Tietääkö kukaan sattumalta mistä löytäisi eurooppalaisia Action Replay koodeja Pokémon peleihin RU/SA/FR/LG? Mieluiten sellaisia missä saa kaikki otukset pyydystetyksi.
Olen lopen kyllästnyt Nintendon rahastamiseen ja siihen että pitäisi omistaa kaikki pelit saadakseen kokoelma täydelliseksi. Celebi, Mew ja muut rahastuskeinot saavat minut voimaan henkisesti pahoin. Minne hävisi pelien alkuperäinen ihana idea? Sen ymmärsin vielä Redin aikoihin, mutta siinä sai sentään kaikki otukset kiinni jos oli linkkiyhteydessä kaverin Blueen (mukaan laskien Mew koodin). Blaah, taas näitä vuodatuksia, en vain jaksa enää odottaa. Eivät ne kuitenkaan niitä otuksia koskaan jakele.
Älkää heti mollatko luuseriksi, sillä pyydystin Rubyyn ensimmäiset 329 lajia rehellisin keinoin ja otuksia on kertynyt boxivarastoihin reilusti yli 1000. Oma pienoin EV koulutettu ryhmäkin minulla on. Nyt en vain enää jaksa, pelistä on mennyt maku.
Eurooppalaisia AR koodeja
4
472
Vastaukset
- t.o.a
Puhuit pokemoneista, joten laitoin suoran linkin. http://uk.codejunkies.com/codes.asp?rf=1&c=GB&cr=GBP&cs=£&r=1&l=1&LPg=4&p=&AZ=P&Page=2 Fireredin koodit ainakin toimivat minulla.
Ja kiinnostaisi tietää, mistä ostit AR:n itsellesi. Itse ostin sen gamelifen nettikaupasta.- Hmm?
miten noita koodeja käytetään? mull on advance sp.
- Kyllästynyt
Tuolta näkyi löytyvän vain koodi huijaamalla täytettyyn Pokédexiin, enemmän olisin hakenut koodeja joilla voisin itse pyydystää loput otukset... Nuo otukset treecosta deoxysiin minulla on joten eipä taida tästäkään olla hyötyä. :/
Puolenkuunpelikaupasta ostin. - Emerald.
Hmm? kirjoitti:
miten noita koodeja käytetään? mull on advance sp.
Et voi käyttää noita ilman Action Replayta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163325Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3703049Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o752878Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362739Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582248- 491869
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141779- 831778
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181769- 571659