Onko kenelläkään muulla kuin minulla oikealta ajettavaa Toyotaa? Autossani on oireena etuvalojen sammuilu kesken, tietääkö kukaan onko maahantuojan huoltoon tällä hetkellä pitkä jono kyseisen operaation suorittamiseen? Onko muilla samoja ongelmia?
Teknisiä ongelmia
8
905
Vastaukset
- selviää
mitä sä täältä huoltoaikoja kyselet.
ok, ymmärsinhän mä provon, meillä on riemu katossa kun tällainen vika maailmalta on bongattu. - Sol
Oletko, jollain tapaa katkera? Kaikki provosi on poistettu alta-aikayksikön.Hae apua itsellesi!
- sattuu
olemaan! Ostin entisen postin jakelu-Corollan semmosen oikelta ajettavan taannoin huutokaupalla ylijäämävarastolta, sellasen mukavan oranssin. Ja sitten itse asiaan, kuinka ollakkaan siihen olen joutunut kaksi kertaa vaihtamaan valokatkaisijan. Että se siitä provosta, todellisuus on joskus tarua ihmeellisempää.:)
- hege
uutisissa tuli tosa 2 päivää sitten et 2000-2002 toyotat huoltoon valo vikojen vuoksi voi nimittäin sammua kesken ajoa..hyvä toyota niin sitä pitää.
- lisää
AKE:n takaisinkutsulistassa ei ollut tietoa asiasta.
- Sol Wagon 03
Olen samaa mieltä, että hyvä Tojota! Kuinkahan muilla merkeillä olisi käynyt vastaavan asian kanssa? Eli jos 5-6 vuotta vanhoissa autoissa löytyisi tehdasvikaa niin maahantuojaa jaksaisi kiinnostaa? Taitaisi saada korjauttaa ihan omaan piikkiin, saatikka että asiasta sen enempää ilmoiteltaisiin..
- sellainen pikkuseikka
lisää kirjoitti:
AKE:n takaisinkutsulistassa ei ollut tietoa asiasta.
että asia koskee australiaa jossa ajellahan ratti oikialla. ja mikäs sen parempaa palvelua kuin jos takuuseen vaihdetaan osia vaikka takuuajat on jo kaukana takana.
- tero nuppi
jos vanhojen autojen valonappi lakkaa toimimasta tämmöttien tosi ongelmien rinnalla:
http://www.di.se/Nyheter/?page=/Avdelningar/Artikel.aspx?stat=0&ArticleID=2005\10\21\161727&SectionId=Privatekonomi&menusection=Privatekonomi;PrivatNyheter
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770