mitä mieltä ootte siitä end of innocence dvdstä mun mielest se oli hyvä. (pellemeininki älä väivaudu kirjoittaa vittuilu mielessä).
dvd
8
388
Vastaukset
- Bless The Child
Aivan loistava dvd! Ite oon kattonu sen jotain 10 kertaa eikä siihen kyllästy. Loistavaa huumoria ja loistavaa musiikkia.
- kanttura-kidi
se vähän herja kun ne tekee niitä keikkapiloja esim.
marcon "large angel". se on muuten siisti juttu kun nightwish pääs siihen pankkikorttiin. saa nähä miten se keikka hartwall areenalla menee ku tarjalla ja marcolla on flunssa. - Bless The Child
kanttura-kidi kirjoitti:
se vähän herja kun ne tekee niitä keikkapiloja esim.
marcon "large angel". se on muuten siisti juttu kun nightwish pääs siihen pankkikorttiin. saa nähä miten se keikka hartwall areenalla menee ku tarjalla ja marcolla on flunssa.Uskomatonta on kyllä että pankkikortissaki nyt komeilee NW! Ja Jukan pilat on kans aika koviksia. Onko Kanttura-kidi tyttö vai poika? :D
- LonelySoul
Se on aivan mielettömän hauska, mut jotenki mua välil alko ahdistaa ne asiat mitä tuomas puhu. Esim, et Nightwish on tavallaa hajonnu jo kerran ja kaikkee...
- kanttura-kidi
tiiättekö te muuten siit samista joka oli ennen marcoo? mä en tiiä siitä paljoo mutta eiks siinä dvdllä ollu että se ja tuomas oli ollu 10 vuotta ystäviä mutta sitte ne ei enää tullu toimee yhessä. sitte tuomas sano ewolle että samin pitää lähtee. ja se tuomasta harmittaa että se ei pystyny sanoo sitä ite samille
- Bless The Child
Joo Sami oli muutaman vuoden basistina. Sai potkut bändistä ja Tuomas sano ettei ne oo sen jälkeen puhunu, mutta sami sano että ovat olleet Tuomaksen kanssa tekemisissä.
- swanheart93
Bless The Child kirjoitti:
Joo Sami oli muutaman vuoden basistina. Sai potkut bändistä ja Tuomas sano ettei ne oo sen jälkeen puhunu, mutta sami sano että ovat olleet Tuomaksen kanssa tekemisissä.
Kyllähän se mahtava DVD on! Onhan siinä sitä turhaakin asiaa, mutta en valita! Mahtavaa se poikien huumori! "Tää on taas niin tätä! Nyt lähtee..." :)
- Bless The Child
swanheart93 kirjoitti:
Kyllähän se mahtava DVD on! Onhan siinä sitä turhaakin asiaa, mutta en valita! Mahtavaa se poikien huumori! "Tää on taas niin tätä! Nyt lähtee..." :)
Paska bändi, paskat kamat, ei kaupallista potentiaalia ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h92781Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958