Pitäis tilata synttärilahjaks T-paita.
Mieheni näki kesälle yhdellä kundilla paidan jossa luki "VITTUILU LISÄÄ VÄKIVALTAA" ja sanoi heti että: Mulle kans tollanen!
Nyt kysynkin että onks toi jo "kulunut" teksi?
Jos jollain on samantapaisia teksti ehdotuksia niin otan kiitollisena vastaan!
T-paitaan teksti
14
10106
Vastaukset
- Falaffel
Kuullostaa siltä että sopiva teksti olisi:
ELÄVÄ ESIMERKKI KONDOMIN TARPEELLISUUDESTA - joopajoo
.. sit tällane: Väkivalta lopettaa vittuilun!
=)- dynämiittijore
Tälläinen .
SUOSI SUOMALAISTA JA POTKI PAKOLAISTA
ja suomen joutsen tön teksin alle.
kyllä saa paljon ystäviä. - _minni_
dynämiittijore kirjoitti:
Tälläinen .
SUOSI SUOMALAISTA JA POTKI PAKOLAISTA
ja suomen joutsen tön teksin alle.
kyllä saa paljon ystäviä.hah,aika julmaa..
käveli kadulla aika hipin näköinenkaveri vastaan ja sen paidassa teksti "jeesus tulee" jokin asia sai kattomaan taakseen ja silloin repes kyllä hyvät naurut,selässä luki "jeesus menee".....
- tarzan
Kaveri oli löytänyt Tallinnasta paidan jossa luki
ONKS PAKKO JOS EI TAHO! - Haha..
tarzan kirjoitti:
Kaveri oli löytänyt Tallinnasta paidan jossa luki
ONKS PAKKO JOS EI TAHO!Joo, niitä paitoja on joka paikas, mun mielestä ansgti-paidaks ihan hyvä, mut muuten aika tylsä. Oli kans hyvä ku yhell, jos nyt sanoisin isommanpuoleisella miehellä oli paita jossa oli yksi viiva, ja siin luki: Pystyraita hoikentaa! Repes kyll..
- Jade
SEX INSTRUCTOR
first lesson free - Pekehe
"No lyö jo tuota naapuria"
- niin just
siistimpää, mutta totuudenmukaista tekstiä:
"Luulin kerran olevani väärässä, mutta erehdyin."
"Muuten täydellinen, vain virheet puuttuvat." - Sano
"Väyrysfani! - olen kovapäinen."
Yo:sta L, ylävartalo M, alapää S - 15+1
Mä näin joskus vuosia sitten pitkällä ja aikas tukevalla miehellä paidan jossa luki:
TÄMÄKIN IHANA VARTALO ON AIKAANSAATU OLUELLA!
Arvaa repesinkö.... - onjan näitä
Täydellisyyden perikuva.
Parasta mitä rahalla saa
Luonnontuote melkein - roska-posti-robotti
paidan selkään kirjoittaa:
OLEN EHKÄ HIDAS MUTTA SILTI EDELLÄSI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922137Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311070Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561013- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.284906