhuttas venäjää.kyllä näin on.laulaa veskukin,ja laulaa totuuksuia.


    • pojanmulkku

      Onhaan nää aika tiukkoja kavereita.
      rupes jo vähän tuntuun tolleen niin kun muuten vaan.Ja terveisii vaan noille äijille

      • tunsin miehen nimeltä johan...

        Tunsin tämän johanssonin vätyksen viisitoista vuotta sitten kun hän vielä lusi sörkassa, olin itse siellä viran puolesta. Hän asusteli pohjoissiivessä ylimmässä kerroksessa sellin numeroa en muista.
        Hän veti kovan jätkän roolia, pelasi shakkia, kävi punttisalilla ja käytti hormoneja, eläinhormoneja joita oli saatavilla.
        Hän oli häiriintynyt ja homoseksuaalisuuteen viehättynyt; pani sakkovankeja vessassa. Perverssi sika siis.
        Hän ei ollut eläissään tehnyt rehellistä työtä, ei käynyt armeijaa, sillä hänet oli vapautettu armeijasta, koska hän ei kestänyt sitä; eli hän oli henkisesti heikko ja vätys.
        Aseen takana johannsson on kova mies, mutta kun tuli raivo roosna taloon niin johannsson meni aukomaan päätänsä ja sai turpaansa niin että hiukset pöllysivät. Siitä riitti naurua pitkäksi aikaa sörkassa.
        johannsson on luuseri, murhaaja ja vätys ja hän on nyt siellä missä hänen kuuluukin olla niin kauan kuin hän on elossa; monen mielestä hänen oikea paikkansa olisi hautausmaalla.


      • ...
        tunsin miehen nimeltä johan... kirjoitti:

        Tunsin tämän johanssonin vätyksen viisitoista vuotta sitten kun hän vielä lusi sörkassa, olin itse siellä viran puolesta. Hän asusteli pohjoissiivessä ylimmässä kerroksessa sellin numeroa en muista.
        Hän veti kovan jätkän roolia, pelasi shakkia, kävi punttisalilla ja käytti hormoneja, eläinhormoneja joita oli saatavilla.
        Hän oli häiriintynyt ja homoseksuaalisuuteen viehättynyt; pani sakkovankeja vessassa. Perverssi sika siis.
        Hän ei ollut eläissään tehnyt rehellistä työtä, ei käynyt armeijaa, sillä hänet oli vapautettu armeijasta, koska hän ei kestänyt sitä; eli hän oli henkisesti heikko ja vätys.
        Aseen takana johannsson on kova mies, mutta kun tuli raivo roosna taloon niin johannsson meni aukomaan päätänsä ja sai turpaansa niin että hiukset pöllysivät. Siitä riitti naurua pitkäksi aikaa sörkassa.
        johannsson on luuseri, murhaaja ja vätys ja hän on nyt siellä missä hänen kuuluukin olla niin kauan kuin hän on elossa; monen mielestä hänen oikea paikkansa olisi hautausmaalla.

        mä oon samaa mieltä.. minkälainen tää sitte on nykyää? istumassakO? vai miten? ja etunimi pelkkä late?


      • tarkennusta
        ... kirjoitti:

        mä oon samaa mieltä.. minkälainen tää sitte on nykyää? istumassakO? vai miten? ja etunimi pelkkä late?

        Niin, tarkennusta tuohon edelliseen, että sörkassa ei lusi sakkovankeja, mutta joitain pikkurikollisia tämä johannsson pani vessassa.

        johannsson sai myös kyseenalaista mainetta juostessaan ulkoilussa ilman housuja muna pystyssä erään v.virtasen perässä. Oli ilmeisesti panot mielessä. Eli se oli vetänyt niitä eläinhormoneja tupla- tai tripla-annoksen.

        v.virtanenhan sai kyseenalaista julkisuutta ammuttuaan isänsä, äitinsä ja veljensä. Teloitti heidät kaikki niskalaukauksella, sai 14 vuotta ja lusi siitä puolet. Että ei tämä yhteiskunta ihan kohdillaan ole kun tuollaiset hullut lasketaan vapaaksi.

        Kohta oli virtanen taas lusimassa kun toivat varastettuja autoja amerikoista konteissa. Autot oli peitetty jollain peurannahoilla. Kiinnihän nuo idiootit jäivät.

        Mitä tulee tuohon johanssonin homoon niin se lusii nyt tuossa uudessa vankilassa, se on siinä lahden tien varrella. On psykiatrisella osastolla vähän väliä kun on "paineita".

        Joku sen ottaa vielä hengiltä, eikä se ole mikään menetys tälle maailmalle. Se on kerännyt niin paljon vihamiehiä, että se on vain ajan kysymys. Mutta lusikoon nyt elinkautistaan ja toivottavasti ei saa ikinä armahdusta.


      • Hmmh..
        tarkennusta kirjoitti:

        Niin, tarkennusta tuohon edelliseen, että sörkassa ei lusi sakkovankeja, mutta joitain pikkurikollisia tämä johannsson pani vessassa.

        johannsson sai myös kyseenalaista mainetta juostessaan ulkoilussa ilman housuja muna pystyssä erään v.virtasen perässä. Oli ilmeisesti panot mielessä. Eli se oli vetänyt niitä eläinhormoneja tupla- tai tripla-annoksen.

        v.virtanenhan sai kyseenalaista julkisuutta ammuttuaan isänsä, äitinsä ja veljensä. Teloitti heidät kaikki niskalaukauksella, sai 14 vuotta ja lusi siitä puolet. Että ei tämä yhteiskunta ihan kohdillaan ole kun tuollaiset hullut lasketaan vapaaksi.

        Kohta oli virtanen taas lusimassa kun toivat varastettuja autoja amerikoista konteissa. Autot oli peitetty jollain peurannahoilla. Kiinnihän nuo idiootit jäivät.

        Mitä tulee tuohon johanssonin homoon niin se lusii nyt tuossa uudessa vankilassa, se on siinä lahden tien varrella. On psykiatrisella osastolla vähän väliä kun on "paineita".

        Joku sen ottaa vielä hengiltä, eikä se ole mikään menetys tälle maailmalle. Se on kerännyt niin paljon vihamiehiä, että se on vain ajan kysymys. Mutta lusikoon nyt elinkautistaan ja toivottavasti ei saa ikinä armahdusta.

        Totanoin.. eiköstä elinkautinen suomessa ole se 10 vuotta ^^. Luulen kyllä että tämä on sinulta pelkkää
        P*s*aa. Tunnen Bandit. Sitä kautta Laten. Lusii kylläkin Mutta ei missään psykiatrisella. Tiedä mitä te täällä selitätte.


      • late on vätys
        Hmmh.. kirjoitti:

        Totanoin.. eiköstä elinkautinen suomessa ole se 10 vuotta ^^. Luulen kyllä että tämä on sinulta pelkkää
        P*s*aa. Tunnen Bandit. Sitä kautta Laten. Lusii kylläkin Mutta ei missään psykiatrisella. Tiedä mitä te täällä selitätte.

        kaipa se late on suhun tehnyt vaikutuksen, mutta kuule kyllä se idiootti tosiaan tarvitsee sitä psyykenlääkitystä alvariinsa. Kas se on vetänyt sitä hormoonia siihen malliin ettei se ole ihan tajuissaan.
        Ei pääse johanssoni kymmenellä vuodella, tuskin riittää viisitoistakaan ja hyvä näin. johanssoni on juuri siellä missä sen kuuluu ollakin.
        Tottakai johanssonilla on fanijoukkonsa, perseennuolijat, jotka on sitä samaa työkyvytöntä sosiaalipummijoukkoa, jotka tekee pikkurötöksiä ja sitten vihdoin pääsee lehtiin kun ampuvat jonkun.
        Jos se musta olisi kiinni tai jos mulla olisi jotain hampaankolossa niin mähän kävisin hautaamassa johanssonin kaikki sukulaiset.


