Tukan värjäys

ja permanentti

Kun en vieläkään ole saanut asiallista vastausta, kysyn uudestaan:

Miksi tukan värjäys on kielletty mutta kihartaminen sallittu?

Samalla kysyisin, miksi korvakorut on kielletty vl-uskossa mutta kaulakorut on sallittu?

Entä mitä varten paineilmalla toimiva haitari on sopimaton mutta paineilmalla toimiva urkuharmooni ei ole sopimaton?

Entä miksi netti-tv ei ole sopimaton mutta analoginen tv on sopimaton?

Tässäpä muutama kysymys aluksi! Osaako kukaan vl vastata?

6

559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vl-vastaus

Q:Miksi tukan värjäys on kielletty mutta kihartaminen sallittu?

A:Siksi koska värjäys on turhuutta ja syntiä

Q:miksi korvakorut on kielletty vl-uskossa mutta kaulakorut on sallittu?

A:Siksi koska korvakorut on turhuutta ja syntiä

jne.

• kata

Ettete tiiä näköjään itekkään..Joku pöllö vaan vetäny ne rajat jonnekki mitä voi tehdä ja mitä ei. Tiiän ton koska olen kasvanu vl perheessä, mutta en vl todellakaan enää.

Nii, jos ajatellaan niinku ajattelette esim hiusten värjäysten suhteen, ettei muuteta luonnollista väriä, muttapa kyllä permis on jotenkin kumman syystä sallittu, muutetaanhan siinäkin hiuksia?! Ei ne ole luonnolliset enää permiksen jälk! Haloo!

Sama on korvisten laita ja netti tv:n ym. Tiedän!

Oikeen ärsyttää tollaset

• ...asiallinen kysymys,...

...vastaan vasta sitten.

• kata

Noissa kysymyksissähän ei tietääkseni ollu mitään asiattomuutta? Vai oliko kenties?
        Eivät ne loukanneet ketään jne. Kysymys taitaakin piillä siinä, ettette te itsekään tiedä miksi esim permis sallittu ja värjäykset ei!! Elätte raukat toisten pillin mukaan, poloset. Ku joku on niin sanonu niin eletään sitten niin, eikö? Käyttäkää päätätte lessut...

• ...tervalla...

...oma pääsi, ainakaan minua ei häiritse yhtään.

• Haukotus

Olen Katan kanssa ihan samaa mieltä. Ihan hullua koko touhu. Vaikka olenkin vl, ainakin muodollisesti, niin hiuksia värjään jne. En koe sitä syntinä.
      Se tuntuu olevan vain muille vl:le onglema, ei minulle.
      Noooh, saavatpahan pienissä piireissään jauhaa sontaa kateuksissaan kun eivät itse uskalla käyttää omia aivojaan ja tehdä päätöksiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6003
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3025
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2810
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe