Onhan se pakko jossain olla.
Olisiko jollakulla tietoa, minne on sioittettu GS:n pa suodatin. Olen hyvä hakemaan mutta huono löytämään.
Bensansuodatin?
4
1730
Vastaukset
- r 1150 r
Eli jos haluat päästä käsiksi niin tankki irti ja ylösalaisin ja näin pääsee käsiksi luukkuun, joka ruuvataan auki ja siellä se suodatin luuraa... Kätevää eikö totta.
Kun irroitat sen vaihtaaksesi sen niin laitappa tilalle pelkkä letku ja asenna uusi suodatin pyörän ulkopuolelle sopivaan paikkaan tankista tulevaan letkuun liittimen pyöränpuoleiseen letkuun ja näin se myöhemmin helposti vaihdettavissa.
Tästä on myös se hyöty, että jos tarvitsee ottaa tankista bensaa vaikka kaverille jolta se loppui niin letku irti suodattimesta, virrat päälle ja startista painamalla tulee tavaraa vauhdilla...- BMW1150GS
Olishan sinne nyt mahtunu tuo akkuki.
Kui se nyt on tohon jätetty kuleksimaan.. : )
Joo, kiitti vastauksesta. Mitähän sieltä vielä löytyykään.. - r1100gs
BMW1150GS kirjoitti:
Olishan sinne nyt mahtunu tuo akkuki.
Kui se nyt on tohon jätetty kuleksimaan.. : )
Joo, kiitti vastauksesta. Mitähän sieltä vielä löytyykään..Ainakin pa-pumppu, mittarin anturi ja ilmaletkut. Merkaapa sen levyn asento ennen kuin irrotat niin ei tartte miettiä näyttääkö mittari oikein. Miksi muuten siirtää suodatinta ulkopuolelle, vaihtoväli on 40000 km, aika paljon tarttee ajaa kesässä jos tuntuu että joutuu liian usein vaihtamaan.
- r 1150 r
r1100gs kirjoitti:
Ainakin pa-pumppu, mittarin anturi ja ilmaletkut. Merkaapa sen levyn asento ennen kuin irrotat niin ei tartte miettiä näyttääkö mittari oikein. Miksi muuten siirtää suodatinta ulkopuolelle, vaihtoväli on 40000 km, aika paljon tarttee ajaa kesässä jos tuntuu että joutuu liian usein vaihtamaan.
Jo sen vuoksi,ettei mahdollinen suodattimen tukkeutuminen aiheuta tarpeettoman suuria operaatioita. Tukos ei ole mahdoton. Kaverini R 1100 RT hyytyi omituisesti ja vasta pajalla selvisi syy: pa-suodatin tukossa.
Oman R:n ja kaverin K 1200 RS:n suodattinet siirrettiin Uralin reisun alla koska mahdollinen epäpuhdas olisi voinut aiheuttaa ongelmia ja näin suodattimen puhdistus tai vaihto olisi ollut helppo. Mitään ongelmia ei polttoaineen kanssa kuitenkaan ollut paitsi välillä oktaanit vaihteli ja pääsi kokeilemaan oktaaninkorotinta.
Ja jo mainitsemani polttoaineen ottaminen tankista helpottuu. Sekin on käytännössä kokeiltu. Tosin letkukieppi satulan alla ajaa tietty saman asian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374