queen taas tapetilla - mahtavaa!!

alina

Eksyin ihan sattumalta tänne ja ilahduin, että Queenilla on oma palsta täällä. Olen ollut fani vuodesta 1977. A night at the opera ja A day at the races ovat kuluneet puhki, tallella ovat muutkin äänitteet. Ostan niitä lapsillenikin! Mieltymykset vaihtuu vanhetessa, vaan tämä ei koskaan. Biisit on unohtumattomia. Klassikoita. Freddie unohtumaton persoona, lavalla pisti itsensä peliin säästelemättä, itseironisestikin. Jatketaan keskustelua! Eläköön Queen! Oletteko muuten kuulleet uusia biisejä, siis uuden solistin kanssa? Mitä mieltä? Kuka säveltänyt?

11

1698

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zustus

Tämä ei vastaa yhteenkään sinun kysymykseen, mutta suosittelen lämpimästi tutustumaan mahdollisuuksien mukaan Lontoossa Dominion-teatterissa pyörivään Queen-musikaaliin; We will rock you!

2 tuntia kylmiä väreitä...

• Q-fan

Itse on ole tuota Lontoon We will rock you:ta nähnyt, vielä.

Helsingissä tosin pyöri Gloriassa suomalainen versio tietääkseeni aivan sama musikkali, mutta nimellä Bohemia rhapsody. Kävin itse sen katsomassa. Sain viimeiseen näytökseen viimeiset kaksi paikkaa ovelta ja istuin ylimääräisillä penkeillä. Olin todella onnekas ja tyytyväinen. Nuoret oli järjestäny todella mahtavan shown. Kiitos siitä! Lyriikat oli suomeksi, mutta erittäin hyvin oli kunnioitettu alkuperäisiä sanoituksia. Biisejä oli eri levyiltä, eikä vain hittibiisejä. Harmi vain, että näytöksiä ei tainnut riittää kuin pariksi viikoksi. Pakko sanoa että loistava se oli. Nyt vielä vähän ajan jälkeenkin kaipaa sellasta showta minkä siellä näki. Queen henki lumosi täysin. Voin vain kuvitella millasta ois ollu nähdä todellinen Queen tositoimissa.

Vielä tuli mieleen semmoinen, että onko palstalla yhtään henkilöä, joka olisi nähnyt Queenin Helsingin Kulttuuritalolla? Kenties vielä muistaisi jotain? Luulisin että moni täällä oli kiinnostunut kuulemaan keikasta.

-Keep yourself alive-

• ja WE WILL ROCK YOU

aivan mahtava!!! Britney Spears pelastaa maailman;)

• scaramouche_
        Q-fan kirjoitti:

Helsingissä tosin pyöri Gloriassa suomalainen versio tietääkseeni aivan sama musikkali, mutta nimellä Bohemia rhapsody. Kävin itse sen katsomassa. Sain viimeiseen näytökseen viimeiset kaksi paikkaa ovelta ja istuin ylimääräisillä penkeillä. Olin todella onnekas ja tyytyväinen. Nuoret oli järjestäny todella mahtavan shown. Kiitos siitä! Lyriikat oli suomeksi, mutta erittäin hyvin oli kunnioitettu alkuperäisiä sanoituksia. Biisejä oli eri levyiltä, eikä vain hittibiisejä. Harmi vain, että näytöksiä ei tainnut riittää kuin pariksi viikoksi. Pakko sanoa että loistava se oli. Nyt vielä vähän ajan jälkeenkin kaipaa sellasta showta minkä siellä näki. Queen henki lumosi täysin. Voin vain kuvitella millasta ois ollu nähdä todellinen Queen tositoimissa.

Vielä tuli mieleen semmoinen, että onko palstalla yhtään henkilöä, joka olisi nähnyt Queenin Helsingin Kulttuuritalolla? Kenties vielä muistaisi jotain? Luulisin että moni täällä oli kiinnostunut kuulemaan keikasta.