      • doh.
        tunsin miehen nimeltä johan... kirjoitti:

        Tunsin tämän johanssonin vätyksen viisitoista vuotta sitten kun hän vielä lusi sörkassa, olin itse siellä viran puolesta. Hän asusteli pohjoissiivessä ylimmässä kerroksessa sellin numeroa en muista.
        Hän veti kovan jätkän roolia, pelasi shakkia, kävi punttisalilla ja käytti hormoneja, eläinhormoneja joita oli saatavilla.
        Hän oli häiriintynyt ja homoseksuaalisuuteen viehättynyt; pani sakkovankeja vessassa. Perverssi sika siis.
        Hän ei ollut eläissään tehnyt rehellistä työtä, ei käynyt armeijaa, sillä hänet oli vapautettu armeijasta, koska hän ei kestänyt sitä; eli hän oli henkisesti heikko ja vätys.
        Aseen takana johannsson on kova mies, mutta kun tuli raivo roosna taloon niin johannsson meni aukomaan päätänsä ja sai turpaansa niin että hiukset pöllysivät. Siitä riitti naurua pitkäksi aikaa sörkassa.
        johannsson on luuseri, murhaaja ja vätys ja hän on nyt siellä missä hänen kuuluukin olla niin kauan kuin hän on elossa; monen mielestä hänen oikea paikkansa olisi hautausmaalla.

        Jep, meikä on punkannut myös joulupukin kämpässä. Mutta totisesti. Säälittävää, että täällä jotkut 15v
        mukulat selittää NBKn ja Rogues Galleryn jätkistä vaikka ei tiedä asiasta yhtään mitään. Niin moni 7lk poika on täällä varmasti ihan tosissaan miettimässä "et kyllä mun iskä hakkais noi sedät jos ne tulis kiusaa". Totuus on vaan vähän eri.


      • hei haloo
        Hmmh.. kirjoitti:

        Totanoin.. eiköstä elinkautinen suomessa ole se 10 vuotta ^^. Luulen kyllä että tämä on sinulta pelkkää
        P*s*aa. Tunnen Bandit. Sitä kautta Laten. Lusii kylläkin Mutta ei missään psykiatrisella. Tiedä mitä te täällä selitätte.

        psykiatrisellahan se nimen omaa oli :D et itte taida tietää mitä puhut :D


      • täys nuija
        Hmmh.. kirjoitti:

        Totanoin.. eiköstä elinkautinen suomessa ole se 10 vuotta ^^. Luulen kyllä että tämä on sinulta pelkkää
        P*s*aa. Tunnen Bandit. Sitä kautta Laten. Lusii kylläkin Mutta ei missään psykiatrisella. Tiedä mitä te täällä selitätte.

        suomessa elinkautinen on sen 14 vuotta :D vittu mikä naulapää :D nolo! :D


      • asia puhetta
        doh. kirjoitti:

        Jep, meikä on punkannut myös joulupukin kämpässä. Mutta totisesti. Säälittävää, että täällä jotkut 15v
        mukulat selittää NBKn ja Rogues Galleryn jätkistä vaikka ei tiedä asiasta yhtään mitään. Niin moni 7lk poika on täällä varmasti ihan tosissaan miettimässä "et kyllä mun iskä hakkais noi sedät jos ne tulis kiusaa". Totuus on vaan vähän eri.

        Jätkä kyl pistäny asia kommentin :D niinhän se on kovanaama teinit lesottelee täällä vaikka ei tiedä mistään mitään. Ei noi jengiläiset mitään kilttejä kavereita oo.


      • vasara08
        täys nuija kirjoitti:

        suomessa elinkautinen on sen 14 vuotta :D vittu mikä naulapää :D nolo! :D

        se o 13 vuot juntti. ja miks sä pelle tituleeraat ittes "täydeks nuijaks"? taitaa ollakin niin.


      • EI VITTU TEIDÄN KANS
        täys nuija kirjoitti:

        suomessa elinkautinen on sen 14 vuotta :D vittu mikä naulapää :D nolo! :D

        KAIKILLE EPÄTIETOISILLE SELVENNYKSEKSI ELINKAUTINEN ON 20 VUOTTA MISTÄ VOIDAAN ARMAHTAA 12 VUODEN KOHDALLA AIKAISINTAAN! KYLLÄ MONI TÄÄLLÄ JAUHAA PASKAA ASIOISTA MISTÄ EI TIEDÄ YHTÄÄN MITÄÄN! JOS PÄÄSET ELINKAUTISESTA 10 VUODELLA NI ESITTELE ASIANAJAJAS MULLEKKI IHMEES! KÄYKÄÄ VITUN APINAT LUKEMASSA NETISTÄ LAKI PYKÄLIÄ VITUN ÄÄLIÖT ENNENKU TUUTTE TÄNNE MUSSUTTAA!


      • kajut
        tunsin miehen nimeltä johan... kirjoitti:

        Tunsin tämän johanssonin vätyksen viisitoista vuotta sitten kun hän vielä lusi sörkassa, olin itse siellä viran puolesta. Hän asusteli pohjoissiivessä ylimmässä kerroksessa sellin numeroa en muista.
        Hän veti kovan jätkän roolia, pelasi shakkia, kävi punttisalilla ja käytti hormoneja, eläinhormoneja joita oli saatavilla.
        Hän oli häiriintynyt ja homoseksuaalisuuteen viehättynyt; pani sakkovankeja vessassa. Perverssi sika siis.
        Hän ei ollut eläissään tehnyt rehellistä työtä, ei käynyt armeijaa, sillä hänet oli vapautettu armeijasta, koska hän ei kestänyt sitä; eli hän oli henkisesti heikko ja vätys.
        Aseen takana johannsson on kova mies, mutta kun tuli raivo roosna taloon niin johannsson meni aukomaan päätänsä ja sai turpaansa niin että hiukset pöllysivät. Siitä riitti naurua pitkäksi aikaa sörkassa.
        johannsson on luuseri, murhaaja ja vätys ja hän on nyt siellä missä hänen kuuluukin olla niin kauan kuin hän on elossa; monen mielestä hänen oikea paikkansa olisi hautausmaalla.

        http://forums.fitness.ee/index.php?showtopic=14423&st=140

        Oli Latella silmissä vikaa kun vittuili tuon näköselle?


      • Anonyymi
        tunsin miehen nimeltä johan... kirjoitti:

        Tunsin tämän johanssonin vätyksen viisitoista vuotta sitten kun hän vielä lusi sörkassa, olin itse siellä viran puolesta. Hän asusteli pohjoissiivessä ylimmässä kerroksessa sellin numeroa en muista.
        Hän veti kovan jätkän roolia, pelasi shakkia, kävi punttisalilla ja käytti hormoneja, eläinhormoneja joita oli saatavilla.
        Hän oli häiriintynyt ja homoseksuaalisuuteen viehättynyt; pani sakkovankeja vessassa. Perverssi sika siis.
        Hän ei ollut eläissään tehnyt rehellistä työtä, ei käynyt armeijaa, sillä hänet oli vapautettu armeijasta, koska hän ei kestänyt sitä; eli hän oli henkisesti heikko ja vätys.
        Aseen takana johannsson on kova mies, mutta kun tuli raivo roosna taloon niin johannsson meni aukomaan päätänsä ja sai turpaansa niin että hiukset pöllysivät. Siitä riitti naurua pitkäksi aikaa sörkassa.
        johannsson on luuseri, murhaaja ja vätys ja hän on nyt siellä missä hänen kuuluukin olla niin kauan kuin hän on elossa; monen mielestä hänen oikea paikkansa olisi hautausmaalla.

        Luojan, kiitos tämä teki tehtävänsä. Mitä hittoa eläinhoitolako reissu on. Pelastus.


    • nää nbk oikee on??

      Mikä tää juttu niin ku on? En ole mikään hippi mutta kova urheilija nuorukainen joka toivoisi rauhaa. Mikä into on tappaa toisia...eläimellistä touhua ja kamalaa. Miten suomessa on oikeasti tälläistä? Miten jollakin voi aivoissa liikkua jotain näin kamalaa? Ratkaisisivat pojat nuo hommat jotenkin muuten...tollasia jätkiäkin ku ois ilman aseita jossain futis kentällä ja mulla ois pallo niin vetäs sellanen r.carlos juntan rintapotkul niin jätkillä ois tajukankaalla!! Miks pitää esittää kovista? On se hei tosi hieno juttu olla noin "kova" äijä. Sellasta väkivaltaa vois harrastaa kyllä, että kaikki pahat ihmiset kestä nyt ootte täällä puhunu niin potkittais pois täältä jääkiekko- ja futis joukkuoiden voimin :D..ois papat nahkatakeissaan vähän alakynnessä! Urheilu jyrää! Kenenkään ei pitäs haluta kyllä oikeesti mitään pahaa! Jos joku nahkatakki mua lähestyy niin toivon että on pallo mukana xD

      Mutta siis ketä nää tyypit oikeesti on? alamaailma...kuulostaa niin typerältä!!!

      • doh.

        "tollasia jätkiäkin ku ois ilman aseita jossain futis kentällä ja mulla ois pallo niin vetäs sellanen r.carlos juntan rintapotkul niin jätkillä ois tajukankaalla!! Miks pitää esittää kovista? On se hei tosi hieno juttu olla noin "kova" äijä."

        Juuri tällaisia henkilöitä tarkoitin edellisessä viestissäni, naurettavuuden huippu. hoho.


      • kasankin
        doh. kirjoitti:

        "tollasia jätkiäkin ku ois ilman aseita jossain futis kentällä ja mulla ois pallo niin vetäs sellanen r.carlos juntan rintapotkul niin jätkillä ois tajukankaalla!! Miks pitää esittää kovista? On se hei tosi hieno juttu olla noin "kova" äijä."

        Juuri tällaisia henkilöitä tarkoitin edellisessä viestissäni, naurettavuuden huippu. hoho.

        Vaikka kyseinen henkilö seisois alasta futiskentällä ilman asetta niin sulla ei kaveri olis pokkaa edes mennä lähellä kenttää hehehe.
        Näillä jätkillä on jos sen verran kova henkinen yliote, ja mistä sä tiedät et minkälaisia nämä jätkät on ilman aseita, saisit 100 varmasti pataan pelkillä nyrkeillä kaveri ;)


    • haarukka

      Voi voi uskon kyseisessä keskustelussa ei ole montaa ihmistä kuka yleensäkkin tuntee ythään henkeä NBK:Sta tai rg:stä Joten tietämättömät ja kaikki viherpeipposet sun muut hippiäiset voi pitää suut supussa

      • Mä_80

        Kyllähän on naurettavaa touhua tälläkin palstalla!!!

        Itse olen kyseistä porukkaa läheltä seurannut ja täytynee sanoa, että "julkisuus" on heistä tehnyt paljon suurempaa kuin ovat...

        Tosin liikaa aineita ja hulluja "päitä" samalla viivalla! Ja lisää tulee koko ajan!!!!

        Ja viel jotkut näitä ihmisiä ihannoi???

        Kyllä ne keskenään viel toisensa hautaan vievät ja toivon mukaan Lauri on ensimmäinen!

        Niin paljon pahaa kun se ihminen on tehnyt... Liekö hänellä itselläkään ole hyvä olla? Eihän kenelläkään kuitenkaan ole oikeutta ketään tappaa!


      • duunari55

        latehan on työkyvytön paska, joka valitsi tyhmyyttään rikoksen polut. Sai ansionsa mukaan ja toivottavasti avain heitetään kaivoon, sillä sikoja yhteiskunta ei kaipaa vaivoikseen.

        Leikkiköön kuningasta vankilassa; hahaha! Samaa paskajoukkoa on myös pellejengi nbk. Pohjanmaalla päinhän ko. joukko ei pärjää kun siellä on ollut tapana pistää hengiltä rikollisjengin poikaset.


      • sstt
        Mä_80 kirjoitti:

        Kyllähän on naurettavaa touhua tälläkin palstalla!!!

        Itse olen kyseistä porukkaa läheltä seurannut ja täytynee sanoa, että "julkisuus" on heistä tehnyt paljon suurempaa kuin ovat...

        Tosin liikaa aineita ja hulluja "päitä" samalla viivalla! Ja lisää tulee koko ajan!!!!

        Ja viel jotkut näitä ihmisiä ihannoi???

        Kyllä ne keskenään viel toisensa hautaan vievät ja toivon mukaan Lauri on ensimmäinen!

        Niin paljon pahaa kun se ihminen on tehnyt... Liekö hänellä itselläkään ole hyvä olla? Eihän kenelläkään kuitenkaan ole oikeutta ketään tappaa!

        Jaa ei ole oikeutta ketään tappaa kenelläkään? Kukas sen oikeuden on pois ottanut. Perusnyrkkisääntöhän on, että vasikan kohtalo on kuolema, sen verran raa'assa maailmassa me elämme. Itse tiedän muutamia jäseniä, heidän perheitään ja läheisiään. Paskapuheita liikkuu, mutta ennen kuin alkaa mistään mitään tietämättömänä vaahtoamaan lapsellisuudesta, niin ottakoon asioista selvää.


      • Mä_80
        sstt kirjoitti:

        Jaa ei ole oikeutta ketään tappaa kenelläkään? Kukas sen oikeuden on pois ottanut. Perusnyrkkisääntöhän on, että vasikan kohtalo on kuolema, sen verran raa'assa maailmassa me elämme. Itse tiedän muutamia jäseniä, heidän perheitään ja läheisiään. Paskapuheita liikkuu, mutta ennen kuin alkaa mistään mitään tietämättömänä vaahtoamaan lapsellisuudesta, niin ottakoon asioista selvää.

        Ja sinäkö tiedät?

        Vasikka ei henkilö x ainakaan ollut, halusi ainoastaan erota kyseisestä porukasta!

        Kenties sinun olisi syytä ottaa asioista selvää!!!

        Esim. Kyseisen kerhon yksi jäsen uhkasi vahingoittaa omaa lastaan tämän ollessa muutaman viikon ikäinen, roikottamalla parvekkeelta! Sen jälkeen hakkaamalla "vaimonsa" joka hakeutui turvakotiin!! poliisi saattueessa haki tämä nainen tavaransa ja "painui" maan alle, salaamalla asuinpaikkansa ym!!! Kyseinen jäsen on nyttemin erotettu sormen menetyksellä kerhosta!!
        Lainatakseni Laurin sanoja, "Että me ei naisia, lapsia eikä vanhuksia vahingoiteta" ON PASKA PUHETTA!!!!! Ja se on TOSI!!!


      • pomi
        Mä_80 kirjoitti:

        Ja sinäkö tiedät?

        Vasikka ei henkilö x ainakaan ollut, halusi ainoastaan erota kyseisestä porukasta!

        Kenties sinun olisi syytä ottaa asioista selvää!!!

