Eksyin ihan sattumalta tänne ja ilahduin, että Queenilla on oma palsta täällä. Olen ollut fani vuodesta 1977. A night at the opera ja A day at the races ovat kuluneet puhki, tallella ovat muutkin äänitteet. Ostan niitä lapsillenikin! Mieltymykset vaihtuu vanhetessa, vaan tämä ei koskaan. Biisit on unohtumattomia. Klassikoita. Freddie unohtumaton persoona, lavalla pisti itsensä peliin säästelemättä, itseironisestikin. Jatketaan keskustelua! Eläköön Queen! Oletteko muuten kuulleet uusia biisejä, siis uuden solistin kanssa? Mitä mieltä? Kuka säveltänyt?
queen taas tapetilla - mahtavaa!!
11
1613
Vastaukset
- zustus
Tämä ei vastaa yhteenkään sinun kysymykseen, mutta suosittelen lämpimästi tutustumaan mahdollisuuksien mukaan Lontoossa Dominion-teatterissa pyörivään Queen-musikaaliin; We will rock you!
2 tuntia kylmiä väreitä...- Q-fan
Itse on ole tuota Lontoon We will rock you:ta nähnyt, vielä.
Helsingissä tosin pyöri Gloriassa suomalainen versio tietääkseeni aivan sama musikkali, mutta nimellä Bohemia rhapsody. Kävin itse sen katsomassa. Sain viimeiseen näytökseen viimeiset kaksi paikkaa ovelta ja istuin ylimääräisillä penkeillä. Olin todella onnekas ja tyytyväinen. Nuoret oli järjestäny todella mahtavan shown. Kiitos siitä! Lyriikat oli suomeksi, mutta erittäin hyvin oli kunnioitettu alkuperäisiä sanoituksia. Biisejä oli eri levyiltä, eikä vain hittibiisejä. Harmi vain, että näytöksiä ei tainnut riittää kuin pariksi viikoksi. Pakko sanoa että loistava se oli. Nyt vielä vähän ajan jälkeenkin kaipaa sellasta showta minkä siellä näki. Queen henki lumosi täysin. Voin vain kuvitella millasta ois ollu nähdä todellinen Queen tositoimissa.
Vielä tuli mieleen semmoinen, että onko palstalla yhtään henkilöä, joka olisi nähnyt Queenin Helsingin Kulttuuritalolla? Kenties vielä muistaisi jotain? Luulisin että moni täällä oli kiinnostunut kuulemaan keikasta.
-Keep yourself alive- - ja WE WILL ROCK YOU
aivan mahtava!!! Britney Spears pelastaa maailman;)
- scaramouche_
Q-fan kirjoitti:
Helsingissä tosin pyöri Gloriassa suomalainen versio tietääkseeni aivan sama musikkali, mutta nimellä Bohemia rhapsody. Kävin itse sen katsomassa. Sain viimeiseen näytökseen viimeiset kaksi paikkaa ovelta ja istuin ylimääräisillä penkeillä. Olin todella onnekas ja tyytyväinen. Nuoret oli järjestäny todella mahtavan shown. Kiitos siitä! Lyriikat oli suomeksi, mutta erittäin hyvin oli kunnioitettu alkuperäisiä sanoituksia. Biisejä oli eri levyiltä, eikä vain hittibiisejä. Harmi vain, että näytöksiä ei tainnut riittää kuin pariksi viikoksi. Pakko sanoa että loistava se oli. Nyt vielä vähän ajan jälkeenkin kaipaa sellasta showta minkä siellä näki. Queen henki lumosi täysin. Voin vain kuvitella millasta ois ollu nähdä todellinen Queen tositoimissa.
Vielä tuli mieleen semmoinen, että onko palstalla yhtään henkilöä, joka olisi nähnyt Queenin Helsingin Kulttuuritalolla? Kenties vielä muistaisi jotain? Luulisin että moni täällä oli kiinnostunut kuulemaan keikasta.
-Keep yourself alive-Katsoin Queen Live-kirjastani tarkat tiedot Helsingin Kulttuuritalon keikasta, tällainen setti siellä soitettiin:
Procession / Now I'm Here / Ogre Battle / Father To Son / White Queen / Flick Of The Wrist / Medley: In The Lap Of The Gods ; Killer Queen ; The March Of The Black Queen ; Bring Back That Leroy Brown / Son & Daughter / Keep Yourself Alive / Seven Seas Of Rhye / Stone Cold Crazy / Liar / In The Lap Of The Gods (Revisited) / Encore: Modern Times Rock'n'Roll / 2nd Encore: Jailhouse Rock / God Save The Queen
-Keep yourself alive-Ei se kyllä sama musikaali ole mitä Lontoossa. Se ei juonellisesti liity Queeniin, mutta siinä lauletaan Queenin biisejä. En tiedä onko se hyvä vai huono, en oo nähny, mutta kannattaa luultavimmin mennä katsomaan, kerran Queenia on sekaan sotkettu! :D
- -S-
ja WE WILL ROCK YOU kirjoitti:
"Britney Spears died to save us." :D
- Sammy who was low
Q-fan kirjoitti:
-Keep yourself alive-Mitä Queenin biisejä tossa Bohemian Rhapsody-musikaalissa oli?
- Sammy who was low
scaramouche_ kirjoitti:
Katsoin Queen Live-kirjastani tarkat tiedot Helsingin Kulttuuritalon keikasta, tällainen setti siellä soitettiin:
Procession / Now I'm Here / Ogre Battle / Father To Son / White Queen / Flick Of The Wrist / Medley: In The Lap Of The Gods ; Killer Queen ; The March Of The Black Queen ; Bring Back That Leroy Brown / Son & Daughter / Keep Yourself Alive / Seven Seas Of Rhye / Stone Cold Crazy / Liar / In The Lap Of The Gods (Revisited) / Encore: Modern Times Rock'n'Roll / 2nd Encore: Jailhouse Rock / God Save The Queen
Mitä muuta mainitsemisen arvoista tuossa kirjassa kerrottiin Hesan keikasta?
>>Mitä muuta mainitsemisen arvoista tuossa kirjassa kerrottiin Hesan keikasta?
Ei mitään! Kirjassa on vain settilista je sekin on arvattu muiden keikkojen perusteella. Kirja on täynnä pikkuvirheitä ja arvauksia (mikä sekin on parempi kuin ei mitään), mutta kaikkiin kirjan tietoihin ei voi luottaa.
Mulla on kirjasta 1.painos ja myöhempiin painoksiin on kuulemma tehty korjauksia, joten siltä osin en voi sanoa mitään. Suomen keikasta uudemmissakaan versioissa kuitenkaan tuskin mitään raporttia on. - Quenie
ja WE WILL ROCK YOU kirjoitti:
Britney Spears ei liity kappaleeseen mitenkään muuten, että hän on joskus esittänyt sen. Mutta ei hän sitä tehnyt.. Eli ei hän ainakaan siten pelasta maailmaa..
- HIM-FANI4EVER
joo queen on hyvä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389