Pitäis tilata synttärilahjaks T-paita.
Mieheni näki kesälle yhdellä kundilla paidan jossa luki "VITTUILU LISÄÄ VÄKIVALTAA" ja sanoi heti että: Mulle kans tollanen!
Nyt kysynkin että onks toi jo "kulunut" teksi?
Jos jollain on samantapaisia teksti ehdotuksia niin otan kiitollisena vastaan!
T-paitaan teksti
14
10035
Vastaukset
- Falaffel
Kuullostaa siltä että sopiva teksti olisi:
ELÄVÄ ESIMERKKI KONDOMIN TARPEELLISUUDESTA - joopajoo
.. sit tällane: Väkivalta lopettaa vittuilun!
=)- dynämiittijore
Tälläinen .
SUOSI SUOMALAISTA JA POTKI PAKOLAISTA
ja suomen joutsen tön teksin alle.
kyllä saa paljon ystäviä. - _minni_
dynämiittijore kirjoitti:
Tälläinen .
SUOSI SUOMALAISTA JA POTKI PAKOLAISTA
ja suomen joutsen tön teksin alle.
kyllä saa paljon ystäviä.hah,aika julmaa..
käveli kadulla aika hipin näköinenkaveri vastaan ja sen paidassa teksti "jeesus tulee" jokin asia sai kattomaan taakseen ja silloin repes kyllä hyvät naurut,selässä luki "jeesus menee".....
- tarzan
Kaveri oli löytänyt Tallinnasta paidan jossa luki
ONKS PAKKO JOS EI TAHO! - Haha..
tarzan kirjoitti:
Kaveri oli löytänyt Tallinnasta paidan jossa luki
ONKS PAKKO JOS EI TAHO!Joo, niitä paitoja on joka paikas, mun mielestä ansgti-paidaks ihan hyvä, mut muuten aika tylsä. Oli kans hyvä ku yhell, jos nyt sanoisin isommanpuoleisella miehellä oli paita jossa oli yksi viiva, ja siin luki: Pystyraita hoikentaa! Repes kyll..
- Jade
SEX INSTRUCTOR
first lesson free - Pekehe
"No lyö jo tuota naapuria"
- niin just
siistimpää, mutta totuudenmukaista tekstiä:
"Luulin kerran olevani väärässä, mutta erehdyin."
"Muuten täydellinen, vain virheet puuttuvat." - Sano
"Väyrysfani! - olen kovapäinen."
Yo:sta L, ylävartalo M, alapää S - 15+1
Mä näin joskus vuosia sitten pitkällä ja aikas tukevalla miehellä paidan jossa luki:
TÄMÄKIN IHANA VARTALO ON AIKAANSAATU OLUELLA!
Arvaa repesinkö.... - onjan näitä
Täydellisyyden perikuva.
Parasta mitä rahalla saa
Luonnontuote melkein - roska-posti-robotti
paidan selkään kirjoittaa:
OLEN EHKÄ HIDAS MUTTA SILTI EDELLÄSI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674074Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181702- 1161536
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891484Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991418Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601385- 521326
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981245- 451099
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341078