        Esim. Kyseisen kerhon yksi jäsen uhkasi vahingoittaa omaa lastaan tämän ollessa muutaman viikon ikäinen, roikottamalla parvekkeelta! Sen jälkeen hakkaamalla "vaimonsa" joka hakeutui turvakotiin!! poliisi saattueessa haki tämä nainen tavaransa ja "painui" maan alle, salaamalla asuinpaikkansa ym!!! Kyseinen jäsen on nyttemin erotettu sormen menetyksellä kerhosta!!
        Lainatakseni Laurin sanoja, "Että me ei naisia, lapsia eikä vanhuksia vahingoiteta" ON PASKA PUHETTA!!!!! Ja se on TOSI!!!

        Taidan tuntea tämän tarinan. Terkkuja vaan. Toivottavasti lapsi voi hyvin!!!!!!


      • sst
        Mä_80 kirjoitti:

        Ja sinäkö tiedät?

        Vasikka ei henkilö x ainakaan ollut, halusi ainoastaan erota kyseisestä porukasta!

        Kenties sinun olisi syytä ottaa asioista selvää!!!

        Esim. Kyseisen kerhon yksi jäsen uhkasi vahingoittaa omaa lastaan tämän ollessa muutaman viikon ikäinen, roikottamalla parvekkeelta! Sen jälkeen hakkaamalla "vaimonsa" joka hakeutui turvakotiin!! poliisi saattueessa haki tämä nainen tavaransa ja "painui" maan alle, salaamalla asuinpaikkansa ym!!! Kyseinen jäsen on nyttemin erotettu sormen menetyksellä kerhosta!!
        Lainatakseni Laurin sanoja, "Että me ei naisia, lapsia eikä vanhuksia vahingoiteta" ON PASKA PUHETTA!!!!! Ja se on TOSI!!!

        terveiset martsariin kyllä 3 hölmöläistä riittää


      • siffis
        Mä_80 kirjoitti:

        Ja sinäkö tiedät?

        Vasikka ei henkilö x ainakaan ollut, halusi ainoastaan erota kyseisestä porukasta!

        Kenties sinun olisi syytä ottaa asioista selvää!!!

        Esim. Kyseisen kerhon yksi jäsen uhkasi vahingoittaa omaa lastaan tämän ollessa muutaman viikon ikäinen, roikottamalla parvekkeelta! Sen jälkeen hakkaamalla "vaimonsa" joka hakeutui turvakotiin!! poliisi saattueessa haki tämä nainen tavaransa ja "painui" maan alle, salaamalla asuinpaikkansa ym!!! Kyseinen jäsen on nyttemin erotettu sormen menetyksellä kerhosta!!
        Lainatakseni Laurin sanoja, "Että me ei naisia, lapsia eikä vanhuksia vahingoiteta" ON PASKA PUHETTA!!!!! Ja se on TOSI!!!

        Läheltä itekin tapausta seuranneenna voisin vaan kysyä kuka roikotti ja ketä.Olisikohan "maan alle" painumiseen ollut muitakin syitä kuin ilkeä mies, oisko joku vaikka painostanut tekemään ratkaisun.Voisiko toisen osapuolen "provosoiminen" aiheuttaa konflikteja perheissä riippumatta siitä onko jonkun kerhon jäsen vai ei.Sanoisimpa, että "naista ei motata missään tilanteessa" ON PASKAPUHETTA!!!!! Siinä pikkusen purtavaa, jos alkais vaikka muisti pelaamaan.


      • veljekset ku ilvekset
        Mä_80 kirjoitti:

        Ja sinäkö tiedät?

        Vasikka ei henkilö x ainakaan ollut, halusi ainoastaan erota kyseisestä porukasta!

        Kenties sinun olisi syytä ottaa asioista selvää!!!

        Esim. Kyseisen kerhon yksi jäsen uhkasi vahingoittaa omaa lastaan tämän ollessa muutaman viikon ikäinen, roikottamalla parvekkeelta! Sen jälkeen hakkaamalla "vaimonsa" joka hakeutui turvakotiin!! poliisi saattueessa haki tämä nainen tavaransa ja "painui" maan alle, salaamalla asuinpaikkansa ym!!! Kyseinen jäsen on nyttemin erotettu sormen menetyksellä kerhosta!!
        Lainatakseni Laurin sanoja, "Että me ei naisia, lapsia eikä vanhuksia vahingoiteta" ON PASKA PUHETTA!!!!! Ja se on TOSI!!!

        tais samainen heppu tappaa kaverinsa kanssa vantaalla äijän alikulkutunnelissa vuosia sitten. sen veljethän sai tapon muuttumaan sormeksi. vittu mitä spedeilyä ottaa yakuzalta mallia. aika korkeelle mennään ajatuksissa.


      • piipaaapua
        sst kirjoitti:

        terveiset martsariin kyllä 3 hölmöläistä riittää

        eli faktat oikein


      • JOLE
        Mä_80 kirjoitti:

        Ja sinäkö tiedät?

        Vasikka ei henkilö x ainakaan ollut, halusi ainoastaan erota kyseisestä porukasta!

        Kenties sinun olisi syytä ottaa asioista selvää!!!

        Esim. Kyseisen kerhon yksi jäsen uhkasi vahingoittaa omaa lastaan tämän ollessa muutaman viikon ikäinen, roikottamalla parvekkeelta! Sen jälkeen hakkaamalla "vaimonsa" joka hakeutui turvakotiin!! poliisi saattueessa haki tämä nainen tavaransa ja "painui" maan alle, salaamalla asuinpaikkansa ym!!! Kyseinen jäsen on nyttemin erotettu sormen menetyksellä kerhosta!!
        Lainatakseni Laurin sanoja, "Että me ei naisia, lapsia eikä vanhuksia vahingoiteta" ON PASKA PUHETTA!!!!! Ja se on TOSI!!!

        LATE on aivan hyvä kaveri.olen tuntenut jo yli 20v.


    • eräs vain

      itse en tiedä koko nbk-hommasta kovinkaan paljoa, mutta tänään järkytyksekseni luin lehtiartikkelin jossa puhuttiin nbk:n pomosta ja tämän pikkuveljestä joka tuomittiin neljän amfetamiini kilon takia. eräs ystäväni joskus kertoi isästään, jota ei koskaan ole saanut tuntea, että tämä on nbk:n pomo. muutama kesä sitten ystäväni oikea äiti oli kysynyt ystävältäni haluaako hän nähdä oikean isänsä kuvan ja näytti alibi-lehden kantta ja sanoi että tässä on sitten isäsi. ystäväni oli hieman järkyttynyt. kerroin sitten ystävälleni lukemastani artikkelista. hetken kuluttua ystäväni soitettu oikealle äidilleen paljastui että ystäväni isällä oli kuin olikin pikkuveli ja päättelimme että artikkelissa mainitut miehet olivat mahdollisesti ystäväni isä ja hänen veljensä. olen onnellinen että ystäväni asuu isovanhempiensa luona turvassa, mutta surettaa hieman kun ei ole koskaan saanut nähdä eikä tuntea isäänsä (isä kyllä ilmeisesti tietää että hänellä on lapsi, mutta ei tiedä kuka se lapsi on). tosin en minäkään välttämättä haluaisi tutustua sellaiseen isään kuin mitä kaverini isä on.

