Miksi koko homma on niin salamyhkäistä?
Miksei kursseille hyväksyttyjen nimiä ilmoiteta ja miksei ilmoiteta mitään niille, joiden hakemus on hylätty.
Aliupseerista upseeriksi
Masa vaan
3
695
Vastaukset
- Heko
Miksi nimet pitää julkaista? Mitä hyötyä siitä olisi? Soita ja kysy miksi et päässyt. Hieman oma-aloitteisuutta. Kiitos!
- sweetpearl
eivätpä nuo omallekaan poikkikselle ilmoittaneet kuin vasta keskiviikkona että on päässyt RUKiin, niin ja eilen lähtivät.
- pallo
itseäni ei puolestani harmittanut että miksi nimiä ei julkaistu, vaan pikemminkin se, että minkä alan ammattilaisia tällä kertaa tuli valituksi (mikäli se on ratkaiseva tekijä - itse olen insinööri). mutta kannattaa yrittää hakemista uudelleen, niin aion itsekin tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1155289
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663