-Keep yourself alive-

Katsoin Queen Live-kirjastani tarkat tiedot Helsingin Kulttuuritalon keikasta, tällainen setti siellä soitettiin:

Procession / Now I'm Here / Ogre Battle / Father To Son / White Queen / Flick Of The Wrist / Medley: In The Lap Of The Gods ; Killer Queen ; The March Of The Black Queen ; Bring Back That Leroy Brown / Son & Daughter / Keep Yourself Alive / Seven Seas Of Rhye / Stone Cold Crazy / Liar / In The Lap Of The Gods (Revisited) / Encore: Modern Times Rock'n'Roll / 2nd Encore: Jailhouse Rock / God Save The Queen

• -S-
        Q-fan kirjoitti:

-Keep yourself alive-

Ei se kyllä sama musikaali ole mitä Lontoossa. Se ei juonellisesti liity Queeniin, mutta siinä lauletaan Queenin biisejä. En tiedä onko se hyvä vai huono, en oo nähny, mutta kannattaa luultavimmin mennä katsomaan, kerran Queenia on sekaan sotkettu! :D

• -S-
        ja WE WILL ROCK YOU kirjoitti:

"Britney Spears died to save us." :D

• Sammy who was low
        Q-fan kirjoitti:

-Keep yourself alive-

Mitä Queenin biisejä tossa Bohemian Rhapsody-musikaalissa oli?

• Sammy who was low
        scaramouche_ kirjoitti:

Katsoin Queen Live-kirjastani tarkat tiedot Helsingin Kulttuuritalon keikasta, tällainen setti siellä soitettiin:

Procession / Now I'm Here / Ogre Battle / Father To Son / White Queen / Flick Of The Wrist / Medley: In The Lap Of The Gods ; Killer Queen ; The March Of The Black Queen ; Bring Back That Leroy Brown / Son & Daughter / Keep Yourself Alive / Seven Seas Of Rhye / Stone Cold Crazy / Liar / In The Lap Of The Gods (Revisited) / Encore: Modern Times Rock'n'Roll / 2nd Encore: Jailhouse Rock / God Save The Queen

Mitä muuta mainitsemisen arvoista tuossa kirjassa kerrottiin Hesan keikasta?

• Soul Brother
        Sammy who was low kirjoitti:

Mitä muuta mainitsemisen arvoista tuossa kirjassa kerrottiin Hesan keikasta?

>>Mitä muuta mainitsemisen arvoista tuossa kirjassa kerrottiin Hesan keikasta?

Ei mitään! Kirjassa on vain settilista je sekin on arvattu muiden keikkojen perusteella. Kirja on täynnä pikkuvirheitä ja arvauksia (mikä sekin on parempi kuin ei mitään), mutta kaikkiin kirjan tietoihin ei voi luottaa.

Mulla on kirjasta 1.painos ja myöhempiin painoksiin on kuulemma tehty korjauksia, joten siltä osin en voi sanoa mitään. Suomen keikasta uudemmissakaan versioissa kuitenkaan tuskin mitään raporttia on.

• Quenie
        ja WE WILL ROCK YOU kirjoitti:

Britney Spears ei liity kappaleeseen mitenkään muuten, että hän on joskus esittänyt sen. Mutta ei hän sitä tehnyt.. Eli ei hän ainakaan siten pelasta maailmaa..

• HIM-FANI4EVER

joo queen on hyvä:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      77
      788
    2. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      144
      760
    3. Kauan mökötetään toisillemme?

Loppuelämäkö? Vai oisko jo pussailutreffit?
      Ikävä
      57
      666
    4. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      47
      654
    5. Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."

Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y
      Tanssii tähtien kanssa
      25
      653
    6. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      46
      634
    7. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      44
      587
    8. Laittaisit viestin suoraan!!

Haluaisin...
      Ikävä
      31
      531
    9. Oot komea

etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n
      Ikävä
      20
      513
    10. Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla

Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä
      Lapua
      27
      511
    11. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      27
      506
    12. Jonkun mussukka ajanu rallia

S- Marketilla. Vautsi vau.
      Hyrynsalmi
      6
      476
    13. Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan

Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee
      Maailman menoa
      402
      462
    14. Se oli molemminpuolinen limerenssi

Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭
      Ikävä
      77
      445
    15. Onko kaivattusi

Hoikistunut?
      Ikävä
      30
      436
    16. Rydman, herätys!

"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 3
      Maailman menoa
      63
      420
    17. En laita sulle viestiä

Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii
      Ikävä
      39
      404
    18. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      36
      392
    19. Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä

Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole
      Tanssii tähtien kanssa
      3
      390
    20. Mikä on toinen nimesi?

😊
      Ikävä
      28
      384
    Aihe