      • eräs vain

        pienenä lisäyksenä edelliseen että tämä ystäväni on tyttö. kyse ei nyt siis ole minkään seitsemäsluokkalaisen pojan höpötyksistä, niin kuin joku tuolla aiemmissa kommenteissa taisi sanoakkin jotain. leveilyksi tätä ei siis voi sanoa että "jee, mun isi on nbk-pomo" ! jotkut tietysti voivat sen niinkin ottaa, mutta sillä tavalla en asiaa tarkoittanut. järkyttynyt vain kun olen asiasta että nuorella tyttösellä on semmoiset perhetaustat. oikea äitikään kun ei mikään puhdas pulmunen ole. että suoranaisen ihmettelyn piikkiin kommenttini laitan. ei ihan heti ois uskonu että lähipiiriin kuuluvalla ihmisellä tämmöinen mies biologisena isänä on. miehen nimeä en tosiaankaan tiedä, enkä ole pahemmin kehdannut ystävältä sitä udella. olisiko kenelläkään aavistusta minkä niminen mies kertomani mukaan voisi olla kyseessä, kun uteliaisuus kalvaa mieltäni? ei kai se tämä late ole josta niin paljon täällä juttua on ollut?


    • meijjj

      juu, kyllä nää aika kovilta vaikuttavat mitä oon kuullu

    • sfdäsöf

      jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, tosi siiistiiiiiii !!1!>"Z#>"Z4 ihkua

      • ...

        Natural Born Killers
        Perustettu 10.8.1999 Helsingissä.

        Perustajajäsenet: Lauri "Late" Johansson ja Tapio "Murha-Maija" Kekkonen
        (Kekkonen sittemmin erotettu). Ryhmä kasvoi nopeasti seuraavina vuosina
        ja käsittää nykyään useita kymmeniä jäseniä, kunniajäsenet mukaan luettuna.
        Kunniajäseniltä ei edellytetä henkirikosta, joka on perusvaatimus varsinaiselle
        jäsenyydelle.

        "Me emme ole rikollisjärjestö, vaan yhteiskunnan rikollisiksi luokittelemien
        henkilöiden perustama järjestö, joka on perustettu tukemaan vankilassa olevia
        ja sieltä vapautuvia ystäviä."


      • annelih
        ... kirjoitti:

        Natural Born Killers
        Perustettu 10.8.1999 Helsingissä.

        Perustajajäsenet: Lauri "Late" Johansson ja Tapio "Murha-Maija" Kekkonen
        (Kekkonen sittemmin erotettu). Ryhmä kasvoi nopeasti seuraavina vuosina
        ja käsittää nykyään useita kymmeniä jäseniä, kunniajäsenet mukaan luettuna.
        Kunniajäseniltä ei edellytetä henkirikosta, joka on perusvaatimus varsinaiselle
        jäsenyydelle.

        "Me emme ole rikollisjärjestö, vaan yhteiskunnan rikollisiksi luokittelemien
        henkilöiden perustama järjestö, joka on perustettu tukemaan vankilassa olevia
        ja sieltä vapautuvia ystäviä."

        Jointit käteen noillekki niin ei tarvis kovistella.


    • pummivasta

      onko kellään mtn tietoo kuinka monta jäsentä on NBK:ssa??

      • ja koko ajan

        kaikki haluaisi nbk jengiin mukaan mut ei kaikkia hyväksytä


      • Kasankin

        NBK:n täys jäsentä on kait muutama kymmenen


    • i am killer

      pidä mölyt mahas kun et mistäään mitään tiedät

    • johanz Ko.

      tähän täytyy vastata,että tämä kyseinen viestin laittaja on hyvin pieni tekijä tässä maailmassa ja pelkää NBK:ta enemmän,kuin tietokoneen sekoittavaa troijalaista... ja mitä tiedät kyseisestä "venäjän Mafiasta" ja sen koomin NBK:n touhuista? voithan lähettää NBK:lle viestin,että olette naurettavia verrattuna venäjän sun muun maailman rikollisuuteen. onko pokkaa? =EI

    • noinkaan

      noista järjestöistä en tiedä mitään, mutta kyllä venäjä on väkivaltaisempi kuin jenkkilä. ja suomi taas on väkivaltaisempi kuin italia, murhatilastojen valossa.

    • kasankin

      Voin sen verran sanoa että te nilkit ette tiedä paskaakaan NBK:n alamaailman asemasta heheheh

      Ei tartte edes laten kans mennä mettään et paskat ja kuset valuis sekaisin lahkeesta ulos, riittä ihan joku prospecti ;)

      Sen verran rankkaa porukkaa siinä jengissä että että myös venäläisillä vähän jännitys nousis pintaan.

      NBK:n kunnia jäsen otti Jugoslavian mafian pomollta hengen keskellä päivää isossa ravitapahtumassa ruotsissa, laski lippaan tyhjäksi mafiooson naamaan ;), niin että niin paljon NBK kunnioittaa muita isoja mafioosoja.

      Ja jugoslaavian mafia ei ole mikään pieni nimi maailman alamaailmassa.

      Ei jenkeissä, venäjällä eikä italiassa ole sen kovempia jätkiä ku mitä NBK on.

      Kaikki uskaltaa painaa liipasinta eikä pelkää vankilan portteja.

      NBK on ruotsissa sellanen porukka minkä kans ei muut jengit lähde tosta noin vaan sotimaan.

      Voin sen verran sanoa että eniten henkirikoksia suomen alamaailmassa on NBK tehnyt, ne ei ruikuta tyhjillä uhkauksilla niin kuin useammat muut ns. kovat jengit tekee, NBK tekee vihollisesta selvää saman tien ilman tyhjiä uhkauksia ;)

      Jos ette tiedä NBK:sta tämän vertaa niin pitääkää märkä turpanne kiinni, tai menkää sit ittse NBK:lle uhittelemaan jos jotain sanomista on...pellet :)))

      • kokemuksella

        ylistämällä nbk:ta yms järjestöjä teet itsestäsi naurettavan. jokainen normaali täysjärkinen kansalainen ymmärtää että tälläisia järjestöjä kannattavat/ihannoivat ovat liian pienen itsetunnon omaavia ihmisiä. uskoisin että näiden järjestöjen motiivi on pelkästään RAHA ja se että se sadaan mahdillisimman halvalla eli rikoksilla. kiristäminen rahanpesu ja huumeet. eli tappaminen ja yms. paska johtuu sivistyksen, koulutuksen ja terveenmielen puutteesta.
        tätä voisi jatkaa vaikka kuinka pitkälle mut on pakko jatkaa töitä josta maksan verot.
        p.s. Jos sota tulis niin nähtäis oisko rg:stä ja nbk:ta mihinkään
        nim: kannabis lailliseksi


      • lalalla

        joo just. ite tiiän sen verran että jos tämmönen pikkunen nbk mennee heilumaan jonnekki venäjälle niin ei taija kauan mennä että pojat nukkuupitkää unta. mutta ite en halveksu mittään rikollisjärjestöjä mutta mafia on aina mafia. ja ei tämmösistä nbk:stakkaan kannata teilä puhua täällä paskaaku kumminki ku joku tullee vastaan niin olisitte paskat housussa niin olisin kyllä itekki.


      • kasankin
        kokemuksella kirjoitti:

        ylistämällä nbk:ta yms järjestöjä teet itsestäsi naurettavan. jokainen normaali täysjärkinen kansalainen ymmärtää että tälläisia järjestöjä kannattavat/ihannoivat ovat liian pienen itsetunnon omaavia ihmisiä. uskoisin että näiden järjestöjen motiivi on pelkästään RAHA ja se että se sadaan mahdillisimman halvalla eli rikoksilla. kiristäminen rahanpesu ja huumeet. eli tappaminen ja yms. paska johtuu sivistyksen, koulutuksen ja terveenmielen puutteesta.
        tätä voisi jatkaa vaikka kuinka pitkälle mut on pakko jatkaa töitä josta maksan verot.
        p.s. Jos sota tulis niin nähtäis oisko rg:stä ja nbk:ta mihinkään
        nim: kannabis lailliseksi

        En ole mielestäni ylistellyt mitään rikollisjärjestöä ;)
        Kerroin vaan miten asiat on.
        Ei täältä löydy ketään joka menee suoraan naaman eteen vinkumaan, täälä sitä haukutaan ja ollaan niin kovaa poikaa, mut ei näistä pojista ole tekiöiksi, ainoastaan turvassa kotona netti foorumeissa uhitellaan ja jauhetaan paskaa rikosjärjestöistä ja niiden jäsenistä.

