linkki tuossa yläpuolella osoittaa hyvin mistä HIM:issä on kyse.
Hae kuvia Ville Valosta
7
787
Vastaukset
- bonnieh
Niin no mun mielestä on vähän tyhmää että siinä on vaan "Hae kuvia Ville Valosta" , mun mielestä pitäis olla "Hae kuvia HIMistä" ku siitähä tää keskustelukii on...Tai no mikä mä oon sanomaan... Ihan sama. En osaa. :P
- Dark.light
se osoittaa vain sen, että Ville on porukan
valokuvauksellisin ja itseoikeutettu keulahahmo.- Me33
Se osoittaa, että bändille on imago tärkeämpi kuin musiikki.
Me33 kirjoitti:
Ovathan muut bändin jäsenet itse todenneet, että hyvä vaan kun Ville hoitaa haastattelupuolen yms. koska he eivät itse tykkää olla niin esillä.
- him_goddess
eras_mj-fani kirjoitti:
Ovathan muut bändin jäsenet itse todenneet, että hyvä vaan kun Ville hoitaa haastattelupuolen yms. koska he eivät itse tykkää olla niin esillä.
..tuo on ollut monessa haastattelussakin. Todenneet yksimielisesti, että homman hoitaa Ville...
- että saisivat
eras_mj-fani kirjoitti:
ville oy:stä potkut jos menisivät kameran eteen kun villeä kuvataan ja haastatellaan.
- Poison
Me33 kirjoitti:
Et kai oikeasti kuvittele että bändillä on jotain tekemistä suomi24-sivuston kanssa? Se on ihan normaalia että sivuille saattaa ilmestyä aihetta käsitteleviä linkkejä. Esimerkiksi Suomi24:n Apulanta-palstalla lukee "Melodiset Apulanta-soittoäänet · Hae kuvia Apulannasta" Mitä johtopäätöksiä tuon perusteella voi bändistä tehdä? Ei sitten yhtikäs mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682887
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642496- 2032199
- 731819
- 1021763
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91611- 921373
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171141- 811110
- 951069