Laitetaanpa viesti tännekin kun kaupunkipuolella se ei niin kovasti kerää huomiota:
Tässä on jo jonkinaikaa tullut mietittyä, että mitä muut näkörajoitteiset ihmiset touhuavat Jyväskylän seudulla? Tapaavatko he toisiaan tai miten kohtalotovereihin voisi tutustua? Onko jotain yhteisiä miittejä tms tapahtumia? Olisi mukavaa vaihteeksi liikkua samanlaisessa seurassa ja tuntea olonsa rennoksi. Jutella ja pitää yhdessä hauskaa.
Onkos asiasta jotain tietäviä mahdollisesti paikalla? Kannattaako Näkövammaisten keskusliiton paikalliseen toimistoon soitella vai onko turhaa?
Mieluummin olisin soittamatta jos vain joku osaa kertoa asioista jotain :)
Kiitos jo etukäteen mahdollisista vastauksista ja hyvää syksynjatkoa kaikille.
Näkörajoitteinen Jyväskylässä
5
474
Vastaukset
- ...
Ota rohkeasti puhelin käteen ja soita ihmeessä sinne näkövammaisten liittoon!! He kertovat aivan varmasti mielellään toiminnastaan. Luulisi, että jotakin paikallista toimintaa olisi varsinkin isoimmissa kaupungeissa. Hyvää syksyä myös sinulle!
- Alapala
Ei millään pahalla, mutta miten voit nähdä nää vastaukset? Onko sulla joku tekstin lukuohjelma vai etkö ole kokonaan sokea?
- Näkörajoitteinen mies
Alapala kirjoitti:
Ei millään pahalla, mutta miten voit nähdä nää vastaukset? Onko sulla joku tekstin lukuohjelma vai etkö ole kokonaan sokea?
Jos oli, niin otapa sitten aivosi pakastimesta ja mieti, miten näen vastata jos kerran näen kirjoittaakin.
- viksua väkeä liikkeellä
paikallisyhdistyksessä viksua väkeä liikkeellä, soittele reippaasti. Olen työni puolesta tekemisissä ja rehellisesti sitä mieltä että kannattaa ottaa yhteyttä!
- joku jostakin
Omaan samaa "vikaa", en ole sieltä päin, mutta jotkut laittavat jos tiedät, niin liittohan lähettää sen vakio lehtensä, onhan siellä joskus ilmoituksia,(Airut) se on ongelma, löytää seuraa, joko ikä ei käy tai muuten ei tule juttuun.
sitten sille valopäälle joka kysyi kirjoittamisesta, niin etkös omasta koneestasi saa tekstiä isommaksi? Jep, laita aivot takaisin pakastimeen.
Väitän, että paremmat mahdollisuudet sinulla, koska veikkaan ettet kovin iäkäs ole, niin ja sitten kun itsekään ei omaa oikein miellyttävää naamavärkkiä jne. Niin se sitten siitä. Ei minusta äkkiseltään tuota rajoitetta huomaa, mutta jos omaat ns. normaalin kaveripiirin se auttaa paljon asiaa, ja kaverit/ystävät eivät asiaa huomaa,ei muut asiaan kiinnitä huomiota.
Vastasin kun jotenkin kirjoituksesi "osui" ehkä sinun toiveikkuutesi? Toivototan onnea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1744857Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063979Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363579- 513380
- 563359
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232286
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211919Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788