        Se oli minun asiani.


      • kasankin
        lalalla kirjoitti:

        joo just. ite tiiän sen verran että jos tämmönen pikkunen nbk mennee heilumaan jonnekki venäjälle niin ei taija kauan mennä että pojat nukkuupitkää unta. mutta ite en halveksu mittään rikollisjärjestöjä mutta mafia on aina mafia. ja ei tämmösistä nbk:stakkaan kannata teilä puhua täällä paskaaku kumminki ku joku tullee vastaan niin olisitte paskat housussa niin olisin kyllä itekki.

        Juu juu hehehe, menisivät sinne ja tänne, eipä venäjän poika paljoo tule tänne riehumaan.
        Venäjän mafia sun muut järjestöt ovat isoja sen takia ku porukkaa löytyy niistä niin pirusti.

        Mutta tulisivat tasamiehistöllä niin ei hyvää seurais, kyllä nbk osaa liipasinta painaa yhtä hyvin ku venäläiset...ei se niin vaikeeta ole ;)

        Kaikki nä maailman mafiat on niin yliarvostettuja.
        jugoslaavian mafian pomon naaman tyhjennettiin kokonainen lippa ruottis keskellä päivää raviradalla, ja liipasinta painava mies on nbk:n kunniajäsen.

        älkää aliarvioiko näitä suomen pieniä rikollis jengejä, sieltä löytyy aika paljon miehiä jotka osaa pyssyä käyttää.


      • jouda

        suomalaiset jengit ovat nössöjä... tappaa ihmisä saadakseen kunnioitusta... mitäh???
        muutenkin näissä piireissä liikkuu ainoastaan amatöörejä! montakohan viatonta on menettäny henkensä ala-maailman suomessa.. pelkureita nämä suomalaiset ovat. itse olen ruotsista, voin sanoa että ala-maailma täällä on niiiiiiin paljon suurempi ja hienompi kuin siellä suomessa. Puhutaan suomessa, pelkästään jostain NBK:sta.. täällää näitä NBK:oita löytyy satoja.. kaikki varmasti yhtä "pahoja" kuin itse NBK.. Ala-maailma, ottakaa nyt Suomi haltuun!!! Rikos on kannattavaa!!!!! PRKL ;)


      • ei saatana
        kasankin kirjoitti:

        Juu juu hehehe, menisivät sinne ja tänne, eipä venäjän poika paljoo tule tänne riehumaan.
        Venäjän mafia sun muut järjestöt ovat isoja sen takia ku porukkaa löytyy niistä niin pirusti.

        Mutta tulisivat tasamiehistöllä niin ei hyvää seurais, kyllä nbk osaa liipasinta painaa yhtä hyvin ku venäläiset...ei se niin vaikeeta ole ;)

        Kaikki nä maailman mafiat on niin yliarvostettuja.
        jugoslaavian mafian pomon naaman tyhjennettiin kokonainen lippa ruottis keskellä päivää raviradalla, ja liipasinta painava mies on nbk:n kunniajäsen.

        älkää aliarvioiko näitä suomen pieniä rikollis jengejä, sieltä löytyy aika paljon miehiä jotka osaa pyssyä käyttää.

        sulla taitaa olla joku osa aivoista kuollut? venäjän mafialla on käsittämättömän paljon nappuloita hommissa, jotka on afghanistanin ja tshetsenian veteraaneja. herää elämään. kuka osaa tappaa ja millä aseilla? monet heput ei oo edes inttii käyny, eikä osaa edes käyttää asetta. ehkä jotain vitun säälittävää revolveria. kannattaa sunkin tsekata oma kellos ennenku lässytät tyhmiä täällä.


      • Kasankin
        ei saatana kirjoitti:

        sulla taitaa olla joku osa aivoista kuollut? venäjän mafialla on käsittämättömän paljon nappuloita hommissa, jotka on afghanistanin ja tshetsenian veteraaneja. herää elämään. kuka osaa tappaa ja millä aseilla? monet heput ei oo edes inttii käyny, eikä osaa edes käyttää asetta. ehkä jotain vitun säälittävää revolveria. kannattaa sunkin tsekata oma kellos ennenku lässytät tyhmiä täällä.

        Ei voi muuta ku nauraa :) luuletko että se on jotain tiedettä jos asetta aikoo käyttää ??? yhtä helppoa ku kusella kävis ja ravistais ;)

        Ja ase ku ase niin henki lähtee jos losauttaa nuppiin, vai pitääkö siihenkin hankkia isolla rahalla ohjuksia että henki lähtee ?

        Ruottin puolella on aika monta mafia pomoa pyyhkästy ihan normi 9mm mutkalla, niin ei siihen mitään ihmeitä tartte tehdä että joku ns. sotaveteraani kaatuu idässäkin.

        Jos venäjän mafia yrittäis pyrkiä suomeen valloittamaan suomen katuja niin kyllä sielä olis Igoria pitkin ja poikin katuja.

        Kyllä niitä isoja joukkoja ollaan ennenkin laitettu vatupassi asentoon pienillä joukoilla. Jos muistetaan suomen sotia niin hyvä esm. siinä.

        Kyllä suomipoika aina keksii keinot vaikka olis kuinkakin iso venäjä vastassa ;)


      • oikeinnn
        Kasankin kirjoitti:

        Ei voi muuta ku nauraa :) luuletko että se on jotain tiedettä jos asetta aikoo käyttää ??? yhtä helppoa ku kusella kävis ja ravistais ;)

        Ja ase ku ase niin henki lähtee jos losauttaa nuppiin, vai pitääkö siihenkin hankkia isolla rahalla ohjuksia että henki lähtee ?

        Ruottin puolella on aika monta mafia pomoa pyyhkästy ihan normi 9mm mutkalla, niin ei siihen mitään ihmeitä tartte tehdä että joku ns. sotaveteraani kaatuu idässäkin.

        Jos venäjän mafia yrittäis pyrkiä suomeen valloittamaan suomen katuja niin kyllä sielä olis Igoria pitkin ja poikin katuja.

        Kyllä niitä isoja joukkoja ollaan ennenkin laitettu vatupassi asentoon pienillä joukoilla. Jos muistetaan suomen sotia niin hyvä esm. siinä.

        Kyllä suomipoika aina keksii keinot vaikka olis kuinkakin iso venäjä vastassa ;)

        Toi on niin totta.
        Mitä sitte vaikka heput ei oo armeijaa käyny? Kyllä sitä liipasintaa osaa kaikki painaa.

        Ja ladatakkin aseen osaa ilman mitää armeijaa :D aika käsi saa olla jos ei osaa.


      • NÄIN!
        lalalla kirjoitti:

        joo just. ite tiiän sen verran että jos tämmönen pikkunen nbk mennee heilumaan jonnekki venäjälle niin ei taija kauan mennä että pojat nukkuupitkää unta. mutta ite en halveksu mittään rikollisjärjestöjä mutta mafia on aina mafia. ja ei tämmösistä nbk:stakkaan kannata teilä puhua täällä paskaaku kumminki ku joku tullee vastaan niin olisitte paskat housussa niin olisin kyllä itekki.

        Tuskin on nbk:lla tarkotustakaan mennä lesoilee venäjälle :DD vittu sä oot kyl fiksu! eiköhän niillä ole suhteita ties mihin maihin! miks mennä leijumaan toiseen maahan ku voi pitää sinne hyvät välit ja asiat toimii! Kysynpähän vaan? Tai kaikki te jotka väitätte et jos menis toiseen maahan lesoo ni kävis näin ja näin.. mutta kun ne ei mene sinne mitään leijuu! Käyttäkää pikkasen sitä päätä ennenku kirjotatte!


