Ikäero liian iso?

Poika 15....

Onko liian iso ikäero jos 15 ja 13 vuotias seurustelee? eli 90 ja 92.. tuntuu oudolta.. Poika 15 , tyttö 13

6

851

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä näin

Ei mun mielestä, onnea! Hyvä että löytää noin nuorena seurustelukumppanin kun itsehän olen jo 20v ja kokematon paska!

• Poika 15....

Se tyttö on mun hyvän kaverin pikkusisko xD

• tyttöinen

niin eli tuossahan se jo tulikin, ei se välttämättä ole mikään este, se vaan riippuu ihan täysin ihmisistä!! esim vuoden tai j´kahden vuoden päästä tuo ero tuntuu vielä pienemmältä..

• rakastunut tyttö 92

Mä olen 13 ja oon tosi rakastunut yhteen 14-vuotiaaseen (kohta 15) ysiluokkalaiseen

• Mirka
        rakastunut tyttö 92 kirjoitti:

Mä olen 13 ja oon tosi rakastunut yhteen 14-vuotiaaseen (kohta 15) ysiluokkalaiseen

Ei se ole outo jos 13 ja 15 seurustelee...
        niinkuin joku tuossa jo sanoikin parin vuoden päästä ikä ero tuntuu paljon pienemmältä!
        Älä hyvä ihminen nyt vain mene pilaamaan suhdettasi ikäeron takia! ja jos vielä itse todella välität tästä tytöstä...

• dyingbride
        Mirka kirjoitti:

Ei se ole outo jos 13 ja 15 seurustelee...
        niinkuin joku tuossa jo sanoikin parin vuoden päästä ikä ero tuntuu paljon pienemmältä!
        Älä hyvä ihminen nyt vain mene pilaamaan suhdettasi ikäeron takia! ja jos vielä itse todella välität tästä tytöstä...

eihän tuo ole ikä ero eikä mikään! ikä on vain numero, ainakin tässä asiassa. jos kahdella ihmisellä synkkaa, olisi aika tyhmää erota vain iän takia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe