Olen kärsinyt ylävatsakipuilusta ja ummetuksesta (muutaman kerran tullut verta ulosteen mukana, mutta johtuu kuulemma pukamista).
Lääkärillä käviessäni kysyin ylävatsan ihon alla tuntuvista pallukuista koska olivat kosketus arkoja ja näin huolestuttu minua, mutta lääkäri sanoi sen olevan vaan sitä itteään eli läskiä (minulla 7kg enemmäin kuin normaalipainoni).
En ollut näperrellyt patteja ettei kipu siitäkään johtunut ja niitä on alkanut taas särkemään?
Mitä voisi olla ja onko muilla ollut tälläistä tai onko tietoa?
Kiitos jo nyt etukäteen vastauksistanne
Ylävatsaa koskee ja outoja patteja?
Pitäisikö huolestua?
1
598
Vastaukset
- Ihmettelijä
No onpa sullakin lääkäri kun tuommosta vastasi että läskiä vaan. Mene jo helkkarissa toiseen lekuriin ja vaadi tutkittavaksi. Ei jumatsukka rasva keräänny kipeiksi palloiksi normaalilla ihmisellä. Ja 7 kiloa ylipainoa ei nyt vielä oo paljon mitään. Mielestäni kannattaa ottaa koepala varmuuden vuoksi heti jottei vaan olisi sitten myöhästä jonkun ajan päästä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611039- 428407
- 1285306
- 1443674
- 693588
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353544- 353185
- 552549
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352051- 281806