Minun pitäisi lähettää seuraava teksti englanniksi,
Voisiko joku auttaa?
Mikäli emme saa suoritustanne 310.10.05 mennessä
siirrämme laskun perintätoimiston hoidettavaksi.
Olen niin huone kielissä. En saa suoritusta
englantilaiselta.
Englanniksi maksukehoitus
Marja
3
8751
Vastaukset
- Jore
Dear XXX! Your unpaid remittance has been due. If we do not receive your payment until 10.31.2005 we have to send your invoice to "perintätoimisto".
En jaksa kaivaa sanakirjaa, mutta etsi sieltä toi perintätoimisto ja laita se tohon loppuun... - virallinen
Dear Sir/Madam,
The invoice (laskunnro tai viite) we sent you remains still unpaid. If we do not receive your payment by October 31, 2005 we have no choice than submit this matter to a collection agency.
Sincerely yours,
(allekirjoitus)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892628Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031658- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761005- 56969
- 45867
- 63849
- 61835