    • SUPPORT KILLERS

      Ei toi N.B.K sakki mitään turhaa porukkaa ole se vaatii puhtaan kunniallisen tavan elää. Kuka nyt kunnian puntariin lähtee näiden ukkojen kanssa ei monella pokka pidä jos näin fiktiiviseti kuvittelee jonkun kadun tallaajan seisomaan sellaisten sanojen taa ja toisaalta sanomattomuuteen esim. kunnon koppireissuun. Sama se on mikä maa ja mikä valuutta kun kunnian hinta on samoissa vaakakupeissa

    • häb

      En ole ikinä ymmärtänyt mistä johtuu näiden pyöräjengien ym. jatkuva ylistys tiettyjen ihmisten tai joukkojen parissa. Mitä ihmeen hyötyä näistä "sankareista"oikein on kenellekkään. Kyseiset henkilöt herättävät vain pahennusta ja pelkoa keskuudessamme. Kiusaavat ja kiristävät tavallisia ihmisiä ja joukko ylivoiman ja aseiden turvin rellestävät ympäriinsä kuin omistaisivat koko suomen ja voisivat tehdä kenelle tahansa mitä lystäävät. mielestäni jokaisen tervejärkisen normaalin ihmisen tulisi ainakin ajatusten ja asenteiden tasolla boikotoida heitä. Lopettaa tämä nbk sitä ja nbk tätä suitsutukset ja heidän kunnioittaminen. mitä hienoa on vedellä piriä nokkaan,tappaa ihmisiä ja edesauttaa huumejuttuja. sitten vanhana miettiä kun tuli tuhlattua puolielämää istuen vankilassa.. aika orpoa luuseri touhua. kylä se miehisyys ja kunnioitus lähtee jostain aivan muista jutuista. ainakin mun silmissä.

    • toivottavasti tavataan

      kun noin kovana itse voi arvostella ihmisiä jotka ovat tiensä valinneet niin kai voit mennä tuon päin naamaakin sanomaan! luultavasti olet joku hyvästä perheestä oleva pappa betalar pelle joka luulee olevansa muita niin Witun paljon parempi. Miehet joista puhutaan ovat tehneet väärin mutta mikä tekee muista maista kuten venäjästä ja italiasta kovemman? sekö että olet katsonu turhan monta elokuvaa ja elänyt liiankin suojattua pellen elämääsi pienen kuplasi sisällä.?

    • jasi1

      Menkää huakkumaan MBK:laisi päin naamaa katotaan keltä valuu paskaa ja mistä

    • br

      Älä sä pelle kukkoile. T Bruno

      • mertsi_

        bruno banana, hahhahahahaha, paska sakkia kaikki tommoset!!!!!!


    • maniac2

      mitenhän kirjoittaja ajattelee ja mitä tietää näistä "koviksista" joilla menee puntit märäksi venäjän ympyröissä...?et varmaan ole ihan täysin tietoinen mistä puhut ja kenestä...K.O. tyypithän tekevät kauppaa ja yhteistyötä myös suomen ulkopuolella, niin myös siellä venäjällä!!! Haloo!! meinaatko että nämä ihmiset pyörittää näitä ammattimaisia organisaatioita pelkästään suomen rajojen sisällä!!?? PItäisi ottaa enempi selvää asiosta ennenkuin tyrkyttää mielipiteitään täällä netissä...eix niin...??

      • jepaj!

        Osuit asian ytimeen! Jengi luulee et kaikki tapahtuu suomen maaperällä ja et näillä K.O. tyypeil ei oo mitään suhteita ulkomaille! Miten vitussa jengi on niin tyhmiä ettei maalaisjärki sano että ei yksikään organisaatio yksin toimi!


    • ..I..

      MITÄ VITTUA JENGI TÄÄL EES PUHUU MUITTEN ASIOISTA? SE ON NIITTEN VALINTA MITÄ NE TEKEE JA SIIHEN ON TURHA TÄÄLLÄ NETISSÄ PUUTTUA! TÄÄ PALSTA ON IHAN SAATANAN TYPERÄ! EI NE KERHOLAISET OO MISSÄÄN PALSTOILLA LESOOMASSA JA DISSAAMAS "NORMI" KANSALAISIA! OTTAKAA JÄRKI KÄTEEN JA MIETTIKÄÄ ONKO MITÄÄN JÄRKEÄ TULLA JOHONKI PALSTALLE MESOOMAAN MITÄ TIETÄÄ JA MISTÄKI! PITÄKÄÄ TIETOD OMANANNE! ALKAA PUISTATTAA ET MITEN TYHMIÄ "NORMI" KANSALAISET JA KETÄ APINOITA TÄNNE YLEENSÄ KIRJOTTAAKAAN ON! HAHAHA! MENKÄÄ ITTEENNE!

      • ihmiessään

        Turha täällä on jauhaa rikkollisuudesta ja ketä kannattaa pelätä ja kenelle aukoa päätä ja kenne ei, sillä tuskin noilla asioilla on teille hirveästi merkitystä vai onko? luuleeko ihmiset tosiaan, että tunnukselliset porukat, kuten enkelit, badidos ja nbk pyörittää suomen kovinta rikollisuutta? Voin kertoa että ei. Ne vaan välittää sitä kamaa mitä isot pojat tänne tuo. Mutta se ei tarkoita että kannattaa erimielisyyksiin ajautua.

        Ei ne virka-asuiset poliisitkaan selvittele tuolla niitä kovimpia rikoksia, vaan vie narkit kotiin ja putkaan ja pysäyttävät ylinopeutta ajavat. Ei myöskään tunnuksellisia liivejä kantavat jengit pyöri siellä kovimmassa porukassa.

        toivottavasti loppuu tämä teinien ja isompienkin paskan jauhanta.


    • kertomassa toi sama kyseisille porukoille henk.kohtaisesti tai kirjoita edes rekatulla nikillä,avaus on vanha mutta tyhmyydessään yhtä ajankohtainen joka hetki, ollaan niin kovaa nimettöminä anonyymeina paskahousuina!

      • kannatakaan

        esittää kovista, kun saat "homoiltakin turpaan", niin kuin lehtijutussa itkeskelit.


      • karhu vai leijona?
        kannatakaan kirjoitti:

        esittää kovista, kun saat "homoiltakin turpaan", niin kuin lehtijutussa itkeskelit.

        En ymmärrä ylläolevan kaltaisia keskusteluja. Samanlaista lihaa ja vertahan kaikki ihmiset ovat ja kuka vain voi tappaa kenet vain jos välttämättä haluaa.


      • noiden
        karhu vai leijona? kirjoitti:

        En ymmärrä ylläolevan kaltaisia keskusteluja. Samanlaista lihaa ja vertahan kaikki ihmiset ovat ja kuka vain voi tappaa kenet vain jos välttämättä haluaa.

        niksuttimien kirjoituksista huomaa, ettei ne normaalia porukkaa ole. Puolustavat ja ihailevat toisiaan, vaikka ovat paljon raukkamaisempia, kuin tavalliset ihmiset. Isolla porukalla ja aseiden kanssa vaan uhoavat.


      • OIKEASTI ollut
        noiden kirjoitti:

        niksuttimien kirjoituksista huomaa, ettei ne normaalia porukkaa ole. Puolustavat ja ihailevat toisiaan, vaikka ovat paljon raukkamaisempia, kuin tavalliset ihmiset. Isolla porukalla ja aseiden kanssa vaan uhoavat.

        tekemisissä NBK:n kanssa ei edes uskaltaisi sieltä kirjastonkoneelta haukkua niitä....

        Aika vitun pelle tämä itse aloittaja "ei tarvii kun mennä Venäjälle niin siinä olisi Johanssonit ja kumpanit puntti märkänä!!! Italiasta ja USA:sta puhumattakaan"

        hahahhahahahh.... voi voi. Noin sanoo just kaikki joilla ei ole mitään tietoa kun korkeintaan oman pikkupaikkakunnan räkäporukoiden välisistä nahisteluista...

        Joko aloittaja on täysi pelle, äidin pikku paskahousu tai sitten hän ei vaan yksinkertaisesti tiedä näistä asioista yhtään mitään..

        Eiköhön se NBK:n toiminta ulotu nimittäin myös Venäjälle jne...

        Tiedän, että sunkaltainen apina ei uskaltaisi katsoa edes silmiin yhtäkään NBK jäsentä!


      • Sotilas1
        OIKEASTI ollut kirjoitti:

        tekemisissä NBK:n kanssa ei edes uskaltaisi sieltä kirjastonkoneelta haukkua niitä....

        Aika vitun pelle tämä itse aloittaja "ei tarvii kun mennä Venäjälle niin siinä olisi Johanssonit ja kumpanit puntti märkänä!!! Italiasta ja USA:sta puhumattakaan"

        hahahhahahahh.... voi voi. Noin sanoo just kaikki joilla ei ole mitään tietoa kun korkeintaan oman pikkupaikkakunnan räkäporukoiden välisistä nahisteluista...

        Joko aloittaja on täysi pelle, äidin pikku paskahousu tai sitten hän ei vaan yksinkertaisesti tiedä näistä asioista yhtään mitään..

        Eiköhön se NBK:n toiminta ulotu nimittäin myös Venäjälle jne...

        Tiedän, että sunkaltainen apina ei uskaltaisi katsoa edes silmiin yhtäkään NBK jäsentä!

        Käy koulun, armeijan ja tekee työtä tässä yhteiskunnassa maksaen veronsa ja siten auttaen vähäosaisia. On helppoa uhkailla, pahoinpidellä ja tappaa ihmisiä. Siihen pystyy ihan kuka tahansa.


      • jute19999
        Sotilas1 kirjoitti:

        Käy koulun, armeijan ja tekee työtä tässä yhteiskunnassa maksaen veronsa ja siten auttaen vähäosaisia. On helppoa uhkailla, pahoinpidellä ja tappaa ihmisiä. Siihen pystyy ihan kuka tahansa.

        Ihmisten tappamiseen ei ihan jokainen pysty. nämä tyypit,late mukaanluettuna,ovat henkisesti sairaita miehiä! niillä on vääristynyt kuva oikeasta ja väärästä, täysin kieroutunut käsitys kunniallisesta ja rehellisestä elämästä. Sosiopaatteja jotka eivät pysty asettumaan rikoksen uhrin asemaan,heille on vaan käsittämätöntä ajatella että he olisivat johonkin syyllisiä! ei omaa tuntoa ei empatiaa. Aikuisia miehiä ,joilla on 3vuotiaan aivot ,mutta miehen voimat! vaarallinen yhdistelmä.. "sä oot mulle karkkipussin velkaa,nyt mä hakkaan sut"


      • vittujotairajaa
        OIKEASTI ollut kirjoitti:

        tekemisissä NBK:n kanssa ei edes uskaltaisi sieltä kirjastonkoneelta haukkua niitä....

        Aika vitun pelle tämä itse aloittaja "ei tarvii kun mennä Venäjälle niin siinä olisi Johanssonit ja kumpanit puntti märkänä!!! Italiasta ja USA:sta puhumattakaan"

        hahahhahahahh.... voi voi. Noin sanoo just kaikki joilla ei ole mitään tietoa kun korkeintaan oman pikkupaikkakunnan räkäporukoiden välisistä nahisteluista...

        Joko aloittaja on täysi pelle, äidin pikku paskahousu tai sitten hän ei vaan yksinkertaisesti tiedä näistä asioista yhtään mitään..

        Eiköhön se NBK:n toiminta ulotu nimittäin myös Venäjälle jne...

        Tiedän, että sunkaltainen apina ei uskaltaisi katsoa edes silmiin yhtäkään NBK jäsentä!

        Vertaappa nbk:ta esim. Camorraan tai N'Dranghetaan italiassa voin sanoa että kyllä nbk pirinistit laskis alleen jos semmoset niitä vastaan tulis.


    • diilerin tuttu

      Mitä sitä tappamaan ja vaarantamaan hyvät bisnekset? Rogues Gallerykin osoittaa rikollisten nerokkuutta kuinka he ovat ymmärtäneet että kun tappavat toisiaan vähemmän pysyvät vapaalla ja rahaa tulee. Täälläkin pikkukylässä (alle 4000 asukasta) paikallinen diileri kertoi kuinka hänellä oli NBK perässä ja velat oli pakko maksaa. että järjestöt keskittyneet huumeiden välittämiseen ja saavat ne hyvin leviämään koko suomeen eikä isoja koskaan saada kiinni ja velalliset saavat pelätä henkensä edestä. Ja jos että ole huomanneet suomessa katoaa satoja ihmisiä joista monet nuoria eikä mitään koskaan löydetä, Tässä voidaan miettiä olivatko velkaa väärille tyypeille.

      Miksi olla tappaja kun voi olla rikas?

    • Sikaniska1

      Pitää myöntää, että tiedän tuon JOhanssonin ja tuolloin -90 lopulla oli aika kova äijä kun liikuskeli ulkosalla Jenginsä mukana. Yksin tuskin kukaan noista liivi äijistä on kuolettavan vaarallinen, mutta kaksin, kolmin on syytä varoa.

      Turha Latea on mollata tuohon aikaan monelta pääsi paskat housuun, kun late otti sen asenteen, jokainen tiesi, että se pystyy tappamaan tarvittaessa.

      Nyt tilanne toinen, ottanut kavereiden murhat niskoilleen ja lusii yhden elinkautisen ja asiat kuitattu. Käy lomilla jo ja kakkua olisi vielä jäljellä reilut 7v. Näin se vain on, että helppoon vipuun menee poliisitkin, kun Laten päästävät linnasta pienellä kakkusella.

      Vapauduttuaan kuviot on samat, mutta linjat tiukemmat.

      Se linja mitä nyt vedetään on kusetusta, nuppi vain selvinpäin, siitä tuo nöyryys.

    • wazzazaaza

      nykyäänhän tuo late on uskoon tullut mies :P jättänyt kuulemma rikolliset hommat kokonaan, aineetkin jättänyt pois. itsekkin sanoo että ennen eli omassa maailmassaan ja piti itseään ''kuninkaana'.'' minä tunnen pari uniter brotherhoodin jäsentä (johon myös n.b.k nykyään kuuluu) toinen minulle todella läheinen. mutta mitä olen kuullut niin hurjia juttuja täällä suomessa tapahtuu. menetin tässä vasta yhden tärkeän ihmisen joka kuului tähän kyseiseen jengiin....

    • 009574

      Teki "kovat jätkät" täällä uhootte katotaa sitte jos tulee kadulla vastaa ja sanot jotain päin naamaa et ootteko niinkään kovia

    • tuskin ulottuu...

      Venäjälle yhdenkään suomalaisjengin toiminta, että se siitä.

    • Anonyymi

      Mietin tätä tarkkaan " Mennä Metsään ". .

    • Anonyymi

      Mun iskä hakkais teiät....

    • Anonyymi

      ei kannata sekaantua asiohin,jos ei tiedä.peukut kaikille.!.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe