Myyn\annan leijonanharja-maatiais risteytys
poikasia hyviin koteihin pikaisesti. Tällähetkellä mulla on 2 luovutusikäistä pentua(luultavasti uroksia). Toinen on luonnonkeltainen ja aika pitkäkarvainen. Toinen on musta(valkoinen piirto otsassa ja kaulalla ns. ruokalappu).
Nuorempia on 5kpl. Yks tummaruskee, kaks vaaleenruskeeta, valkomustaruskee ja valkoruskee.
==== kaikki pennut on vahinkopentuja==========
Vanhemmilla on eri vanhemmat kuin nuorilla.
Nuoremmat eivät ole vielä luovutusikäisiä, mutta niitä saa jo varata.
kerron lisää sähkärillä: [email protected]
mulle voi myös soittaa iltapäivisin numeroon
050 4686305
ps. asun keskipohjanmaalla, Toholammilla
Myyn\annan kaneja hyvään kotiin
6
298
Vastaukset
- siiri
hei
otaisin mieleläni kaksi kania.
mutta vasta ensi keväänä.
voisiko niitä sillon saada?
T:Siiri
ps. paljon maksaa?- katrisalonen
Miksi keväällä?
Aiotko hankkia kesäksi kanin joka hylätään, päästetään luontoon tai myydään eteenpäin sitten syksyllä?
Kodittomia kanilapsia on todella paljon juuri tälläisten juttujen vuoksi.
Poikasia on varmasti myöhemminkin tarjoilla... - siiri
katrisalonen kirjoitti:
Miksi keväällä?
Aiotko hankkia kesäksi kanin joka hylätään, päästetään luontoon tai myydään eteenpäin sitten syksyllä?
Kodittomia kanilapsia on todella paljon juuri tälläisten juttujen vuoksi.
Poikasia on varmasti myöhemminkin tarjoilla...minä tahtoisin
kaksi kania vasta keväänä koska
pitäiiniitä ympärivuoden ulkona
ja klanin pitää totua vähitelen kylmään!!!!! - Jassupussi
Tuotanoin.Kylläkai se passaa niinkin.
Jos viitsit soittaa mulle tähän numeroon
niin sovittaisiin tarkemmin esim. ikäsi,missä asut,minkälainen ympäristö/perhe pupuille tulisi.
Pupuilla on aika halpa hinta 5€/kpl sen takia
koska nämä eivät oo puhasrotusia ja ne ovat vahinkopentuja.
Eli se numero on 0504686305
- siivi
muutama kysymys?
mitä tarkoitaa vahinko pennut- Jassupussi
että uros ja naaras ovat karanneet samaan häkkiin.
Tässä tapauksessa Jassu(Jasper McColden) oli
loikannut verkon yli Puppen(Bertan Buff)karsinaan mun tietämättä. Silloin tämä vahinko tapahtui ja Jassu aivan muinamiehinä pomppi omaan koppiinsa.
Etsillee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411461
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756