Ikinä en oo kännissä ajanut.
Enkä aja!
Ikinä en oo naista lyönyt,tai pettänyt.
Enkä petä!
sikakoonlääkäri
Julkinen LUPAUS-
11
834
Vastaukset
- Sikakoonlääkäri-
Enkä lyö!
-sikakoo- - Loistava.polku
Ikinä en oo autoo ajanu - enkä aja!
Enkä myöskään naisia lyöny - enkä lyö! Mut miehiä voisin joskus.- LUULIN
sitä sinun tarkoittavan, siksi katsoin avauksesi.
SEHÄN ON JULKINEN LUPAUS !
lasta tai eläintä lyönyt!
Sellaisen halveksittavan teon jälkeen en ikinä voisi katsoa peiliin inhoamatta itseäni!- mirham
ole koskaan humalassa ajanut..Miestä olen kyllä joskus tintannut..
- keskiyonkehraaja
Kännissä ajanut, taxit on keksitty jo aikaa sitten..
Miehiä... no en oo ainaskaan lyönyt itseäni pienempiä:)) Ikinä ollut kännissä, siis koskaan.
Ajanut olen kuin känninen,onneksi se aika on jäänyt nuoruuteen.
No lupaan etten enää aja niin.
Naisia(tyttöjä)olen iskenyt,ai niin;en ole kuitenkaan lyönyt.Tai pettänyt,jälkeen i975- vuoden.
Ennen sitä jos en sentään tunnusta pettäneeni,niin ainakin vaihtaneeni kumppania usein ja "moneen kertaan".
Voin luvata että ainakaan saman verran eteenpäin,siis vuoteen 2035 asti,en petä,senjälkeen en mene enää 'vannomaan'.
Olen silloin 83 v.ja dementtia voi tehdä tepposet,mutta todennäköisesti muut tekijät ovat jo siltä erheeltä suojaamassa.
potilas,entisöitikohde emw34- Sikakoonlääkäri-
Tämähän on NYT julkinen kysymys?
Naiset...miksi miestä saa lyödä,,,,-mutta jos mies lyö,niin ....??
Vai onko sen ukon "tinttaaminen" tosiaan sallittua naisille?
Kai sellaisiakin miehiä on jotka ovat saaneet ja saavat nyrkistä säännöllisin väliajoin?
Meikäläistä ei pikkuakat edes yllä lyömään.
Naama korkealla ja maha turvapuskurina..:)
Mitä hä?
sikakoo- Loistava.polku
Pienempiään ei saa lyödä mutta isompaa saa. Jos se on nimittäin välttämätöntä.
- keskiyonkehraaja
Ketään!!!
Mutt jos joku iskee niin taatusti lyön takas...
Oon opettanut myös muksuilleni, hyi...
- PirreXX
En lupaa mitään,
kun ei sitä koskaan tiedä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6363287Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu982672Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211691Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771592Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔471510Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101500- 691444
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3421414- 271328
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901233