Teknisiä ongelmia

Tojotojo

Onko kenelläkään muulla kuin minulla oikealta ajettavaa Toyotaa? Autossani on oireena etuvalojen sammuilu kesken, tietääkö kukaan onko maahantuojan huoltoon tällä hetkellä pitkä jono kyseisen operaation suorittamiseen? Onko muilla samoja ongelmia?

8

905

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selviää

mitä sä täältä huoltoaikoja kyselet.
      ok, ymmärsinhän mä provon, meillä on riemu katossa kun tällainen vika maailmalta on bongattu.

• Sol

Oletko, jollain tapaa katkera? Kaikki provosi on poistettu alta-aikayksikön.Hae apua itsellesi!

• sattuu

olemaan! Ostin entisen postin jakelu-Corollan semmosen oikelta ajettavan taannoin huutokaupalla ylijäämävarastolta, sellasen mukavan oranssin. Ja sitten itse asiaan, kuinka ollakkaan siihen olen joutunut kaksi kertaa vaihtamaan valokatkaisijan. Että se siitä provosta, todellisuus on joskus tarua ihmeellisempää.:)

• hege

uutisissa tuli tosa 2 päivää sitten et 2000-2002 toyotat huoltoon valo vikojen vuoksi voi nimittäin sammua kesken ajoa..hyvä toyota niin sitä pitää.

• lisää

AKE:n takaisinkutsulistassa ei ollut tietoa asiasta.

• Sol Wagon 03

Olen samaa mieltä, että hyvä Tojota! Kuinkahan muilla merkeillä olisi käynyt vastaavan asian kanssa? Eli jos 5-6 vuotta vanhoissa autoissa löytyisi tehdasvikaa niin maahantuojaa jaksaisi kiinnostaa? Taitaisi saada korjauttaa ihan omaan piikkiin, saatikka että asiasta sen enempää ilmoiteltaisiin..

• sellainen pikkuseikka
        lisää kirjoitti:

AKE:n takaisinkutsulistassa ei ollut tietoa asiasta.

että asia koskee australiaa jossa ajellahan ratti oikialla. ja mikäs sen parempaa palvelua kuin jos takuuseen vaihdetaan osia vaikka takuuajat on jo kaukana takana.

• tero nuppi

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe