Ensin yksittäinen instrumentti soittaa teeman vaimeasti (tai kuuluu jotain voimistuvaa suhinaa), sitten jyrätään teema läpi kybällä kitaran, basson ja rumpujen kanssa, sitten Ville ähkii ja huokailee säkeistön vaimeata taustaa vasten, sitten taas jyrätään kertsi koko bändin voimalla jne. Tämä toistuu Dark Light -levyllä 10 kertaa peräkkäin. Olikohan kenties sovitusideat pahasti hukassa tällä kertaa vai pelattiinko varman päälle? Näinkö nopeasti tämä Love Metal sitten kangistui kaavoihinsa?
Love Metal -formaatti
....................
2
392
Vastaukset
- lavs
Niinkuin on moni muukin. Ehkä joidenkin mielestä HIMin musiikki on alkanut toistaa itseään, mutta itse löydän siitä aina jotakin uutta. Teemahan on sama, mutta monella eri tavalla sitä on pystytty näkemään ja toteuttamaan. Jospa etsisit sitten uuden kuuntelun kohteen kerran on HIM alkanut tylsistyttämään :)
- hetula
Hyvin tuntuu love metalli purevan ihmisiin. Eli jatka sinä mieluummin eppunormaalianssikela linjalla, ne sentään uusiutuu levy levyltä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1702916
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642516- 2032199
- 731829
- 1021763
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91621- 931393
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171141- 811120
- 951069