Koirani on alkanut pissailla sankyyn=(. Se on nyt kuukauden sisalla tehnyt sen kolme kertaa, aina silloin kun olen ollut toissa. Kayn vain kolme kertaa viikossa toissa, ja tyopaiva on kuusi tuntia, joten lieko sattumaa, etta juuri silloin on pissannut, koska voinhan olla jossain muuallakin tuon kuusi tuntia. Pissan se tekee aina minun puolelleni sankya, ei mieheni puolelle.
Koira on meidan yhteinen, mutta se on sellainen mammanpoika. Mista voisi olla kyse? Poika ei muuen osoita mitaan eroahdistusta, ei itke eika tuhoa paikkoja yksin ollessaan. Se saa runsaasti liikuntaa ja aktiviteetteja paivittain. Meilla on melko pieni asunto, joten en haluaisi estaa sen paasya makuuhuoneeseen, kun emme ole kotona.
Olemme kuusi viikoa sitten muuttaneet uuteen paikkaan, ja hyvin erilaiseen ymparistoon. Siina voi olla syyta tuohon pissailuun. Koirani arki on kuitenkin pysynyt samanlaisena kuin aiemminkin. Ehka viela jonkun verran parantunut, koska olen saanut viettaa sen kanssa entista enemman aikaa.
Olisiko kellaan antaa minkaanlaisia vinkkeja, kuinka pissaamisen saisi loppumaan, ja ennen kaikkea haluaisin ymmartaa, mista se johtuu.
Border collieni pissaa sankyyn
4
440
Vastaukset
- Miina
Minkä ikäinen koirasi on? Minun border collieni teki juuri samaa ihan pentuna, mutta ei kotona vaan aina kun menin käymään siskoni luona. Luulen, että kun koirasi kotiutuu kunnolla uuteen kotiin niin pissailu loppuu itestään. Minun koirani on nyt 9kk ikäinen ja se ei enää tee tätä temppua siskoni luona.
- ap.
Koira on jo aikuinen. Se ei muuten harrasta minkaanlaista merkkailua, ainostaan tuota sankyyn pissailua...
- kanssa!
Meillä on nyt vuoden ikäinen tyttöbortsu. Hermot meinaa mennä kun peräpää vuotaa edelleen.
Kertokaa vinkkejä! - pimu+bc
En itse osaa sanoa tuohon mitään... ehkä protestointia, ehkä jotain muuta... mutta bortsujen omalla keskustelupalstalla on paljon fiksuja ihmisiä kuulolla. Kannattaa varmaan kysellä sieltä, josko joku olisi jotenkin selvinnyt samanlaisesta ongelmasta =)
http://forum.sbcak.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750