Onko liian iso ikäero jos 15 ja 13 vuotias seurustelee? eli 90 ja 92.. tuntuu oudolta.. Poika 15 , tyttö 13
Ikäero liian iso?
6
851
Vastaukset
- hyvä näin
Ei mun mielestä, onnea! Hyvä että löytää noin nuorena seurustelukumppanin kun itsehän olen jo 20v ja kokematon paska!
- Poika 15....
Se tyttö on mun hyvän kaverin pikkusisko xD
- tyttöinen
niin eli tuossahan se jo tulikin, ei se välttämättä ole mikään este, se vaan riippuu ihan täysin ihmisistä!! esim vuoden tai j´kahden vuoden päästä tuo ero tuntuu vielä pienemmältä..
- rakastunut tyttö 92
Mä olen 13 ja oon tosi rakastunut yhteen 14-vuotiaaseen (kohta 15) ysiluokkalaiseen
- Mirka
rakastunut tyttö 92 kirjoitti:
Mä olen 13 ja oon tosi rakastunut yhteen 14-vuotiaaseen (kohta 15) ysiluokkalaiseen
Ei se ole outo jos 13 ja 15 seurustelee...
niinkuin joku tuossa jo sanoikin parin vuoden päästä ikä ero tuntuu paljon pienemmältä!
Älä hyvä ihminen nyt vain mene pilaamaan suhdettasi ikäeron takia! ja jos vielä itse todella välität tästä tytöstä... - dyingbride
Mirka kirjoitti:
Ei se ole outo jos 13 ja 15 seurustelee...
niinkuin joku tuossa jo sanoikin parin vuoden päästä ikä ero tuntuu paljon pienemmältä!
Älä hyvä ihminen nyt vain mene pilaamaan suhdettasi ikäeron takia! ja jos vielä itse todella välität tästä tytöstä...eihän tuo ole ikä ero eikä mikään! ikä on vain numero, ainakin tässä asiassa. jos kahdella ihmisellä synkkaa, olisi aika tyhmää erota vain iän takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780