Millaista eri tiedekuntalaisilla on tuo alkoholin käyttö ja millaisia eroja on biletyskulttuureissa?
Kertokaa havaintojanne?
Tiedekuntien alkoholinkäyttö?
12
3523
Vastaukset
- khhk
Enpä tiedä, ehkä vähiten ryypätään ja biletetään tietotekniikkaa opiskelevien nörttien keskuudessa
- varmaan.....
luulet vaan...Tietoteekkarit on niitä pahimpia!!!
- ex-tite
varmaan..... kirjoitti:
että on ainakin kahtiajakautuneinta porukkaa mitä ajatella tässä asiassa saattaa!!
- atk-nörtti
varmaan..... kirjoitti:
Teekkareista en tiedä, mutta yliopistolla tietotekniikka nörtit ovat tuskin edes maistaneet alkoholia. Itse en tunne ketään joka ryyppäisi esim viikonloppuisiin, itse en ole koskaan edes maistanut mitään RedBullia ja Batteria vahvempaa :)
- taitaa
olla kovimpia ryyppääjiä...
- jeppe
olen elintarvikepuolella ja kyllä ainakin itse olen ihan juoppo.ei toisaalta ole ikinä tarvinnut yksin ryypätä että kai täällä muillekkin maistuu.
- Marxisti
Yhteiskuntatieteellisen opiskelijat ovat osoittautuneet kovimmiksi ryyppääjiksi jo toisena vuonna peräkkäin. Juttu oli lehdessä jokin aika sitten.
- ootko varma
"Yhteiskuntatieteellisen opiskelijat ovat osoittautuneet kovimmiksi ryyppääjiksi jo toisena vuonna peräkkäin. Juttu oli lehdessä jokin aika sitten."
Oletko aivan varma? Itse muistelisin lukeneeni, että oikeustieteilijät olisivat olleet tutkimusten mukaan kovimpia ryyppääjiä. - Marxisti
ootko varma kirjoitti:
"Yhteiskuntatieteellisen opiskelijat ovat osoittautuneet kovimmiksi ryyppääjiksi jo toisena vuonna peräkkäin. Juttu oli lehdessä jokin aika sitten."
Oletko aivan varma? Itse muistelisin lukeneeni, että oikeustieteilijät olisivat olleet tutkimusten mukaan kovimpia ryyppääjiä.http://www.aviisi.fi/artikkeli/?num=16/2004&id=949069b
Opiskeluaineittain vertailtuna eniten alkoholia nauttivat yhteiskuntatieteilijät ja taidekorkeakoulun opiskelijat. Tämä näkyy erityisesti miesten tuloksissa. Vähiten alkoholia miehistä kuluttavat oikeustieteen opiskelijat ja naisista liikunta-, kasvatus- ja terveystieteilijät.
- Pappisainesta
perinteisesti teologisen tytöt ja pojat!!
- tyttöset
Kauppakorkean kauniimman sukupuolen edustajissa on yllättävän paljon ns. "bilehileitä".
En tiedä siitä alkoholinkäytöstä, mutta aina ovat menossa jonnekin klubeille.- Tyttö
Kauppiksessa ainakin juodaan melko paljon... Itsehän en tietenkään juo liikaa, ihan sopivasti vain:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1024867Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371354
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701353En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145