Miten saisin jätettyä 2½ -vuotiaalta pojaltani tutin pois? Hänellä on se vain nukkuessaan. Olen kokeillut aloittaa vieraannuttamisen ottamalla tutin pois suusta hänen nukahdettuaan, mutta ei mene kauan, kuin hän herää ja rupeaa itkemään tuttiaan takaisin. Muutoin ei edes heräisi, sillä hänellä näyttää olevan tosi hyvät unenlahjat. Pari kertaa olen antanut hänen itkeskellä, mutta sitä on jatkunut lähes koko yö ja se on veroittanut kaikkien unta. Tuon ikäinen osaisi jo ymmärtää jonkin selityksenkin, mutten haluaisi olla liika raaka ja "sydämetön". Tiedän, että mitä kauemmin tätä pitkitän, sen vaikeammaksi tämä menee.
Tutista irti
5
848
Vastaukset
- ensikertalainen
Tuolta aikaisemmista keskusteluista löytyikin ihan hyviä vinkkejä :)
- pois
Siinä tilanteessa on kyllä pakko olla vähän julma ja sydämetön... Meilläkin poika söi reippaasti yli kaksi vuotiaaksi tuttia (myös vain nukkuessaan), itse kävi roskiin sen sitten nakkamaassa kun pyysin (kaivoin kyllä varalta pois sieltä). Kyllähän sitä muutamana iltana tutin perään itkettiin hieman ja pyydettiin että äiti käy ostaan uus, mutta äkkiä se unohtui enkä ratkennut takaisin antamaan.
lapsi osaa itse jättää tutin pois. Voit toki kertoa vaikka että joulupukin tonttulapsella ei ole tuttia ja lähetit sen sinne kun tonttuvauva oli pipi.
Meillä jäi pois ihan niin että ei edes kelvannut enää 8kk iässä. huomattiin vaan yhtäkkiä että hei, poikahan on jättäny tutin pois. =)- mama84
meilläkin tyttö jätti tutin itse vuoden ikäisenä.ei vaan enää maistunu.oikein yökkäs jos tarjos tutia...helpolla päästiin ja ihan ihmeteltiinkin kun tyttö kuitenkin normaalisti lutkutti tutia melkein jatkuvaan...
- astrid
MEillä toimi se että leikkasin tutin päästä pienen palan pois. Leikkasin samalla kertaa useammasta ja jätin tyrkylle pöydän reunalle josta 2,5v tulikin niitä pian katsomaan. Maistoi ja antoi pois. "Tutti rikki", johon selitin että näin kun oravat (meillä on niitä täs jonkin verran) tuli ikkunasta ja maistoi tuttia. Selitys kelpasi. Käytti sitten muutaman päivän näitä päästä avonaisia tutteja, parin päivän päästä leikkasin tuteista lisää. Tätä jatkoin niin kauan kun jotain oli kumiosasta jäljellä.
Tutit lakkasivat kiinnostamasta kun eivät enää pysyneet suussa. Aikaa tähän meni n.1,5viikkoa ja sen koommin ei tutin perään ole kyselly.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p525612Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "682661Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181960Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1541796No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol371766- 191733
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5148881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191141Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801129Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah62935