Tulitikkuprinsessa

^^^^^^^^^^

Nyt on pakko älähtää, jos löytyis edes joku kohtalotoveri vitutukseen.
Tiina murisi siis päiväkaudet niitä saatanan paketteja, jotka peruuntu sääntörikkomusten takia. Nyt pistivät likoon 90% (!!!) viikkobudjetista, ja Tiinahan mahdollisesti ryssi tän koko tehtävän. Hän toteaa siihen tähän tyyliin, että "mitä sitten, pääasia että Mulla on hyvä olla"
Tiina on uskomattoman itsekäs. Vituttaa! Toisaalta toivonkin, vaikka se muille kurjaa oliskin, että tehtävä epäonnistuis ihan tän tulitikkuprinsessan takia. En mä muuten Tiinaa inhoa, tuo kemia Mikan kanssa on suorastaan sööttiä...mutta tuollaista luonteenpiirrettä mä todellakin inhoan, että muita syytetään rasittavuuteen asti ja sitten, kun itse syyllistyy samaan, se on "voi voi" ja vielä "Pääasia että mulla on hyvä olla"!!

11

1523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhut kuomaseni

johan se käyttäytyy kuin ainoo laps...

• ryssi sen

tehtävän? Kertokaa että saan taas lisää vahvistusta sille että Tiina pois ja sassiin.

• lapamat0

Otti rukkaset pois. En tosin usko että sen takia hylätään, bb on niin valju. Ehkä pistää tiinan putsaamaan paljua ..

• toivottavasti
        lapamat0 kirjoitti:

Otti rukkaset pois. En tosin usko että sen takia hylätään, bb on niin valju. Ehkä pistää tiinan putsaamaan paljua ..

joutuu pestä vielä vessankin

• eikö niin,

että Timohan joutui jatkuvista sääntörikkomuksista äänestykseen?
      Tiinalla on nyt jatkuvia sääntörikkomuksia viikkotehtävien suhteen. Eikö olekin??
      Ei taida enää ihan riittää paljun pesu rangaistukseksi, tasapuolisuuden nimissä siis Tiinakin yleisöäänestykseen. Muussa tapauksessa BB harjoittaa kyllä aika räikeää syrjintää/suosimista, miltä kantilta sitten katsookin.

• carli

useamman kerran jo huomautettu rikkomuksista pk-huoneessa.
        En puolustele Tiinan käytöstä, överiksi menee välillä kiukkuilu, mutta tuskin tehtävä tohon sortuu.

• zuhari

Käsittääkseni Timo oli Mikan kanssa kaupassa eli molemmat "kusivat" paketin, mutta Tiina syyttää ainoastaan Timoa.

Itsekeskeinen pikkukakara koko muija, mutta näkymättömyytensä vuoksi tuskin kerää pojoja ja joudumme kärsimään vielä pitkään.

Jos asiasta pitää jotain positiivista löytää niin Tiina ei ainakaan tule jatkamaan julkisuudessa, hyvä jos päivän verran ehtii otsikoita keräämään.

• torvinen

Muistaakohan tämä tulitikkuprinsessa maksaa myös verot niistä myymistään tikkusista?

• Herr Doctor

Joo ei siitä mitään 7päivää-lehden lypsylehmää saa.Onks se joku opettaja vai onko mulla väärää muistia??? Just tommosten opejen luokalta aikoinaan lintsattiin ku oli niin tylsäääääääääääääää...

• sesen

aivan tiina itse valittaa että kun kustaan kaikki kivat jutut ja ym ym. ja sitten kun itse kusee jotain niin sitten ollaan niin itsekästä rinsessaa. Pistää vihaks melkeimpä. jos äänestykseen joutuu niin minun ääneni saa.

• ainoa

Et ole ainoa jota Tiina ottaa suunnattomasti päähän. Parin viime viikon aikana tyytymättömien joukko on lisääntynyt ja ite haluasin että se lentäis seuraavana ulos. Pari päivää sitten joku kirjoitteli törpöismejä tiinaan liittyen. Kannattaa lukea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5170
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      124
      1653
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1559
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      50
      1456
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1225
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1130
    7. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1047
    8. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      22
      1020
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1008
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      837
    Aihe